Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Gisteren mijn uitschrijving ingediend. Werd er gevraagd waarom en staan ze me stom verbaasd aan te kijken. Mijn reactie was iets als: "Tja ik trek het niet. Het is hier zo zwaar trainen voor mij. Fitness met die machines kan ik niet aan. Ik mis een squat rek, want dat is veel makkelijker en hoef ik niet zo te zweten. En ik ben wel nieuwsgierig hoe andere sportscholen er uit zien en wil ze graag gaan proberen. Als ze tegenvallen kom ik natuurlijk wel weer terug." Toen ze vroegen waar ik zoal wilde gaan kijken was het: "oh niets bijzonders. Double A en Stinger" (2 krachthonken in de buurt). Die look op hun gezicht was prijsloos 
Ook nog even complimentje gegeven aan een nieuwe instructeur die wel weet waar hij over praat en oefeningen samen met mij doet. In tegenstelling tot die andere lapzwansen.
Heb het daar helemaal gehad met die zeikwijven op de ab- en adductors en trilplaten. Het gebrek aan fatsoenlijke losse oefeningen. Moet bijna alles improviseren daar.

Ook nog even complimentje gegeven aan een nieuwe instructeur die wel weet waar hij over praat en oefeningen samen met mij doet. In tegenstelling tot die andere lapzwansen.
Heb het daar helemaal gehad met die zeikwijven op de ab- en adductors en trilplaten. Het gebrek aan fatsoenlijke losse oefeningen. Moet bijna alles improviseren daar.

laatst zat ik legpress te doen wou net beginnen komt er zo'n 110kg droge mofo aan pakt zomaar een 25kg schijf van mijn stang af ik wou me mond opentrekken
zegt die "wat wil je doen dan
" toen zei ik niks
ik hoor het gewoon TE vaak...komt een porsche voorbij, hoor ik: die heeft vast een kleine lul etc.