MuscleMeat

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Gisteren mijn uitschrijving ingediend. Werd er gevraagd waarom en staan ze me stom verbaasd aan te kijken. Mijn reactie was iets als: "Tja ik trek het niet. Het is hier zo zwaar trainen voor mij. Fitness met die machines kan ik niet aan. Ik mis een squat rek, want dat is veel makkelijker en hoef ik niet zo te zweten. En ik ben wel nieuwsgierig hoe andere sportscholen er uit zien en wil ze graag gaan proberen. Als ze tegenvallen kom ik natuurlijk wel weer terug." Toen ze vroegen waar ik zoal wilde gaan kijken was het: "oh niets bijzonders. Double A en Stinger" (2 krachthonken in de buurt). Die look op hun gezicht was prijsloos :D

Ook nog even complimentje gegeven aan een nieuwe instructeur die wel weet waar hij over praat en oefeningen samen met mij doet. In tegenstelling tot die andere lapzwansen.

Heb het daar helemaal gehad met die zeikwijven op de ab- en adductors en trilplaten. Het gebrek aan fatsoenlijke losse oefeningen. Moet bijna alles improviseren daar.

Een kerel met een hele lange baard en een soort rode muts op die gisteren de hele tijd het squatrack bezet hield.

irritante mocro's die elke keer nadat ze een setje op een apparaat hebben gedaan even 20m naar de spiegel lopen en dan heel dicht bij je gaan staan en een beetje hun fysiek met het jouwe proberen te vergelijken, schijtirritant.

Daarnet borst getraind, was mn DB chest press aan't doen, kome er 3 mocro types naast me zitten met dezelfde oefening. Pakken ze dumbbells van 30kg, die ze trouwens niet eens met 1 hand van de grond krijgen, en daar gingen ze! Elk hebben ze 4 reps gedaan, waarvoor ze 2 vriendjes nodig hadden om de DB's in de lucht te krijgen. En dan staan kreunen en hijgen.:thumb:

Respect:rolleyes:

irritante mocro's die elke keer nadat ze een setje op een apparaat hebben gedaan even 20m naar de spiegel lopen en dan heel dicht bij je gaan staan en een beetje hun fysiek met het jouwe proberen te vergelijken, schijtirritant.

Gelukkig dwarf jij ze allemaal Riggard!

Daarnet borst getraind, was mn DB chest press aan't doen, kome er 3 mocro types naast me zitten met dezelfde oefening. Pakken ze dumbbells van 30kg, die ze trouwens niet eens met 1 hand van de grond krijgen, en daar gingen ze! Elk hebben ze 4 reps gedaan, waarvoor ze 2 vriendjes nodig hadden om de DB's in de lucht te krijgen. En dan staan kreunen en hijgen.:thumb:

Respect:rolleyes:

LOL, laat me raden, ook niet goed laten zaken, maar "halfjes" :p

squat smith machine ipv los squatrek :grumble:

mooie post bro, en tof gebaar. Helaas werkt het niet overal zo, ook hier doen sommige grote jongens af en toe wat neerbuigend naar de beginnelingen. Hier lopen dan wel een aantal grotere kerels, en vooral als ze aan t kuren zijn krijgen ze nog wel s attitude. Meestal altijd heel gezellig hoor, alleen nieuwelingen moeten het af en toe een beetje ontgelden, hoewel we ook wel grof onder elkaar zijn. Ik doe dat ook niet richting de nieuwelingen, weet hoe dat overkomt omdat ze dat eerst ook nog wel s bij mij deden, maar kan me voorstellen dat dat idd intimiderend werkt.
Het best kun je idd gewoon doortrainen, en je er door laten motiveren. Uiteindelijk bedoelen ze het echt niet lullig. Zie het een beetje als een ontgroeningsproces, meestal als ze zien dat je serieus bent en steeds terugkomt, wordt dat vanzelf minder.

klopt:( laatst zat ik legpress te doen wou net beginnen komt er zo'n 110kg droge mofo aan pakt zomaar een 25kg schijf van mijn stang af ik wou me mond opentrekken:eek: zegt die "wat wil je doen dan:mad:" toen zei ik niks:(

klopt:( laatst zat ik legpress te doen wou net beginnen komt er zo'n 110kg droge mofo aan pakt zomaar een 25kg schijf van mijn stang af ik wou me mond opentrekken:eek: zegt die "wat wil je doen dan:mad:" toen zei ik niks:(

nou, dat is wel heel brutaal zeg!
mja, k*t is dat, kan me voorstellen hoe je je voelde.
Meestal compenseren dat soort mensen iets met hun gedrag, waarschijnlijk hebt ie een klein pikkie of zo.

nou, dat is wel heel brutaal zeg!
mja, k*t is dat, kan me voorstellen hoe je je voelde.
Meestal compenseren dat soort mensen iets met hun gedrag, waarschijnlijk hebt ie een klein pikkie of zo.

dat kleine pikkie verhaal is zelden het geval...denk eerder dat hij als kind zijnde mishandeld is door zijn vader en tevens dagenlang opgesloten in een kelder met alleen brood en water. En nu zijn vader dood is neemt hij onbewust hetzelfde gedrag over, en zo denkt hij te voorkomen dat hij ooit nog in een situatie komt die hij niet kan controleren.

dat kleine pikkie verhaal is zelden het geval...denk eerder dat hij als kind zijnde mishandeld is door zijn vader en tevens dagenlang opgesloten in een kelder met alleen brood en water. En nu zijn vader dood is neemt hij onbewust hetzelfde gedrag over, en zo denkt hij te voorkomen dat hij ooit nog in een situatie komt die hij niet kan controleren.

vertel...:D

dat eeuwige slappe excuus van het opgesloten kind in de kelder kennen we anders ook wel een keer..

vertel...:D

dat eeuwige slappe excuus van het opgesloten kind in de kelder kennen we anders ook wel een keer..

naja..volgens iedereen..heeft iedereen een klein pikkie :P ik hoor het gewoon TE vaak...komt een porsche voorbij, hoor ik: die heeft vast een kleine lul etc.

Waarom irritant dan? Zijn ze soms groter dan jij? ;)

Wtf? Iets te vaak naar Profiler gekeken? ;)

IK heb een hekel dat wanneer ik iets zwaars ga doen zoals bankdrukke,squate,deathliften dat mensen gewoon ophouden met trainen en allemaal naar mij kijken... geloof me dat leid je erg af. (en volgens mij hopen ze gewoon dat het neit lukt ofzo..) Oja en de muziek kan een stuk beter :D

Terug
Naar boven