XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

omdat wanneer ze een blessure krijgen
gelijk de sportschool en de instructeurs te schuld geven:mad:

terwijl ze zelf te dom zijn om gewoon te luisteren.
daar baal ik een beetje van.:D

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

das ook nog een hoop wat je betaalt

bij ons is het iets van 42 euro onbeperkt ik vond ons al duur :S
dan heb je alle groepslessen sauna en douches, gezondheids metingen, begeleiding, koffie thee er bij en natuurlijk gewoon de fitness. helaas nog geen squat rek alleen smith machine. ben hard bezit om me baas over te halen. :P
Ik betaal 52 euro per maand :p Velocity in België.
Fitness, sauna, zwembad, zonnebank, tennis, squash, badminton, begeleiding, douches, squat rek,...
Blijf het nog altijd veel geld vinden, maar goed :)

omdat wanneer ze een blessure krijgen
gelijk de sportschool en de instructeurs te schuld geven:mad:

terwijl ze zelf te dom zijn om gewoon te luisteren.
daar baal ik een beetje van.:D

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

das ook nog een hoop wat je betaalt

bij ons is het iets van 42 euro onbeperkt ik vond ons al duur :S
dan heb je alle groepslessen sauna en douches, gezondheids metingen, begeleiding, koffie thee er bij en natuurlijk gewoon de fitness. helaas nog geen squat rek alleen smith machine. ben hard bezit om me baas over te halen. :P

Wtf wat zijn al die sportscholen allemaal duur joh, volgens mij heb ik het maar getroffen:eek:
Ik heb al die dingen die jij noemt ook, plus ook nog zonnebank en gratis sportdrank. En ik betaal 16,50 euro per maand.

Wtf wat zijn al die sportscholen allemaal duur joh, volgens mij heb ik het maar getroffen:eek:
Ik heb al die dingen die jij noemt ook, plus ook nog zonnebank en gratis sportdrank. En ik betaal 16,50 euro per maand.

En waar mag dat dan wezen?

ik betaal 0 euro per maand :O

Ik betaal 52 euro per maand :p Velocity in België.
Fitness, sauna, zwembad, zonnebank, tennis, squash, badminton, begeleiding, douches, squat rek,...
Blijf het nog altijd veel geld vinden, maar goed :)

De prijs is een functie van de beschikbare faciliteiten, maar je hebt niet veel nodig om goed te kunnen trainen.

Ik betaal € 15 p/m en krijg daar alles voor wat ik nodig heb: vrije gewichten, toestellen, squatrek, chin-up, gewoon alles voor een complete training. Verder ook alle cardio aanwezig. Espresso,shakes, alles!

Sportschool YourHealth

ik krijg 30 euro per maand om daar te trainen.

want de baas zij dat ik veel goed betalende homo's aantrok :rolleyes:

Zelf betaal ik 38 euro met studentenkorting (10 of 15%) voor Fitness, Sauna, Douche, Groepslessen, Begeleiding en 2x per jaar Inbody Meting.

Ik zit in healthcity in brussel aan unief en heb: dumbbells tot 32kg, meer schijven dan de baren kunnen dragen, geen squatrek maar wel mogelijkheid tot los squaten mits improvisatie, douche, sauna, zwembad, gratis koffie/chocomelk, lekkere uniefchicks..

Dit alles voor 200€ per jaar (als je student bent, anders 600+)

Heeft healthcity zijn prijzen aangepast ofzo? Als student betaalde ik vorig jaar anders nog €39 per maand voor een all-in membership.

Wat is los squaten btw??

Edit: healthcity maaseik heeft btw een squatrek :D Enigste healthcity die ik ken die dat heeft :p

Laatst bewerkt:
De prijs is een functie van de beschikbare faciliteiten, maar je hebt niet veel nodig om goed te kunnen trainen.

Ik betaal € 15 p/m en krijg daar alles voor wat ik nodig heb: vrije gewichten, toestellen, squatrek, chin-up, gewoon alles voor een complete training. Verder ook alle cardio aanwezig. Espresso,shakes, alles!

Sportschool YourHealth
Daar heb je gelijk in, maar..
Ik zit nu aan m'n 3de gym ondertussen. De eerste was voor 99 euro per jaar.
Had je ook alles om te trainen, niet meer niet minder. Materiaal was echter wel versleten en het was daar klein.
2de gym, daar had je ook alles om te trainen, allemaal nieuwe toestellen en het was er veel groter. 425 euro per jaar. Nadeel daar was dat het de laatste tijd enorm enorm druk was, doordat er een andere fitness in de buurt gesloten was. De eigenaars waren hier allesbehalve vriendelijk én het ergste van al...de eigenaar merkt dat er meer volk komt, dus wat doet hij: prijs van abo omhoog.
En zo ben ik dus in m'n huidige gym terechtgekomen :) ik kan hier zwemmen, waar ik anders moest voor betalen in gemeentelijk zwembad. En het is er echt rustig, niets zaliger dan trainen zonder lastig gevallen te worden.

