gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die groter willen worden, en vragen of jij hun kan helpen, je legt ze alles uit over voeding, training (je laat ze een weekje met je meedoen) en rust.
Vervolgens komen ze nooit meer terug wegens "gebrek aan tijd"![]()
Dat kom je maar 1 keer tegen toch? ik doe het alvast nooit meer...
(of ze moeten echt discipline tonen)
- mensen die elkaar roepend aanmoedigen bij belachelijke gewichten (als ze nu nog impressive waren zou ik er nog respect voor opbrengen maar dit is bij deze 2 niet het geval)
- mensen die gooien met gewichten terwijl ze die perfect kunnen neerleggen
- mensen die elkaar roepend aanmoedigen bij belachelijke gewichten (als ze nu nog impressive waren zou ik er nog respect voor opbrengen maar dit is bij deze 2 niet het geval)
- mensen die tegen me zeggen 'o nu al gedaan met trainen' na een uur trainen als een beest, en zelf met iedereen hun wilde weekendverhalen liggen te delen terwijl iedereen hen het liefst zouden rammen met een 20 kg schijf.
- maar hetgeen waar ik mij het meeste aan erger zijn mensen die tegen iedereen opscheppen dat ze over de 100 kg benchen ( waarbij de helft het doet met een ROM van 5cm) maar nog nooit van squaten hebben gehoord en dat deadlift als 'levensgevaarlijk' beschouwd moet worden![]()
Veel beter gemotiveerde mensen die tot hun uiterste gaan dan lamlullen die alles bezet houden en meer ouwehoeren dan trainen.juist ****in' mooi! vanaf het begin al hard gaan! respect

Dat vind ik juist goed, voor hun is het waarschijnlijk wel zwaar en er zijn geen belachelijke gewichten vind ik. Of mag je pas aanmoedigen als je dezelfde gewichten als Coleman gebruiktVeel beter gemotiveerde mensen die tot hun uiterste gaan dan lamlullen die alles bezet houden en meer ouwehoeren dan trainen.
---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------
Je moet elkaar aanmoedigen, maar dit kan ook zonder andere mensen te storen ook, ik heb het niet over een beetje lawaai maken maar echt over de hele sportschool bij elkaar blèren. Het begint wel te storen als ze heel de tijd boven je muziek van je mp3 bovenuitkomen
Dat vind ik juist goed, voor hun is het waarschijnlijk wel zwaar en er zijn geen belachelijke gewichten vind ik. Of mag je pas aanmoedigen als je dezelfde gewichten als Coleman gebruiktVeel beter gemotiveerde mensen die tot hun uiterste gaan dan lamlullen die alles bezet houden en meer ouwehoeren dan trainen.
---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------
Je moet elkaar aanmoedigen, maar dit kan ook zonder andere mensen te storen ook, ik heb het niet over een beetje lawaai maken maar echt over de hele sportschool bij elkaar blèren. Het begint wel te storen als ze heel de tijd boven je muziek van je mp3 bovenuitkomen
Juist mooi man, word ik zelf ook gemotiveerd van.
LIGHTWEIGHT BABY.......ROARRRR![]()

Bij ons op de sportschool hebben ze altijd van die spinninglessen tijdens de tijd dat wij trainen en dan hebben ze ook zon cooling down half uurtje :S dus dan wordt het can you feel the love tonight enz lekker om op te trainen op die k*t muziek!
- mensen die hun zooi niet opruimen
- mensen die luid praten en denken dat ze grappig zijn
- mensen die zich bemoeien met jou uitvoering voor dat ze vragen wat je doet
- mensen die tegen je gaan praten als je duidelijk muziek op hebt
- mensen die in groepjes gaan "trainen"
- mensen die met hun neus op de spiegel staan
- mensen die geen handdoek mee hebben maar wel te veel zweten
- mensen die geen w-up doen maar gelijk vol in de gewichten gaan
- mensen die een half uur barbell in beslag nemen voor combi set terwijl ze niks doen
- mensen die elke dag het hele lichaam komen trainen (zonder enkele rust dagen)
- mensen die bij eerste keer fitness zonder enige kennis gaan trainen
- mensen die na een week vooruitgang willen zien anders stoppen ze er mee
- magere mannetjes van 14 of 15 die oefeningen van jou na apen (waardoor ze later scheef staan van mislukking)
- Nederlandstalige muziek die te hard word gedraaid
- mensen die zeuren dat ze het warm hebben en zweten terwijl het goede temp. is
- mensen die nooit benen trainen maar alleen bovenlichaam
tot slot
- mensen die te veel zeuren over wat ze irritant vinden in een sportschool
(1 keer even goed zeuren mag, daarna mond dicht)
see ya at the gym!!![]()
en jij begint zeker met wat cardio om op te warmen?
moet ieder toch voor zich weten.
opwarmen met gewichten werkt voor veel mensen gewoon goed
Hoor je dan de muziek van de lessen in de fitness ruimte??
das slecht zeg.
bij ons gelukkig niet.
mag jij blij zijn! op maandag morgend is het bomma en bompa fitness echt schandaalig op die muziek kun je dus niet trainen!! nederlandstalige classics enzo echt ERG!!Hoor je dan de muziek van de lessen in de fitness ruimte??
das slecht zeg.
bij ons gelukkig niet.
Klopt ze besteden bij mij in de sportschool meer aandacht aan tv schermen ophangen en cd's voor die lessen dan dat er een airco of nieuwe halterschijven komen :S de begeleiding is ook gewoon ronduit slecht te noemen en veel mensen komen er zonder handdoek trainen. maarja daar betaal je ook voor. betaal 28 p maand voor onbeperkt trainen..
super gaaf en absoluut niet warmmag jij blij zijn! op maandag morgend is het bomma en bompa fitness echt schandaalig op die muziek kun je dus niet trainen!! nederlandstalige classics enzo echt ERG!!