AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Dat iedereen tegenwoordig met oordopjes in rondloopt van z'n MP3 of I-Pod.
Zeg je of vraag je wat, verstaan ze je niet eens.:rolleyes:

sja, jij noemt het asociaal, ik vind het gewoon supperrelaxed, door je muziek goed hard te zetten geef je al een signaal af van i'm not here to talk, ik word er ziek van als mensen je constant aanspreken etc. terwijl je gewoon probeert te trainen, als je wil praten, prima, maar niet tijdens het trainen, dan raak ik uit m'n focus.

sja, jij noemt het asociaal, ik vind het gewoon supperrelaxed, door je muziek goed hard te zetten geef je al een signaal af van i'm not here to talk, ik word er ziek van als mensen je constant aanspreken etc. terwijl je gewoon probeert te trainen, als je wil praten, prima, maar niet tijdens het trainen, dan raak ik uit m'n focus.

staat op mijn t-shirt,

en het werkt:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind dit ook een beetje vreemd. Irriteren is een groot woord maar die lui met die oordopjes in komen op mij over als een stel josti's.

Vind dit ook een beetje vreemd. Irriteren is een groot woord maar die lui met die oordopjes in komen op mij over als een stel josti's.

Helemaal als je gedwongen wordt mee te luisteren naar 50ct + hun pussygekreun voortkomende uit 10kg posing cable curls. En dan zwaar geirriteerd lopen doen als je ze op de schouder tikt en sommeerd om op te donderden wanneer ze zitten te picknicken in de gym. Moeten ze helemaal hun oordopjes uitdoen potverdorie:roflol:

Maar dan hebben we het ook over :sd: en niet over de hardwerkende trainee.

grappig dat iedereen de muziek k*t vind... hiero ook hoor
- k*tmuziek
- gasten die zeggen dat ze niet meer kunnen voetballen als ze teveel gaan sqauten en daardoor niet hun benen trainen
- bellende mensen op een machine
- mensen die je raar aanstaren als je je inspand
- mensen die stomme grapjes maken over AAS en eigelijk helemaal niet weten wat het inhoud
- mensen die met meer dan 2 mensen 1 oefening doen
- gasten die willen bb'n maar sommige dingen niet willen eten omdat ze daar puistjes van krijgen!

Gister was er zo'n gozer met dit op zn hoofd aan het trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En het was zn 1e keer he, gelijk popijopie rondhangen met zn 2 ecto maatjes die ook de nieuwste mode aanhebben.

Dank u!! welke maat kan ik het beste bestellen, ben ongeveer 1.80 en 82 kg en wil geen jurkje aan;)

maten vallen heel groot uit. ik heb L en is al groot, dus medium denk k voor jou. Vreemd, heb zelf geloof ik vanaf een andere site besteld, want deze site verzend niet buiten de US, had geloof ik een nederlandse variant, maar kan m niet vinden.

Je mag de gewichten niet laten vallen tijdens het deadliften.....
Alleen als je er 4 matjes onderlegd ----> ROM verneuker.
Ene kant begrijpelijk maar ik vind het wel irritant!

Ik erger me alleen aan het feit dat we geen dumbbells hebben :roflol:
Met gewichten smijten is geen probleem hier, onlangs nog 100kg van me rug gesmeten tijdens het squaten :)

Shit ik ben jaloers :D
Enne geen dumbbells? wtf is dat nou weer?

Tja, voor biceps doe ik gewoon halter curls (staand & zittend) + cable curls. Voor de rest heb ik niet echt dumbbells nodig, de grote compound oefeningen zijn uitsluitend met halters.

oude vieze mannen die naar je lul staren :bang:

Terug
Naar boven