AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

netjes. heb m via animal besteld, maar wel via de site die ook in nl levert, kan m helaas niet terugvinden.

mijn irritaties:

- de muziek op de dagen dat de bedrijfsleider er is ( lees q-music- love songs ), en dan zo hard dat mijn ipod er niet tegenop kan. OP andere dagen is de muziek wel oke..
- de nieuwe doelgroep die ze hebben aangetrokken.. iedere keer de gym vol met "kinderen"! WTF?? ik kom voor mijn rust
- de instructeurs ( lees stagaires ) vinden het errugggg gezellig dat ik er elke dag ben en komen dus altijd een praatje maken... van een half uur.. grrr... ik train gewoon door maar toch...waarom komen ze niet met mij praten als ik op de crosstrainer sta? waarom altijd als ik met de gewichten bezig ben?
- de bedrijfsleider die aan mij komt vragen over hoe en wat met voedingsschema's
- de huisvrouwen die na 10 minuten al doen alsof ze de marathon gelopen hebben
- de superdudes die stoer binnenkomen maar na 10 minuten op de loopband bijna van hun stokje gaan
- de mensen die op elke machine 1 set van 5 doen op het lichtste gewicht ( huh?? ), en dat zijn ook mannen
- Ben ziek geweest in de zomer ( 3 weken zware voedselvergifitiging ), heel veel afgevallen.. erg mager koppie had ik, en dan komen de te dikke huisvrouwen naar me toe: goh jij bent veel afgevallen... Ja, muts ik ben ziek geweest!!!! zucht.. 1x is dat nog te doen maar na 10x kreeg ik moordneigingen..

buiten dat kom ik heel vroeg in de sportschool en ben ik vaak alleen.. heel relaxed.. en de tv wordt voor mij op mijn favo zender gezet.. dus dat is wel weer cool.

- twee apparaten voor je kuiten waar een squatrek o.i.d. had kunnen staan.
- vrouwelijk apparaat en gripmachine waar, met wat schuiven, een squatrek o.i.d. had kunnen staan
- biceps/triceps apparaten waar, met wat schuiven, een squatrek o.i.d. had kunnen staan

En een kerel die behoorlijk stinkt, maar dat doe ik zelf ook dus ja....

100 en 1 dingen noem eventjes de belangrijkste op.

-Geen halter shirt of strakke t shirten(Ik ben trouwens de enigste die dat wel mag, maar nog irritant want de fitnisse instructriese weten dat niet en komen mij elke week vragen wat ik in een halter shirt sta te doen)

-Super k*t muziek :
Frans Bauwer
Jan Smith
Paul de leeuw
R&B gansta sjizzel
(St)(j)ump(per) style

-Instructeurs die geen verstand van fitnisse of BB hebben.

-Ouwere vrouwen(55+) die je geil aanzitte te kijken.

-Newby's super dudes en al die zooi.

-Gasten die ik niet ken en ook niet wil kennen met je gaan praten of het je beste vrienden zijn.

-Slechte spotters bij BP enz (instructeurs of newby's).

ENZENZENZ.

100 en 1 dingen noem eventjes de belangrijkste op.

-Geen halter shirt of strakke t shirten(Ik ben trouwens de enigste die dat wel mag, maar nog irritant want de fitnisse instructriese weten dat niet en komen mij elke week vragen wat ik in een halter shirt sta te doen)

ENZENZENZ.

Ik had hier nog nooit van gehoord!! geen strakke shirts of tanktops. Waarom is dat in godsnaam!!:eek:

Omdat alleen homo's strakke t-shirts en tanktops dragen.

Haha. Oh brother.

ik trin zelf ook 90% van de keren in een shirtje dat wat strakker zit.. waarom? Omdat ik dat veel makkelijker en comfortabeler vind trainen..

Persoonlijk zit een strak haltershirt lekker, met daarover een wijde tent zodat niet iedereen me reet ziet als ik squat :D

Terug
Naar boven