XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In mijn sportschool worden de schijven nooit opgeruimd waardoor je altijd alles bij elkaar moet zoeken van andere stangen en apparaten waar je schijven op kan doen en Mensen die niet uitkijken als je met een oefening bezig bent.

Irritant: mensen met zo'n weerzinwekkende zweetlucht, die dan veel te dicht in je buurt gaan staan.:mad:

- Mensen die 2 jaar trainen en stoer zijn met 2 uur lang benchpress verkeerd uitvoeren, maar minder vooruitgang boeken dan ik in 4 maand.

- Voorgaande supaAaHdudes die na 3 maanden onmeunig groeien, en na 2 maanden onder de douche letterlijk op puddingbroodjes lijken.

- En serieus.. een kerel van jaar of 20, schatte hem op 55/60 kg.. die je gaat uitleggen hoe oefeningen moeten, en ze vervolgens verkeerd uitvoert + meer gewicht er op gooit dan die aankon..

- Jochies die het gewicht op apparaten zwaarder zetten als ze klaar zijn (in de hoop dat niemand het ziet) en pas weglopen als de volgende er bij moet, en DAN NOG kijken of ze indruk hebben gemaakt.. zucht..

Laatst bewerkt:
- Jochies die het gewicht op apparaten zwaarder zetten als ze klaar zijn (in de hoop dat niemand het ziet) en pas weglopen als de volgende er bij moet, en DAN NOG kijken of ze indruk hebben gemaakt.. zucht..[/QUOTE]

:lol: die moet ik onthouden, is da echt gebeurd??? (jammer dat ik niet op aparaten train :(

K*t jochies die steeds advies komen vragen en na ****ing 400x het nog steeds niet snappen dat ze moeten VRETEN. :rolleyes:

De jongeman die laatst een bench 20 hele minuten bezet hield om 4 setjes verdoete stiff-legged deadlifts uit te voeren met de stang die daar bij hoorde. :o

maakt niet uit hoor :P

XXX

Niets in de sportschool, maar aan het feit dat mijn moeder geen nieuwe bakken kwark gekocht heeft en ik nu zonder zit:mad:

Ik train in mijn homegym dus geen last van iemand. Ik vraag me alleen af waarom ik zo vaak lees dat mensen commentaar krijgen van iemand die hun dan de (verkeerde) techniek uitlegt. Als mensen echt een hele slechte techniek hebben zou ik er wat van zeggen, maar anders laat je ze toch gewoon met rust?

Vage nerds die hevig discussiëren over allerlei complottheorieën; the new world order, shadow goverments, aliens, kometen en wat voorn schade atoombommen kunnen aanrichten.
Alle genoemde onderwerpen kwamen als een tsunami aan bod tijdens mijn vorige training, ze waren nog bezig toen ik de sportschool verliet.

hahahahahah epic

Terug
Naar boven