XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vind het zeer irritant dat ze mij 'shakeboy' noemen. Of hoeveel shakes heb je vandaag gedronken. Ze kunnen er gewoon niet tege dat ik binnen 1 jaar echt goed vooruit ben gegaan.

Hahah 'shakeboy' hahah en die opmerking, ik herken die :D

Mensen die niet hard trainen, laatst was ik bezig met een hiit training, en naast mij was iemand serieus aan het fietsen met 20 watt! Wtf, waar ben je dan mee bezig denk ik dan... Of van die dikke wijven op apparaten die zo licht trainen dat je ze ziet gapen en om zich heen aan het kijken zijn tijdens een "set".

aan een lekker wijf, moet dan ff naar lelijke kijken voor ik weer door kan

Makake !!!

al die zwetende mannenlijven om me heen :mad:

hahaha, dan ben ik er zo ene fzo; praat pools tegen mijn ma :P
Ben ik er ook weer een van:P Ik praat altijd Pools als ik met mijn Poolse medemens ben:D

Als er te veel mensen aanwezig zijn dan kan ik nooit lekker trainen:(
Of mensen die 5 min pauze nemen na 12 reps:s& mensen die meer praten dan trainen...
En van die nep sporters die alleen rond de lente&zomer komen trainen:mad:

Laatst bewerkt:
Zegt iemand die zich in mei heeft aangemeld? :D:D:D

Dus? wat heeft de datum wanneer ik me hier aangemeld heb mee te maken?
Ik keek al zeker 2 jaar zonder account hier op het forum.

Ik ben vorig jaar Februari begonnen toen woog ik 96Kg puur fat:sad:...

Laatst bewerkt:
Goeie stats

Dus? wat heeft de datum wanneer ik me hier aangemeld heb mee te maken?
Ik keek al zeker 2 jaar zonder account hier op het forum.

Ik ben vorig jaar Februari begonnen toen woog ik 96Kg puur fat:sad:...

Rustig maar kerel, vat het niet zo serieus op. Zie je de grimasjes niet? Het is als een grap bedoeld hoor.

Netjes dat je zoveel kilo's bent kwijt geraakt. Ben je tevreden zo of wil je er mee afhebben?

Laatst bewerkt:
Rustig maar kerel, vat het niet zo serieus op. Zie je de grimasjes niet? Het is als een grap bedoelt hoor.

Netjes dat je zoveel kilo's bent kwijt geraakt. Ben je tevreden zo of wil je er mee afhebben?
Ik vond dat nog een behoorlijk rustige post:p
Ik ben best tevreden alleen dat buikvet en titties die moeten weg maar daar heb ik geen haast mee,mijn doel daarvoor is 12 maart 2011 dus zoveel haast heeft het dus ook niet.
Ik ben nu veel KT aan het doen met weinig cardio dat wil ik de komende 2 maanden gaan doen en daarna kijk ik wel verder:)
Dus nu heel veel spiermassa winnen en daarna maby cutten:D <dat zie ik over 2 maanden wel weer.
En ik denk ook niet dat ik onder de 75Kg moet gaan zitten met mijn 1.80M.

bardzo ładna pogoda totaj w Belgi.

Mijn spelling in PL suckt :)

De mijne is ook niet perfect:)

Laatst bewerkt:
"Als ik van die proteineshakes dronk kon ik dat ook hoor!"

Ik ben best tevreden alleen dat buikvet en titties die moeten weg maar daar heb ik geen haast mee,mijn doel daarvoor is 12 maart 2011 dus zoveel haast heeft het dus ook niet.
Ik ben nu veel KT aan het doen met weinig cardio dat wil ik de komende 2 maanden gaan doen en daarna kijk ik wel verder:)
Dus nu heel veel spiermassa winnen en daarna maby cutten:D <dat zie ik over 2 maanden wel weer.

zelfde geldt voor mijn grammatica eigenlijk :)
Hoe komt het dat je Pools kan dan?

Dus nu heel veel spiermassa winnen en daarna maby cutten:D <dat zie="" ik="" over="" 2="" maanden="" wel="" weer.="">

pics ;)
</dat>

Terug
Naar boven