erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is 1 gozer in mijn sportschooltje waar ik me enorm aan irriteer. Stel je voor: een iel mannetje uit Iran, met een enorm grote muil. Hij loopt tegen jan en alleman op te scheppen over de gigantische gewichten die hij gebruikt. Hij kan wel 180 kilo squatten!
En als je hem dan bezig ziet, dan doet hij een 1/10e squat. En na elke set trots door de sportschool paraderen...
Het ergste van alles is nog dat hij goedwillende groentjes 'advies' staat te geven over hoe ze moeten squatten. Gelukkig neemt niemand hem serieus.
Het valt me ook altijd op hoe hij mij ontwijkt. Zou het mijn lichaamstaal zijn, of is hij bang dat ik hem op zijn fouten wijs...
Ken er ook zo een denkt dat de hele sportschool van hem is loopt te schreeuwen alsof iedereen doof is (of ongeveer wordt) en traint veel te zwaar dus gained weinig.. hoewel toch wel aardige gast is als die rustig is.
XD

ik bedoel dat hij veel te zware gewichten pakt dan dat hij aankan

is soms eigenlijk wel komisch om te zien!ik bedoel dat hij veel te zware gewichten pakt dan dat hij aankan
En dan meer kabaal maakt dan dat er wat gebeurdis soms eigenlijk wel komisch om te zien!

Haha ken hem niet persoonlijk maar het zou kunnen

Hij is een God onder de normale mens.

Je kan ook gewoon zeggen dat je allergisch bent voor mensen die stempeltjes uitdelen.Stempelkaarten!
OMG, bij de sportschool waar ik naartoe ga hebben sinds kort een nieuwe actie. Krijgt iedereen een stempelkaart. Kun je sparen voor een smoothy, uur trilplaatinstructie, etc. etc., tot een horloge aan toe. Willen ze dat iedereen massaal stempeltjes komt halen bij binnenkomst en.........als je hun opdrachten (ja,ja, een hele map vol) af en toe eens uitvoert, dan krijg je fijn nog extra stempels. Zijn vast mensen die dit helemaal geweldig vinden, maar ik irriteer me er behoorlijk aan dat ze elke keer dat ze je zien achter je aan hobbelen of je eens hun opdrachten wilt doen. En dan zeg je dat je geen interesse hebt.......staan ze je verbouwereerd aan te kijken 'ja, maar je komt toch elke dag?'. Ja, precies en dan doe ik wat ik zelf wil.![]()
Haha O ja hij! ja ik kijk ook zeer tegen hem op heb een poster van hem boven mijn bed hangen damn die gast is echt een superdude man!http://www.youtube.com/watch?v=ySfOK3V8UlA&feature=related
Dit is diesel weaselHij is een God onder de normale mens.

Nog even en ze komen met een snackcar langs?Stempelkaarten!
OMG, bij de sportschool waar ik naartoe ga hebben sinds kort een nieuwe actie. Krijgt iedereen een stempelkaart. Kun je sparen voor een smoothy, uur trilplaatinstructie, etc. etc., tot een horloge aan toe. Willen ze dat iedereen massaal stempeltjes komt halen bij binnenkomst en.........als je hun opdrachten (ja,ja, een hele map vol) af en toe eens uitvoert, dan krijg je fijn nog extra stempels. Zijn vast mensen die dit helemaal geweldig vinden, maar ik irriteer me er behoorlijk aan dat ze elke keer dat ze je zien achter je aan hobbelen of je eens hun opdrachten wilt doen. En dan zeg je dat je geen interesse hebt.......staan ze je verbouwereerd aan te kijken 'ja, maar je komt toch elke dag?'. Ja, precies en dan doe ik wat ik zelf wil.![]()

