Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat ik geen ik lat pulley heb! ik denk dat het tijd wordt om mijn zelfgebouwde powercage uit te breiden met een lat pulley.

ah well, iig wel 24/7 open :)

dat ik geen ik lat pulley heb! ik denk dat het tijd wordt om mijn zelfgebouwde powercage uit te breiden met een lat pulley.

ah well, iig wel 24/7 open :)

Ah joh dan ga je toch lekker BOR doen. Ik zou willen dat ik ruimte had voor een homegym

Ah joh dan ga je toch lekker BOR doen. Ik zou willen dat ik ruimte had voor een homegym

ja doe ik ook. ik wissel het elke week af met DL. als ik DL, doe ik single arm rows. maar kei zware lat pulleys zijn simpelweg meesterlijk! gaat geen chin-up of BOR tegenop :p

Als ik uitspraken hoor van ''word je van die shakes nou zo breed?'' net of shakes belangrijker zijn dan de training

"Ja hoor.. creatine is gewoon AAS"

Echt.. sommige mensen...

Irritant: vrouwen die niet zwaar willen trainen omdat ze bang zijn te breed te worden, terwijl ze mij zwaar zien trainen (nou ja: zo zwaar als ik kan) en mij niet te breed vinden...
:rolleyes:

Vorige week weer moeten constateren helaas dat er spontaan mensen mee beginnen te zingen met de muziek tijdens hun en mijn training, was met Frans Bauer volgens mij.
Sinds ze moeten betalen van buma om muziek te mogen draaien draaien ze de hele dag vrijgestelde muziek of staat de televisie aan met alle ellende tot gevolg.

Dieptepunt was een stevige huisvrouw die mij al zingend verliefd ging aankijken tijdens mijn beentraining:mad::windup:

De laatste tijd die t*ring drukte. Krijg soms al een psychisch zuurstoftekort voor ik een dumbbell heb aangeraakt.

De laatste tijd die t*ring drukte. Krijg soms al een psychisch zuurstoftekort voor ik een dumbbell heb aangeraakt.

Echt he, niet normaal meer.

Hoop dat het snel weer wat rustiger word, wel grappig zie nu mensen die ik sinds vorig jaar niet meer zag, en ze hebben helemaal niks bereikt.:roflol:

mensen die in de weg gaan staan (lees: naast een ander bankje staan, omdat daar hun maat aan t trainen is) als je net een lekker zware flyes aan t doen bent!

Echt he, niet normaal meer.

Hoop dat het snel weer wat rustiger word, wel grappig zie nu mensen die ik sinds vorig jaar niet meer zag, en ze hebben helemaal niks bereikt.:roflol:

Haha, ik zie dr iemand al 10 jaar die nog geen **** heeft bereikt. Enige wat t sukkeltje hard traint is zn kaakspieren en zelfs die zijn niet gegroeid, ghehe talking about a genetical defect :roflol:

dat ik niet normaal kan deadliften/squatten door gebrek aan fatsoenlijk materiaal. en het k*tte is dat ik nog 7 maanden aan mijn contact vast zit:mad:

dat is de sportshool waarin ik train de dumbbells maar tot 22 kg gaan:mad:

Pak gewoon de Barbell van de Bench en leg hem ergens op 2 matjes neer. Probleem opgelost. :D

dat is dus het probleem:( wij hebben alleen zo`n commerciele k*t smith machine staan. de squat voelt echt totaal niet lekker op zo`n ding. borst doe ik met dumbbells.

Origineel gepost door inVorm [Link niet meer beschikbaar]
De laatste tijd die t*ring drukte. Krijg soms al een psychisch zuurstoftekort voor ik een "dumbbell">dumbbell heb aangeraakt.

:roflol:

Inderdaad die drukte... al die nichten die nu pas lid worde nvan sportschool.. Om voor de zomer goed uit te zien ....

Terug
Naar boven