- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat ik vandaag weer anaal vernederd ben in de douches van de gym![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik vandaag weer anaal vernederd ben in de douches van de gym![]()

aks ant traine ben da ze dan tege me pratewordt ik echt gek van dan kan ik me ni concentrere

zou uberhaupt niet met je praten, zou constant lachen als je op die manier praat![]()

of ze praten tegen hem, om te voorkomen dat het andersom gebeurd![]()
die moet ik onthouden, is da echt gebeurd
(jammer dat ik niet op aparaten train 

Irritant: mensen met zo'n weerzinwekkende zweetlucht, die dan veel te dicht in je buurt gaan staan.![]()

zeer herkenbaar helaas... wil gewoon een deo naar zijn hoofd gooien op zon moment![]()

lol wat is dat voor onzinreactie, ik ben blessuregevoelig en ik hecht veel waarde aan het goed uitvoeren van oefeningen houding is gewoon belangrijk alsof jij dat niet weet..

Niets in de sportschool, maar aan het feit dat mijn moeder geen nieuwe bakken kwark gekocht heeft en ik nu zonder zit![]()
.Vage nerds die hevig discussiëren over allerlei complottheorieën; the new world order, shadow goverments, aliens, kometen en wat voorn schade atoombommen kunnen aanrichten.
Alle genoemde onderwerpen kwamen als een tsunami aan bod tijdens mijn vorige training, ze waren nog bezig toen ik de sportschool verliet.