SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar het is trainen in deze gym of bij de andere in onze stad waar alleen dikke spuitbingen rondlopen .. waardoor ge u gewoon niet op u gemak voelt, omda ge nog ni es op u gemak kunt traine
Hee bro even een reactie op jouw post. Je moet je niet laten intimederen door grote spuiters. Op onze sportschool ben ik samen met mijn trainingspartner ook ongeveer de grootste (geen hardcore bb toko) en spuiten ook allebei. Merk vaak dat als het rustiger is dat veel jongens niet durven trainen in het losse gewichten gedeelte.
Dit is echt onzin. Ik ben ooit ook begonnen op 67kg en als ik zie dat iemand hard traint en zijn best doet heb ik niks dan respect voor hem. Zoals ik hiervoor al las kan je misschien zelfs dingen leren van hem.
Heb al regelmatig wat kleinere jongens met mij mee laten trainen als bleek dat ze echt gemotiveerd waren. Meeste grote kerels zijn echt niet te beroerd om nieuwe jongens te helpen hoor.
Nee dit is geen verkapt ik ben gigantisch post, maar gewoon iets wat ik mee wou delen aan hem.
) ik was toen 14 en al die lui keken mij aan van wat moet jij hier, maar toen ik daar eenmaal 3 maand kwam 5x per week (ja zeer gemotiveerd) Had ik daar eigenlijk geen last meer van dan ben je gewoon 'a memeber of the club' zeg maar..Ik weet nog wel toen ik begon 2,5 jaar geleden in de sportschool van Hans Schonewille hier in Hoogeveen (voor zover ik weet redelijk bekende bodybuilder) ik was toen 14 en al die lui keken mij aan van wat moet jij hier, maar toen ik daar eenmaal 3 maand kwam 5x per week (ja zeer gemotiveerd) Had ik daar eigenlijk geen last meer van dan ben je gewoon 'a memeber of the club' zeg maar..
!De muziek mag beter en mensen die je uitlachen als je aan het squatten bent heb ik het ook niet zo op..
Ik ken een paar mensen die sinds enige tijd ook trainen. Ik doe het allemaal thuis en heb in enige tijd toch wel wat progressie gemaakt(dat wil niet zeggen dat ik nu denk dat ik groot ben ofzo). Die mannen zien dat en denken zo van ja die heeft niks anders te doen en heeft toch genoeg tijd om te trainen. Als ik dan vraag aan hun welke oefeningen ze doen en wat ze eten blijkt dat het natuurlijk allemaal niet veel voorstelt. Ze verwachten progressie maar denken dat dat komt omdat ze niet genoeg trainen. Als ik hun dan vertel hoe ze meer resultaat kunnen boeken met wat compounds erbij te doen en hoe ze op een paar eenvoudige manieren hun voedingsgewoontes kunnen verbeteren, zeggen ze dat ze hun trainingsschema volgen ze wel progressie maken en dat beter eten niet mogelijk is. Ze denken altijd maar dat de fitness instructeur gelijk heeft en willen mijn raad niet aannemen. Ik denk gewoon dat ze bewust voor de makkelijke weg kiezen en niet al die moeite willen doen. Mij best maar ik irriteer me er dan wel aan dat ze zo doen van "och die heeft toch alle tijd om te trainen en ik bereik dat ook zo in no time" ze doen precies alsof het iets van niets is maar als ze zelf al eens beter zouden trainen en wat meer letten op wat ze eten zouden ze toch progressie maken. Het is voor mij precies een houding van ik ben bewust dat ik het verkeerd doe en al weet ik dat het vrijwel evenveel moeite kost om dit te veranderen toch doe ik het niet omdat ik dan toegeef aan zijn beter advies en kennis. Het verbaast me dat je zo overtuigd kan blijven vasthouden aan dat denkpatroon.
Dat klinkt meer dat ze gewoon niet zitten te wachten op jouw advies. Dan willen ze niet iets van je aannemen en ga jij je er aan lopen irriteren... Laat ze dan ook lekker.
Ja tuurlijk ik steek er mijn tijd zeker niet in, het is gewoon zo irritant als ze dan zo doen alsof ze veel bereikt hebben (wat vooral vet is want ze drinken er maar op los) en dat het allemaal serieus te zien is(en dan denk ik "Waar?").

!! 
)wat trainen veel mensen bij k*tgyms zeg!
bij ons hebben ze goede motiverende muziek, goede (wedstrijd)begeleiding, gemotiveerde mensen en toereikend materiaal. Lees dus dat dat lang niet overal zo is.