MuscleMeat

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

wat mij irriteert in fitness:
grote (brede) mannen die zonodig opmerkingen moeten maken over alle niet- perfecte vrouwen
jonge gasten da de hele tijd lawaai zitten te maken als je je juist concentreert (en meestal houden ze dan ook nog eens da toestel in beslag dat ik net nodig heb)
rare blikken als blijkt da ik nie alleen cardio doe, maar ook eens tussen de echte manne ga staan ;)
(hierbij wwil ik nog zeggen: nie alle brede mannen doen zo he tegen vrouwen ;))

en dan ook nog: fitnessbegeleiders die idd blijven zeggen dak eerst cardio moe doen...

lol...bij mij hebben ze de hoop opgegeven :P eerst KT en dan cardio werkt gewoon niet voor mij, andersom vind ik top! ..maargoed, dat leer je niet bij de LOI

wat ergert mij in de gym ?
het feit dat er niet genoeg lekker wijven zijn !!
:p

nee effe serieus
bij mij in de gym zijn er zo 2 waalse :sd: !!
ze doen altijd stoer en zitten constant hun "spieren" te flexen in de spiegel
als ik een oefening aan het doen ben zitten ze tegen mekaar bezig dat die oefeningen slecht zijn voor de rug enzo... (deadlift,row,squat)ze snappen precies niet dat ik altijd zo kwaad naar hun kijk omdat ik ze versta ....
krijg er het schijt van soms !!
maar nu de laatste tijd heb ik geen zin meer om te gaan trainen !
ze zijn ineens met veel ! al een stuk of 6-7 nu dus de walen,n*gers en marrokanen,ze spreken allemaal frans ,gebruiken ook geen handdoek en maken ook heel veel lawaai als ze hun sissi gewichtjes omhoog duwen
echt triest !!

Als je jezelf niet relaxt voelt in een gym...move ! :)
Sfeer is heel belangrijk imo.

Bij mij het volgende:

- de muziek :(, echt om te huilen.
- Fitnessbegeleiders die alles beter weten
- Vrouwen laten het ook nog wel eens afweten :(

Als ik dit zo allemaal typ begin ik toch te twijfelen of dat ik zal gaan switchen van fitnessschool....:rolleyes:

te veel van die lekker chickies die mijn concentratie weghouden

bij ons staat r s'avonds iig altijd een internet stream op, weet niet wat het precies is, maar zweeft een beetje tussen industrial en zieke jump, traint echt geweldig-)

Ik train 1 keer per week uit nood weer bij dat health center (lees: commerciele sportschool) ivm dat ik met koopavonden en dat soort gezeur zit ..

zie ik 1 of ander nieuw zeer vaag apparaat staan, typisch voor vrouwen.. een soort slede waar ze met de knie-en op moeten gaan zitten en dan naar voor en achter swingen..

Laat ze daar GVD eerst eens normale apparatuur kopen voor rug trainen .. latpulls en rows met kabels enzo hebben ze niet eens .. hij had GVD 2 T-bar rows kunnen kopen van dat geld van die exotische machine..

Dat doet die expres, zodat die vrouwen kan lokken, in ruil voor een BJ geeft hij ze korting...

bij ons staat r s'avonds iig altijd een internet stream op, weet niet wat het precies is, maar zweeft een beetje tussen industrial en zieke jump, traint echt geweldig-)

Klinkt wel lekker ja.

Ik train 1 keer per week uit nood weer bij dat health center (lees: commerciele sportschool) ivm dat ik met koopavonden en dat soort gezeur zit ..

zie ik 1 of ander nieuw zeer vaag apparaat staan, typisch voor vrouwen.. een soort slede waar ze met de knie-en op moeten gaan zitten en dan naar voor en achter swingen..

Laat ze daar GVD eerst eens normale apparatuur kopen voor rug trainen .. latpulls en rows met kabels enzo hebben ze niet eens .. hij had GVD 2 T-bar rows kunnen kopen van dat geld van die exotische machine..

???

Ja.

en dat v ind ji irritant ???? en zegje daarbij nog dat het geweldig traint beetje tegenstrijdig he vind je niet

niet ze zeuren Ciko...bij mij hebben ze sinds kort de nieuwe CD van hazes + artists in de cdbak. en je raad het nooit...die wordt HEEL vaak, HELEMAAL...OP VERZOEK gedraaid :(

oftewel...ze zetten hem toch niet af als ik eht vraag

Ik vind vooral de zogenaamde "praatjesmakers" in m'n gym irritant. Is een vast groepje van een stuk of 8 man, tussen de 23 en 28 ofzo, en altijd met z'n allen bij elkaar, zo hard mogelijk de sterkste verhalen vertellen. En ondertussen niet trainen, alleen maar lullen en in de weg staan (en het is al krap bij ons). Vervolgens zeiken dat je niet vooruit gaat, spuit erin rammen en dan tegen iedereen een grote bek hebben. Wordt er helemaal gek van, als ik me probeer te concentreren voor een set, dat er iemand 2 meter naast je keihard staat te vertellen hoe die weer eens iemand "in elkaar geslagen" heeft etc. Wat wel grappig is, is dat als er eens 1 alleen traint, hij tegen niemand z'n mond open trekt, en stilletjes in een hoekje z'n oefeningetjes doet. Wel grappig trouwens, dat dit dezelfde gasten zijn die over iedereen zitten te lullen dat ze "zooi gebruiken" etc., en alleen maar roddelen over gasten die daar komen om hard te trainen en goede gains maken.

Volgens mij kan je nog beter een gym hebben met mannen van 30+, die doen meestal gewoon hun ding en laten anderen met rust.

Ik vind vooral de zogenaamde "praatjesmakers" in m'n gym irritant. Is een vast groepje van een stuk of 8 man, tussen de 23 en 28 ofzo, en altijd met z'n allen bij elkaar, zo hard mogelijk de sterkste verhalen vertellen. En ondertussen niet trainen, alleen maar lullen en in de weg staan (en het is al krap bij ons). Vervolgens zeiken dat je niet vooruit gaat, spuit erin rammen en dan tegen iedereen een grote bek hebben. Wordt er helemaal gek van, als ik me probeer te concentreren voor een set, dat er iemand 2 meter naast je keihard staat te vertellen hoe die weer eens iemand "in elkaar geslagen" heeft etc. Wat wel grappig is, is dat als er eens 1 alleen traint, hij tegen niemand z'n mond open trekt, en stilletjes in een hoekje z'n oefeningetjes doet. Wel grappig trouwens, dat dit dezelfde gasten zijn die over iedereen zitten te lullen dat ze "zooi gebruiken" etc., en alleen maar roddelen over gasten die daar komen om hard te trainen en goede gains maken.

Volgens mij kan je nog beter een gym hebben met mannen van 30+, die doen meestal gewoon hun ding en laten anderen met rust.

Zo'n mensen zijn er in elke gym :D
Ze willen de show komen stelen. Ze willen gezien worden.
En dan komen ze zeuren hoe he tkomt dat ze niet gainen.
En dan doen ze hun oefeningen nog fout ook.

Gewoon negeren :D

Terug
Naar boven