XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Dan was er eerder van de week nog een balletje die een bankje helemaal versleepte om bij een dipmachine te gaan bench-dippen...wtf. Erge was dat het bankje zo stond dat ik niet bij mijn dingen kon. Dus heb dat bankje even verplaatst met die gast er bij.

:roflol:

sinds kort hebben we bij ons gym een groep oudjes die 10 apparten in bezet houden voor uur lang zo druk .
meestal lange wachtijden.

Hangbejaarden migreren in de winter van winkel ingangen en bushokjes naar warmere plekken zoals gyms. Wist je toch? :P

Daar heb ik geen last van in mijn gym, sporadisch wel eens een superdude maar veel vaste toestellen gebruik ik toch niet, zolang ze maar niet in de buurt durven komen van het squatrek :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6lweob6.jpg

6sl3hvr.jpg

De muziek mag beter en mensen die je uitlachen als je aan het squatten bent heb ik het ook niet zo op..

Ja, zijn er misschien 3 of 4 die squatten bij mij op de sportschool :no:

blijf gewoon denken dat jij in een half jaar 5 keer zoveel massa aanzet als die fitnessgays die staan te lachen ;)

Exact, uit hun onwetendheid en het feit dat ze amper gainen haal ik weer motivatie ;)

Daar heb ik geen last van in mijn gym, sporadisch wel eens een superdude maar veel vaste toestellen gebruik ik toch niet, zolang ze maar niet in de buurt durven komen van het squatrek :D

6lweob6.jpg

6sl3hvr.jpg
waar kan ik inschrijven:cool:

Haha, schrijf maar 50 euro over, ik zal dat wel in orde brengen
Dan moet je wel telkens uit NL(?) naar Be(brugge) komen :D

Oh ja, vorige week meegemaakt...
Had net gedaan met trainen en kwam de kleedkamer binnen, hing daar een verdacht chipsgeurtje.
Nu blijkt dat er zo twee gibberwijven voordat ze gaan "trainen" (lees: een uur niks doen en de toestellen bezet houden terwijl ze met hun gsm aant spelen zijn) nog even wat snoep binnenwerken... :hamer:
Kan iemand mij het nut hiervan vertellen ???

instructeurs die geilen op meisjes en zonodig aan moeten raken enzo

er was vandaag een gevecht in mn gym :P haha

naja erger me aan de trilplaat als ik cardio.

Laatst he, zat er echt een HUGE fatass big momma op, ze zat hele tijd te gillen jo ...WTF

en die muziek jo...pffff

Vandaag echt een k*ttraining gehad, waren wat mensen die de hele tijd zo arrogant naar me keken, en elke oefening die ik had gedaan gingen zij ook doen maar dan met meer gewicht zo van, kijk dan wat voor mietje jij bent.

En ook de hele tijd nog eens naar mij kijken wanneer ze het gewicht even hoger stellen. Maar zelf, tjah ze hebben wel aardig wat gewicht, maar de oefening voeren ze daardoor niet goed meer uit!

Leuk topic.. lees zo jullie reacties en kan mij in een hoop ergenissen van jullie wel gelijkenis vinden ;)

Terug
Naar boven