MuscleMeat

Wat vind jij van de Nederlandse politie?

Peiling Peiling Geef een rapportcijfer voor de nederlandse politie

• 10

Stemmen: 2 3,2%
  • 9

Stemmen: 0 0,0%
  • 8

Stemmen: 3 4,8%
  • 7

Stemmen: 10 16,1%
  • 6

Stemmen: 7 11,3%
  • 5

• 4

Stemmen: 4 6,5%
  • 3

Stemmen: 6 9,7%
  • 2

Stemmen: 3 4,8%
  • 1

Stemmen: 7 11,3%
  • Als Belg kan ik hier geen oordeel over vellen

• Totaal stemmers
    62
Denigreren doen sommigen helaas graag, net als hun macht laten voelen...

Ooit pech gehad met de wagen (stond aan de kant en ze waren gestopt om wat te vragen), begonnen ze tegen elkaar te lachen met mijn wagen???

Vooral als je wat jonger bent denken ze dat ze wat meer kunnen zeggen. Triest volk is het eigenlijk, maar goed dan denk ik bij mezelf, jij bent toch de lul met zo'n job hehe.

Maar er zitten ook goeie gasten tussen, ken er één in de gym.

Een 7, hun doen hun werk niet altijd even goed, maar wie wel?
Ja er worden veel boetes uitgeschreven en bladiebladiebla maar dat is ook gewoon een opdracht die van boven komt. (en de lui boven zijn meestal degene die geld willen zien)
Ik heb sowieso respect voor agenten omdat ze daar dan toch staan, maar bij sommige schept het mij de indruk dat ze geen moeite willen nemen voor het volk en alleen maar hun uren willen maken. Dus gewoon een 7 net iets meer als gemiddeld.

Stelletje pannenkoeken, vooral de éénstrepers.

Kvind het ook altijd zo'n toeval dat veel kinderen die op school gepest werden bij de politie gaan. Het zijn dan ook meestal deze mensen die dan heel autoritair op hun strepen gaan staan wanneer ze iets willen.

Tuurlijk heb je ook goede agenten die ik ook zeker weten respecteer, maar over het algemeen vind ik het maar een stelletje pannenkoeken die beter in het pannenkoeken huis kunnen gaan werken.

Laatst bewerkt:
Aldus onze kernfysicus, ook voor al uw vragen omtrent pannenkoeken en poffertjes.

Teveel schrijfwerk te weinig schoten. Een 3.7

Stelletje pannenkoeken, vooral de éénstrepers.

Kvind het ook altijd zo'n toeval dat veel kinderen die op school gepest werden bij de politie gaan. Het zijn dan ook meestal deze mensen die dan heel autoritair op hun strepen gaan staan wanneer ze iets willen.

Tuurlijk heb je ook goede agenten die ik ook zeker weten respecteer, maar over het algemeen vind ik het maar een stelletje pannenkoeken die beter in het pannenkoeken huis kunnen gaan werken.

is gevaarlijk:eek:

Terug
Naar boven