Fitness Seller

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

zo is dat! ;)

cheaten/partial support kan heel zinvol zijn, zolang je het bewust doet. hangt van het doel af. stricte uitvoering is zooooow 2006

ieder zijn ding toch:)

Tell me more ;) ik gebruik cheaten of support eigenlijk alleen als ik met gewichten train waarvan ik weet dat de laatste reps echt niet gaan lukken. Dan vraag ik even om een spotter of iemand die op mijn houding let.
Waarom zou je al vanaf het begin gaan cheaten, dan ontzie je de spiergroep waarvoor je de oefening doet toch?

Mensen die hun schijven overal laten hangen of liggen.. Heel erg hinderlijk !!

-Mensen die aan bezigheidstherapie doen ipv sporten. Vervolgens lopen te klagen dat ze na 2 jaar nog geen vooruitgang hebben geboekt. Maar "zwaar" trainen ho maar, want je wordt er zogenaamd "breed" van.

hahahaha + 1

bij mij:
k*t apparatuur ( dumbbells tot 26 kg, barbells die maar tot 150 houden, geen squatrek)
de openingstijden ( zondags maar tot 1 smiddags uur los)
een groep van die meiden die dan keihard lopen te gillen en te lachen omdat jij 130 kg aant deadliften bent ( en dan niet positief)
en tsja...zoals bij iedereen....k*tmuziek!

Tell me more ;) ik gebruik cheaten of support eigenlijk alleen als ik met gewichten train waarvan ik weet dat de laatste reps echt niet gaan lukken. Dan vraag ik even om een spotter of iemand die op mijn houding let.
Waarom zou je al vanaf het begin gaan cheaten, dan ontzie je de spiergroep waarvoor je de oefening doet toch?

Niet persee. Meer gewicht kan ook tot meer resultaat leiden. Maar nogmaals,het hangt natuurlijk ook helemaal van je doelen af. Zolang je bewust bewzig bent is alles prima lijkt me. Tal van oefeningen zijn feitelijk gebaseerd op cheaten. Denk aan powershrugs, push-press, cheat rows, cheatcurls. All leg drive.

Mensen die vinden dat ik geen lawaai mag maken als ik met pussygewichten train. Je bent zelf ook ooit begonnen met lichte gewichten dus laat mij brullen, puffen en zweten met mn 70 kg squat. Niet iedereen is geboren als bokito :(

Dat hele kreunen, schreeuwen en puffen slaat nergens op. Verdoet alleen maar je ademhaling/tightness of body techniek weg waardoor je juist minder doet. Ik stoor me ook aan gasten zoals jij die staan te schreeuwen over niks. Deed en doe ik ook niet.

Verders...
Stangen die maar tot 150kg houden. Ben bang dat er bij ons ook zulke stangen zijn. Bij de 90kg begint hij al lichtelijk door te buigen aan de zijkanten. Denk dat ik voor de zekerheid eens even ga navragen als ik er weer ben.

Dat hele kreunen, schreeuwen en puffen slaat nergens op. Verdoet alleen maar je ademhaling/tightness of body techniek weg waardoor je juist minder doet. Ik stoor me ook aan gasten zoals jij die staan te schreeuwen over niks. Deed en doe ik ook niet.

leuk hoor maar ik press toch echt meer weg als ik hard grom en schreeuw.

pulloefeningen is weer een ander verhaal.

Verders...
Stangen die maar tot 150kg houden. Ben bang dat er bij ons ook zulke stangen zijn. Bij de 90kg begint hij al lichtelijk door te buigen aan de zijkanten. Denk dat ik voor de zekerheid eens even ga navragen als ik er weer ben.

Overdreven schreeuwen en brullen werkt idd niet Stevig ademhalen en soms wat binnenmonds gemompel/gekreun/gegrom helpt mij om te concentreren. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Er staan hier minste 10 replys waarin staat dat men zich irriteert aan mensen die moeite hebben met weinig gewicht en dat vind ik nogal maf, tenslotte was je zelf ook ooit zo. De grommende mensen trainen tenminste hard. :)

Ik vind het wel leuk om de stang een beetje door te zien buigen als er veel gewicht aanhangt. Dan vind ik het extra zwaar lijken, ook al weet je dat het komt doordat je een dunne stang hebt.

Af en toe ok. Echt dat oerkracht gevoel wat uit je tenen omhoog borrelt. Maar om dat nu constant bij elke lift zo overdreven hard te doen gaat het doel voorbij. Ga dan op de marktstaan...kun je de hele dag schreeuwen.

