Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hallo,

Mij word ook vaak gezegd dat ik iets fouts doe

http://www.youtube.com/watch?v=OUjM-u6ME8U&NR=1

Precies bij 5 min wat ronnie coleman doet doe ik hetzelfde ze zeggen steeds je rug moet recht blijven en je schouders mogen niet naar voren, wtf!

Heb een vid gecheckt van Dorian waar die zegt dat je schouders naar voren moeten en volledig naar achteren moet trekken.

Maar het zijn gewoon mensen die daar werken die vertellen dat ik het verkeerd doe iemand enig idee?

Zijn varianten volgens mij, je kan het met rechte rug doen en doen zoals Ronnie het in het filmpje doet.

Hallo,

Mij word ook vaak gezegd dat ik iets fouts doe

http://www.youtube.com/watch?v=OUjM-u6ME8U&NR=1

Precies bij 5 min wat ronnie coleman doet doe ik hetzelfde ze zeggen steeds je rug moet recht blijven en je schouders mogen niet naar voren, wtf!

Heb een vid gecheckt van Dorian waar die zegt dat je schouders naar voren moeten en volledig naar achteren moet trekken.

Maar het zijn gewoon mensen die daar werken die vertellen dat ik het verkeerd doe iemand enig idee?

nah dont worry, je doet het goed. niet luisteren;)

Zijn varianten volgens mij, je kan het met rechte rug doen en doen zoals Ronnie het in het filmpje doet.

Oke, maar het is gewoon irritant dat je iets goeds doet en komen ze van hey je doet het fout.
Ze werken mijn zelfvertrouwen tegen en dan als ik het doe denk ik zo van misschien doe ik het wel verkeerd en dan zit ik een uur te twijfelen :(

Laatst bewerkt:
Oke, maar het is gewoon irritant dat je iets goeds doet en komen ze van hey je doet het fout.
Ze werken mijn zelfvertrouwen tegen en dan als ik het doe denk ik zo van misschien doe ik het wel verkeerd en dan zit ik een uur te twijfelen :(

Ja heel veel instructeurs weten voor geen zak hoe je moet trainen maar ze voelen zich betweterig omdat zij die baan hebben.

Betweters, mensen die over alles kome praten wat nix met trainen te zien heeft, lelijke wijven die cardio doen etc

zag laatst een tjik op de adductor. met een hele belabberde techniek en die tijdens de (oefening) rustig aan het smsen was. ga trainen luie b*ch!!

aan mensen die zich overal aan storen. stelletje wijven. gewoon trainen en niet op andere letten. en ja i know soms zijn mensen irritant maar om daar zo over te zeiken is ook onnodig. maarja daar zijn wij nederlanders voor, stelletje zeurpieten.

aan mensen die zich overal aan storen. stelletje wijven. gewoon trainen en niet op andere letten. en ja i know soms zijn mensen irritant maar om daar zo over te zeiken is ook onnodig. maarja daar zijn wij nederlanders voor, stelletje zeurpieten.

zeur niet.

zeikwijf:D

Ik vind het zeer irritant dat ze mij 'shakeboy' noemen. Of hoeveel shakes heb je vandaag gedronken. Ze kunnen er gewoon niet tege dat ik binnen 1 jaar echt goed vooruit ben gegaan.

waarom bekijk je deze topic dan?

Ik vind het zeer irritant dat ze mij 'shakeboy' noemen. Of hoeveel shakes heb je vandaag gedronken. Ze kunnen er gewoon niet tege dat ik binnen 1 jaar echt goed vooruit ben gegaan.

zie het als een compliment

Gasten die smerig lopen te farten tijdens het squaten...:mad:

Gespierde instructeur: luister naar hem

Vieze dunne ecto instructeur: lach hem uit en negeer hem, eventueel bij herhaling middelvinger gebruiken

nieuwelingen die dumbbells pakken van 1Okg en daarmee biceps curl doen allez of dat denken ze tog :D

marokanen in voetbalshirtje die hun mouwen omhoog doen wanneer ze biceps curl doen, om te kijken hoe "groot" die wel niet is..

(niks tegen marokanen in het algemeen)

Kwam er vandaag eentje binnen en ging met z'n zonnebril op trainen, maakt vervolgens een zooitje door alle gewichten na z'n oefeningen te laten rondslingeren, en hij stonk. Daar irriteerde ik me aan. Verder kan je je maar het best op jezelf focussen tijdens een training dacht ik zo...

Terug
Naar boven