AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Gozer..... Ben je nou echt zo scheel of ben je gewoon achterlijk? :sukkeltje:

EDIT: Heel goed enzyme but you´re still retarded :D

Van die mietjes die met fitness gewichtjes lopen te gillen als wijven!! Dat vind ik irritant!

newbies die denken dat je van alleen al supplimenten superspieren krijgt
gaste die na het traine koolhydraten gaan happen in de kroeg
mensen die scheten laten

oude dikke wijve die net wnr je benen gaat traine of buik op het toestel gaan zitte en er maar niet af kome (meestal een halfuur ofzo :mad:)

op de toestellen die oude dikke wijven gebruiken heeft een bodybuilder zowiezo niks te zoeken

Vandaag te horen gekregen dat mijn gym een nieuwe eigenaar heeft:

Dumbbells tot 32KG
Wss geen squat rack
Technogym apparaten.

Redelijk irritant, moet ik weer een nieuwe opzoeken :mad:

:(

Je bent in wedstrijdvoorbereiding, in de laatste weken.
Je bent moe, je hebt honger en je kunt haast niet meer dat gewicht omhoog persen :wl:
Je zult hoe-dan-ook nog die laatste rep doen, je loopt paars aan, je wilt gemotiveerd worden en dan .... komt er zo'n tennisbal naar je toe :twitch:

"Hé, eh.......... hoe was je weekend ? Nog iets leuks gedaan ?" :headbang:

Spotters die zonodig nog net even een flauwe grap moeten maken als ik mij net klaar heb gemaakt mijn zwaar te pressen. Weg concentratie:o

Je bent in wedstrijdvoorbereiding, in de laatste weken.
Je bent moe, je hebt honger en je kunt haast niet meer dat gewicht omhoog persen :wl:
Je zult hoe-dan-ook nog die laatste rep doen, je loopt paars aan, je wilt gemotiveerd worden en dan .... komt er zo'n tennisbal naar je toe :twitch:

"Hé, eh.......... hoe was je weekend ? Nog iets leuks gedaan ?" :headbang:

idd, praten tijdens een set. Tamelijk irritant.

het gene waar ik me het meeste aan stoor bij ons in de gym is dat er maar losse dumbbells zijn tot 10 kg .. en dan moet ge gaan aandraaie en dan is het 12/17/22/... kg
altijd met 5kg omhoog, en dat is voor sommige oefeningen teveel ineens, waardoor ik niet goed kan vorderen met de gewichten..

maar het is trainen in deze gym of bij de andere in onze stad waar alleen dikke spuitbingen rondlopen .. waardoor ge u gewoon niet op u gemak voelt, omda ge nog ni es op u gemak kunt traine

Laatst bewerkt:
het gene waar ik me het meeste aan stoor bij ons in de gym is dat er maar losse dumbbells zijn tot 10 kg .. en dan moet ge gaan aandraaie en dan is het 12/17/22/... kg
altijd met 5kg omhoog, en dat is voor sommige oefeningen teveel ineens, waardoor ik niet goed kan vorderen met de gewichten..

maar het is trainen in deze gym of bij de andere in onze stad waar alleen dikke spuitbingen rondlopen .. waardoor ge u gewoon niet op u gemak voelt

ja eng he sterke grote mannen :eek:

-Van mij mag de muziek harder en ruiger.
-Geen breezers meer die de toestellen bezet houden.
-Geen gejank als iemand schreeuwt.
-Geen gejank als je de dumbbell neer smijt.
-Meer mooie vrouwen voor motivatie.
-Verkoop van shakes, fruit enz.

Helaas zijn al deze punten niet van toepassing in mijn sportschool en heb al overwogen om er weg te gaan maar het is zo dichtbij....

Niet vergeten dat (veel) van die grote stoere poserende mannen ook ooit ergens begonnen zijn. Sommigen als uberecto. Zie het als motivatie. Misschien kun je wel een hoop van ze leren of lopen er potientele trainingsmaten rond. kom op joh;)

Vrijdag op de sportschool een nieuw mannetje. Wit colbertje en van die homo handschoentjes. Hij had verschillende plekken in beslag. Een bankje met DB's en verderop nog 2-3 toestellen. En oh weh als je in de buurt kwam :P

Maar ik was er met een andere gozer. Steeds als die gozer een oefening deed ging dat mannetje het ook doen om te tonen dat hij het zwaarder kon. Toen we dat door hadden gingen we dat mannetje mentaal zieken.

Me maat deed expres een lichter gewicht, breezer ging er met zijn max overheen en toen ging ik er nog eens met 20kg over heen met mijn opwarm gewicht.

Dan was er eerder van de week nog een balletje die een bankje helemaal versleepte om bij een dipmachine te gaan bench-dippen...wtf. Erge was dat het bankje zo stond dat ik niet bij mijn dingen kon. Dus heb dat bankje even verplaatst met die gast er bij.

Terug
Naar boven