- Waardering
- 194
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat iedereen tegenwoordig met oordopjes in rondloopt van z'n MP3 of I-Pod.
Zeg je of vraag je wat, verstaan ze je niet eens.![]()

sja, jij noemt het asociaal, ik vind het gewoon supperrelaxed, door je muziek goed hard te zetten geef je al een signaal af van i'm not here to talk, ik word er ziek van als mensen je constant aanspreken etc. terwijl je gewoon probeert te trainen, als je wil praten, prima, maar niet tijdens het trainen, dan raak ik uit m'n focus.Dat iedereen tegenwoordig met oordopjes in rondloopt van z'n MP3 of I-Pod.
sja, jij noemt het asociaal, ik vind het gewoon supperrelaxed, door je muziek goed hard te zetten geef je al een signaal af van i'm not here to talk, ik word er ziek van als mensen je constant aanspreken etc. terwijl je gewoon probeert te trainen, als je wil praten, prima, maar niet tijdens het trainen, dan raak ik uit m'n focus.

Dat iedereen tegenwoordig met oordopjes in rondloopt van z'n MP3 of I-Pod.
Vind dit ook een beetje vreemd. Irriteren is een groot woord maar die lui met die oordopjes in komen op mij over als een stel josti's.

en niet over de hardwerkende trainee.staat op mijn t-shirt,
en het werkt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister was er zo'n gozer met dit op zn hoofd aan het trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En het was zn 1e keer he, gelijk popijopie rondhangen met zn 2 ecto maatjes die ook de nieuwste mode aanhebben.
!!Dank u!! welke maat kan ik het beste bestellen, ben ongeveer 1.80 en 82 kg en wil geen jurkje aan![]()