XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Vreemd dat iedereen zich zo kan storen aan de muziek. Ik zou eerlijk waar echt niet weten wat voor muziek ze bij ons draaien. Ben zo met mezelf en met mijn trainingen bezig dat ik het echt niet hoor.

Geloof me, als er iemand gaat zitten zingen dan hoor je dat wel :D
En daarna is je training gewoon verkloot als je nog is zo'n nummer krijgt:rolleyes:

Heel irritant dat die sportschoolhouder hiero de tent maar liefst van 23 dec tot 2 januari dichtgooit "ivm de feestdagen". :mad: Hij grijpt echt elke gelegenheid aan om dicht te gaan.. alle feestdagen, verjaardag van z'n dochter, veemarkt(:rolleyes:), alles..

lol dat is echt te lomp gewoon..

Haha, schrijf maar 50 euro over, ik zal dat wel in orde brengen
Dan moet je wel telkens uit NL(?) naar Be(brugge) komen :D
Leuke gym, ook redelijk vlakbij..
Woon 3 km van Sluis, ken je vast wel..
train zelf in Oostburg.

Word altijd zo ongemotiveert wanneer ze van die k*t muziek draaien???

Leuke gym, ook redelijk vlakbij..
Woon 3 km van Sluis, ken je vast wel..
train zelf in Oostburg.

Word altijd zo ongemotiveert wanneer ze van die k*t muziek draaien???

Ja, Sluis is een goed half uurtje fietsen van Brugge denk ik ;)
Als je zin hebt moet je maar eens komen trainen hé :D

Waar ik train staat er een oude radio/casette speler dus je kiest zelf wat er opstaat van muziek

Die radio/casette speler is dan ook al +10j oud denk ik :D
Beter dan de muziek in jouw gym, schaap (abba... :roflol: )

:roflol: @ filmpjes opnemen tijdens het trainen van je biceps.

Vorig weekend... Begon op te warmen met deadlift. En met dat opwarmen pak ik de stang anders op dan als ik werk-sets doe. Komt een instructeurtje langs die gaat zeggen dat je hem beter dubbelhands kan pakken en weet ik veel wat nog meer. Later bij andere mensen lopen zeggen wat ze moeten doen...op zich niks mis mee. Maar wat blijkt. Die gozer heeft zelf nog NOOIT een gewicht aangeraakt en zijn adviezen kloppen ook niet 100% :S

Even later stond ik te shruggen en ging hij iemand zeggen hoe de tricep extention te moeten uitvoeren. Die 2 raakten aan de praat en de instructeur begon hoe hij op bodybuildscholen heeft gewerkt en trainde met hen. Dus ik zei botweg :"Nee jij keek toe hoe hun trainde en gaf bijdehande opmerkingen wat ze fout deden". Ik was toen toch klaar dus ben meteen wezen cardio'en.

Instructeurs die zelf nog nooit iets gedaan hebben en alleen uit theorie spreken...pfft

ecto's die anderhalve maand trainen en die de sportschool binnenlopen (meestal met veel lawaai) alsof ze Jay Cutler in hoogsteigen persoon zijn..

• Topic Starter Topic Starter
Heel irritant dat die sportschoolhouder hiero de tent maar liefst van 23 dec tot 2 januari dichtgooit "ivm de feestdagen". :mad: Hij grijpt echt elke gelegenheid aan om dicht te gaan.. alle feestdagen, verjaardag van z'n dochter, veemarkt(:rolleyes:), alles..

bij ons gelukkig alleen met kerst en de dag ervoor en nieuwjaarsdag..oja en twee weken in de zomervakantie!!

Gelukkig heb ik thuis nog wat staan;)

haha, prachtig lekker b**chen op de muziek terwijl je voor 20 eu een mp3 speler van 1 gig hebt en nergens last meer van hebt.

haha, prachtig lekker b**chen op de muziek terwijl je voor 20 eu een mp3 speler van 1 gig hebt en nergens last meer van hebt.

Een mp3-speler is niet altijd handig. Zeker niet bij front squats, cleans, snatches etc. Zit dat verdomde snoer altijd in de weg...

Terug
Naar boven