OT dan maar: Gister was ik met mijn deadlift setjes bezig. Tussendoor ga ik mijn fles water vullen en zie ik een halterriem liggen bij de kapstok. Deze heb ik nog niet eerder gezien in mijn gym. Dus ik vraag aan een Poolse vent, die pas sinds kort bij mijn gym traint of deze van hem is. Misschien dat ik de riem eens kan gebruiken om uit te proberen en te zien waarom het aangeraden wordt. Ik probeer het in eerste instantie in het Nederlands te vragen: verstaat hij niet (geen probleem). Daarna in het Engels: verstaat hij ook niet (lastig). Vervolgens in het Duits probeer ik hem nog een keer te vragen of de riem van hem is: geen verstaandbare reactie?! Komaan welke Pool verstaat er nou geen Duits?! Of zeg ik dan iets heel raars? Irritant en jammer dat er niet valt te communiceren met 'm, had graag eens met zo'n riem gelift. Misschien dan toch maar zelf een kopen zonder 'm getest te hebben
Excusie!Komaan welke Pool verstaat er nou geen Duits?! Of zeg ik dan iets heel raars? Irritant en jammer dat er niet valt te communiceren met 'm, had graag eens met zo'n riem gelift. Misschien dan toch maar zelf een kopen zonder 'm getest te hebben
![]()

Bijna geen een Pool verstaat standaard Duits. Ik heb een tijdje in Oost-Duitsland vertoeft, op dat bedrijf waren ook enkele Polen aanwezig. Hier was nauwelijks mee te communiceren (zelfs niet door de Duitsers). Maar met een beetje handen/voetenwerk moet je toch wel duidelijk maken dat je dat ding graag eens zou willen proberen. (wijzen naar dat ding en daarna naar jou en zeggen, "I try"). Is voldoende![]()

Waar betaal je dan ook voor? Ik betaal 16,50 euro per maand voor onbeperkt trainen. Ik mag ook onbeperkt onder de zonnebank, onbeperkt sauna, en squashen. Dumbbells gaan tot 40kg, en er is voor 250kg ofzo aan halterschijven. Kortom ,volgens mij betaal jij juist veel teveel
Er is wel één groot nadeel, ze hebben geen squatrek maar een smith![]()
goedkoop...
is die halterriem van je?= czy to twoj pasekExcusie!OT dan maar: Gister was ik met mijn deadlift setjes bezig. Tussendoor ga ik mijn fles water vullen en zie ik een halterriem liggen bij de kapstok. Deze heb ik nog niet eerder gezien in mijn gym. Dus ik vraag aan een Poolse vent, die pas sinds kort bij mijn gym traint of deze van hem is. Misschien dat ik de riem eens kan gebruiken om uit te proberen en te zien waarom het aangeraden wordt. Ik probeer het in eerste instantie in het Nederlands te vragen: verstaat hij niet (geen probleem). Daarna in het Engels: verstaat hij ook niet (lastig). Vervolgens in het Duits probeer ik hem nog een keer te vragen of de riem van hem is: geen verstaandbare reactie?! Komaan welke Pool verstaat er nou geen Duits?! Of zeg ik dan iets heel raars? Irritant en jammer dat er niet valt te communiceren met 'm, had graag eens met zo'n riem gelift. Misschien dan toch maar zelf een kopen zonder 'm getest te hebben
![]()
Excusie!OT dan maar: Gister was ik met mijn deadlift setjes bezig. Tussendoor ga ik mijn fles water vullen en zie ik een halterriem liggen bij de kapstok. Deze heb ik nog niet eerder gezien in mijn gym. Dus ik vraag aan een Poolse vent, die pas sinds kort bij mijn gym traint of deze van hem is. Misschien dat ik de riem eens kan gebruiken om uit te proberen en te zien waarom het aangeraden wordt. Ik probeer het in eerste instantie in het Nederlands te vragen: verstaat hij niet (geen probleem). Daarna in het Engels: verstaat hij ook niet (lastig). Vervolgens in het Duits probeer ik hem nog een keer te vragen of de riem van hem is: geen verstaandbare reactie?! Komaan welke Pool verstaat er nou geen Duits?! Of zeg ik dan iets heel raars? Irritant en jammer dat er niet valt te communiceren met 'm, had graag eens met zo'n riem gelift. Misschien dan toch maar zelf een kopen zonder 'm getest te hebben
![]()
beetje schreeuwen en geluiden maken hoort bij bb hoor :S ik loop ook te kreunen als ik laatste 3 herhalingen eruit pers, als de meeste nou niet alles eruit halen moeten hun weten, maar laat andere lekker met rust ? of ga lekker schaken, daar mag je wel je kaak houden.
En die vieze oude mannetjes stoor ik me ook kapot aan, gaan ze expres kluisje naast je nemen zodat ze lekker tegen je aan kunnen rijen, ****ing vies![]()

dat maak ik nooit mee hoor