Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ik geen ik lat pulley heb! ik denk dat het tijd wordt om mijn zelfgebouwde powercage uit te breiden met een lat pulley.
ah well, iig wel 24/7 open![]()
Omdat ik ook Pools benzelfde geldt voor mijn grammatica eigenlijk
Hoe komt het dat je Pools kan dan?

Ik zal vrijdag pics posten moet ik even een spiegel opzoeken ergens want wij thuis hebben alleen spiegels die hoog hangen

Ah joh dan ga je toch lekker BOR doen. Ik zou willen dat ik ruimte had voor een homegym

Irritant: vrouwen die niet zwaar willen trainen omdat ze bang zijn te breed te worden, terwijl ze mij zwaar zien trainen (nou ja: zo zwaar als ik kan) en mij niet te breed vinden...
![]()

Ik ben niet hardcore! Doe alleen m'n best... (zoals het hoort - toch?)Jij doet echt veel te hard je best om hardcore over te komen![]()
De laatste tijd die t*ring drukte. Krijg soms al een psychisch zuurstoftekort voor ik een dumbbell heb aangeraakt.

Echt he, niet normaal meer.
Hoop dat het snel weer wat rustiger word, wel grappig zie nu mensen die ik sinds vorig jaar niet meer zag, en ze hebben helemaal niks bereikt.![]()

dat ik niet normaal kan deadliften/squatten door gebrek aan fatsoenlijk materiaal. en het k*tte is dat ik nog 7 maanden aan mijn contact vast zit![]()

Pak gewoon de Barbell van de Bench en leg hem ergens op 2 matjes neer. Probleem opgelost.![]()
wij hebben alleen zo`n commerciele k*t smith machine staan. de squat voelt echt totaal niet lekker op zo`n ding. borst doe ik met dumbbells.