Ik zit nu op een sportschool waar je 295 voor een jaarabbo betaalt. Maar daar heb je dan ook wel alle toestellen, 2 benches, 3 powerracks, 2 squatracks en 4 smiths voor de liefhebbers. Ook goeie instructeurs die wel degelijk kennis en ervaring hebben in t bodybuilden.

Heeft healthcity zijn prijzen aangepast ofzo? Als student betaalde ik vorig jaar anders nog €39 per maand voor een all-in membership.

Wat is los squaten btw??

Edit: healthcity maaseik heeft btw een squatrek :D Enigste healthcity die ik ken die dat heeft :p

Ben niet zeker dat je hier als student maandelijks kan betalen. In ieder geval betaal je het eerste jaar een 'registratiekost' en 5€ voor je kaart, de jaren erna is het 200 of 205€ voor een jaar.
Dan is er nog de gold card (mss jouw all-in?) waarmee je in elke HC van het land kan trainen maarja, is niet nodig voor mij.
En los squaten is squatten zoals het moet, niet in de smith machine dus.
Ben al in HC van elsene, jette en vilvoorde geweest, geen enkele heeft squatrek :(

Pff, als ik het zo hoor betaal ik wel ****ing veel. en ik heb dan bij healthcity al die - 10% korting. Nog altijd 53 euro, denk dat het te maken heeft dat er wel redelijk veel volk naar hier komt. We hebben all-in drinken/zonnebank/sauna/groepslessen/squash etc.
Maar het blijft dure shit. naja later homegym, sowieso.

Ben niet zeker dat je hier als student maandelijks kan betalen. In ieder geval betaal je het eerste jaar een 'registratiekost' en 5€ voor je kaart, de jaren erna is het 200 of 205€ voor een jaar.
Dan is er nog de gold card (mss jouw all-in?) waarmee je in elke HC van het land kan trainen maarja, is niet nodig voor mij.
En los squaten is squatten zoals het moet, niet in de smith machine dus.
Ben al in HC van elsene, jette en vilvoorde geweest, geen enkele heeft squatrek :(

Maar hoe kan je dan los squatten zonder een rek? :o

Hmm volgens mij zit ik dan behoorlijk duur met mijn 28 euro per maand zonder airco en veel tv's :S
Iemand nog een goede suggestie voor een sportschool in Leiden?

Maar hoe kan je dan los squatten zonder een rek? :o

Stel je voor.. een losse bench press maar waar het bankje horizontaal is. Dus bedoeld voor neck press en front barbell press.
Daar dus naartoe stappen, nek onder de bar steken en het gewicht er dus afhalen met je nek & kuiten. In het begin perfect doenbaar maar nu ik zwaarder en zwaarder gewicht neem wordt het iets te moeilijk :(

Er is 1 gozer in mijn sportschooltje waar ik me enorm aan irriteer. Stel je voor: een iel mannetje uit Iran, met een enorm grote muil. Hij loopt tegen jan en alleman op te scheppen over de gigantische gewichten die hij gebruikt. Hij kan wel 180 kilo squatten!

En als je hem dan bezig ziet, dan doet hij een 1/10e squat. En na elke set trots door de sportschool paraderen...

Het ergste van alles is nog dat hij goedwillende groentjes 'advies' staat te geven over hoe ze moeten squatten. Gelukkig neemt niemand hem serieus.

Het valt me ook altijd op hoe hij mij ontwijkt. Zou het mijn lichaamstaal zijn, of is hij bang dat ik hem op zijn fouten wijs...

Stel je voor.. een losse bench press maar waar het bankje horizontaal is. Dus bedoeld voor neck press en front barbell press.
Daar dus naartoe stappen, nek onder de bar steken en het gewicht er dus afhalen met je nek & kuiten. In het begin perfect doenbaar maar nu ik zwaarder en zwaarder gewicht neem wordt het iets te moeilijk :(

kan je hem niet van het diprek halen?

mensen die me om advies vragen, en het dan vervolgens niet opvolgen.
Dan heb ik altijd zoiets van: of je vraagt het, of niet.
Gr Johan

Terug
Naar boven