XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Alhoewel ik nog niet zo lang train zijn dit de dingen waar ik me (af en toe) aan erger (van erg naar minst erg):

- Irritante meiden die naar de buffe kerels kijken en dan lopen te fluisteren dat het wel homo's lijken (...)
- Dezelfde muziek, dag in dag uit (andere cd in de radio svp! :D)
- Superdudes die hun biceps curls doen met 12 kilo en vervolgens bij de 2e rep tot failure gaan
- Oefeningen die bezet zijn, als ik dan even een andere oefening ga doen, is ie alweer bezet! (misschien ben ik gewoon niet geduldig genoeg :P)

Tijdens de set niet nee, maar tussen door zie ik mensen steeds van die rare dingen doen.

Zoals een knul met een shirt met hardcore erop 1/8 squats maakt... dan is het weer hoog tijd voor mijn mantra:

- Must not care
- Will not care
- not my problem.

Of zoals iemand anders het passend verwoordde:

I must not care.
Care is the mind-****er.
Care is the belittling breath that brings unwanted obligation.
I will face my cares.
I will tell them to **** off and ignore them.
And when they have gone past I will turn the inner eye to see their path.
Where the cares have gone there will be nothing.
Only I will remain.

(karma voor wie weet waar dit op gebaseerd is)

care = fear

45+ mannetjes met wielrennersbroekjes zo strak dat je je afvraagd hoe ze die ooit aan hebben gekregen:gay:

Ging 4 weken terug ofzo eens op de maandag avond naar de sportschool. Dat was al fout 1. Zit je even te drinken in het bar gedeelte terwijl ik wachte op me trainingsmaatje. Komen er een stel spinningmutsen naar beneden. Strakke broekjes waar je al de cellulitis in ziet, devorm van hun enorme onderbroeken zie je er ook door, vetrolletjes die er half overheen hangen. Kleed je af zou ik zeggen. brrrrr Gelukkig lieper er ook nog 3-4 jonge meiden tussen die ik kon gebruiken om me netvliezen te reinigen hehe.

Dat Chestpress/Benchpress verhaal klinkt bekend. Deed de chestpress ook op 70kg, maar voelde niks meer in me borst. Deed toen BP omdat ik hoorde dat het beter was. Voelde met een 20kg mijn borst al branden dus full time over gestapt. Druk nu maar 45kg, maar wordt beter en beter :P

zo bedoelde ik dat niet :p ik bedoelde dat sommige lui expres de chest press gaan doen omdat ze daar meer gewicht op gooien :p

hahahaha + 1

bij mij:
k*t apparatuur ( dumbbells tot 26 kg, barbells die maar tot 150 houden, geen squatrek)
de openingstijden ( zondags maar tot 1 smiddags uur los)
een groep van die meiden die dan keihard lopen te gillen en te lachen omdat jij 130 kg aant deadliften bent ( en dan niet positief)
en tsja...zoals bij iedereen....k*tmuziek!
Lijkt wel m'n oude gym.. alleen bij ons gingen de dumbbells tot een monstrous 30kg.

Het meest irritante? Een kerel die alleen maar slap ouwehoert en me spotter afleid als ik m'n persoonlijk record probeer te verbreken met bankdrukken of squatten.

Ik word helemaal ziek van die kerel.

1 van de dingen vind ik bijvoorbeeld super irritant als (het zijn meestal vrouwen) machine's een half uur bezet houden zonder er werkelijk serieus op te trainen.
Ze zitten of liggen een beetje op die maschines en houden een gezellig thee-kransje en praten (tijdens hun bewegingen) over hun kinderen of weet ik wat voor dingen ... :mad: .

Of dat ze lopen te zeiken als je met zware gewichten bezig bent, kijk dan dat is toch niet goed die stang met al die gewichten er aan :mad:

dat ik p*ssy weights gebruik tov die andere kerels ^^

Het meest irritante? Een kerel die alleen maar slap ouwehoert en me spotter afleid als ik m'n persoonlijk record probeer te verbreken met bankdrukken of squatten.

Ik word helemaal ziek van die kerel.

IK HAAT DAT SOORT RANDDEBIELEN!! hier ook van die figuren die dan samen trainen. de 1 doet bijvoorbeeld een setje cable cross en de ander blijft dan maar door lullen, aan 1 stuk door!. ik word daar zo moe van!

daarnaast, wat ik hier al veel heb gelezen: mensen die bijv de legpress 20 minuten bezet houden :mad:

Gasten die denken dat alle instructeurs niets weten van fatsoenlijk trainen...
Of mensen die je altijd lijp aankijken en als je hoi zegt snel naar beneden kijken en als een holbewoner hoi terug zeggen.

De fitness instructeurs weten theoretisch veel en qua bereidheid welwillend. En ze zijn gebonden door allerlei idiote veiligheidsregeltjes vanuit de biomechanica lessen. Daarom kunnen zij nooit fatsoenlijke schema's geven aan mensen die echt willen trainen.

Ik knik gewoon ja tijdens de lessen en in de zaal ga ik het anders doen nadat ik mijn papiertje heb ;)
Al dat geneuzel over mensen die slechte techniek hebben waardoor ze blessures en alles krijgen. Je bent toch instructeur? Geef instructies hoe ze de oefening dan WEL fatsoenlijk uitvoeren ipv te zeggen dat het niet mag omdat het niet veilig is. geblaat.

De fitness instructeurs weten theoretisch veel en qua bereidheid welwillend. En ze zijn gebonden door allerlei idiote veiligheidsregeltjes vanuit de biomechanica lessen. Daarom kunnen zij nooit fatsoenlijke schema's geven aan mensen die echt willen trainen.

Mijn instructeur weet heel veel uit zijn opleiding etc maar ook uit eigen ervaring, hij traint zelf ook super veel en wilt je ook altijd helpen :)
Hij geeft wel fatsoenlijke schema's als je echt wilt trainen ;)

1 van de dingen vind ik bijvoorbeeld super irritant als (het zijn meestal vrouwen) machine's een half uur bezet houden zonder er werkelijk serieus op te trainen.
Ze zitten of liggen een beetje op die maschines en houden een gezellig thee-kransje en praten (tijdens hun bewegingen) over hun kinderen of weet ik wat voor dingen ... :mad: .

De apparaten waar die theekransjes op gehouden worden heb ik gewoon nooit nodig :cool:
Breezahboys gaan er altijd haastig vandoor ??? slechte instructeurs hebben we niet en de slechte training van een ander boeit me niet (meer).

oftewel ik heb het goed voorelkaar in "mijn" sportcentrum :cool:

De grootste minpunten van sommige bezoekers zijn:

Trainen op slippers
Mobiele telefoons mee

Het gevloek en gescheld blijft overigens wel mooi als er een dumbbell op hun poten valt.
Telefoons die kapot vallen zijn natuurlijk ook oke :D

Terug
Naar boven