En qua lichte gewichten...ben nog steeds niet zwaar aan het trainen. :P

Af en toe ok. Echt dat oerkracht gevoel wat uit je tenen omhoog borrelt. Maar om dat nu constant bij elke lift zo overdreven hard te doen gaat het doel voorbij. Ga dan op de marktstaan...kun je de hele dag schreeuwen.

pfft zo ken ik een gast op de markt die echt de hele dag door hetzelfde loopt te schreeuwen als een cd die zich telkens opnieuw afspeelt. En daar sta je dan de hele dag tegenover te werken en moet je 10 uur lang "hop hop erop!!" en "2 bossen halen rozen kado!!!" aanhoren.

Dat moet ik echt niet in de gym hebben :eek:

pfft zo ken ik een gast op de markt die echt de hele dag door hetzelfde loopt te schreeuwen als een cd die zich telkens opnieuw afspeelt. En daar sta je dan de hele dag tegenover te werken en moet je 10 uur lang "hop hop erop!!" en "2 bossen halen rozen kado!!!" aanhoren.

Dat moet ik echt niet in de gym hebben :eek:

haha:roflol:

Mensen die voor je gaan staan als je een oefening voor de spiegel aan het uitvoeren bent. En je dan aanstaren terwijl ze zelf niets aan het doen zijn. Dan vervolgens heel verschrikt doen als je gromt of ze even een beetje aan de kant willen. Alsof je me niet gezien had hè.

Mensen die denken dat crea as is.

2 bossen halen rozen kado?:D

"Hop hop, erop"
Die moet ik wel onthouden

OT: ecto's die kuren en denken dat je na 3 jaar op de natuurlijke limiet zitten waardoor ze er geen enkele gram meer bijkrijgen

Geen hardcore :D Mis ik op die zware dagen soms.
Gewoon goede knalmuziek...!

- Veelste geile wijven die je van de training af houden (*).

- Skinny ass mother****ers die telkens vragen of ik aan het kuren ben, omdat je hun al lichtjaren geleden voorbij bent gestreefd. Inplaats van dat die lui gewoon fatsoenlijk gaan trainen en vreten. Nee, tuurlijk niet. Ondergetekende moet aan het juichen zijn, anders kan zoiets natuurlijk niet! Pfff...

- Geen fatsoenlijke squatrek hebben. Door een geïmproviseerde kan ik 'gewoon' squatten, maar echt ideaal is het ook niet.

(*) Normaal gesproken geen probleem, maar aangezien het alleen maar bij opgeilen blijft :mad: .

- Veelste geile wijven die je van de training af houden (*).

- Skinny ass mother****ers die telkens vragen of ik aan het kuren ben, omdat je hun al lichtjaren geleden voorbij bent gestreefd. Inplaats van dat die lui gewoon fatsoenlijk gaan trainen en vreten. Nee, tuurlijk niet. Ondergetekende moet aan het juichen zijn, anders kan zoiets natuurlijk niet! Pfff...

- Geen fatsoenlijke squatrek hebben. Door een geïmproviseerde kan ik 'gewoon' squatten, maar echt ideaal is het ook niet.

(*) Normaal gesproken geen probleem, maar aangezien het alleen maar bij opgeilen blijft :mad: .

:D ok wel positief hé :)

45+ mannetjes met wielrennersbroekjes zo strak dat je je afvraagd hoe ze die ooit aan hebben gekregen:gay:

Ik heb eigenlijk geen ergenissen van waar ik nu train, ben nog jong en kan met wat ze daar hebben nog wel 2 jaar vooruit minimaal.. dus dan zien we verder.. over het algemeen heb ik een hekel aan:

- Mensen die een chest press op 80 KG zetten en maar 30 kunnen benchen, en dus chest pressen gaan om te laten zien hoe 'sterk' ze wel niet zijn.

- vrouwen die met elkaar niks anders doen dan hard lachen over babyverhaaltjes die je door de hele zaal kunt horen.

- Het langer bezethouden van een toestel dan wat nodig is, bijvoorbeeld nog ff 5 minuten uitrusten na je laatste set benchen met licht gewicht.

- Mensen die je aan staan te staren als jij een oefening aan het doen bent die ze niet kennen.

- Algemeen genomen, mensen die je aan staan te staren tijdens het trainen.

- Mensen die vinden dat ik te zwaar train voor me leeftijd.

Terug
Naar boven