XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Marokaantjes die heel stoer voor die spiegel hun nieuwste thai-boks technieken laten zien

en dan rondkijken of iemand ziet hoe stoer ze wel niet zijn...

Of gaan sparren tegen het benchrack:o

Zie ze ook met dumbbells boksen voor de spiegel en dan heel woest en serieus kijken en brullen.

Op mijn vorige sportschool, van die marokanen die alleen maar de hele zaal door lopen af en toe wat doen en maar over auto's lullen in gebrekkig nl.
En waar ik geheel op afknapte, dat er gewoon werd toegestaan dat er werd geookt aan de bar, kom je bezweet, en wil je een drankje nemen, moet je nog uitwijken ook voor rokers.
Daar was ik dus vlug weg

Steeds dezelfde ouwe kerel die alleen maar komt ouwehoeren met iedereen en een uur naakt in de kleedkamer mensen blijft lastigvallen.

Nog-niet-uit-de-kast-homo's die naar je staren.

De begeleiding bestaat vooral uit stagiairs waarvan 1 wijf zelfs nog nooit in een sportschool getraind had. En dan zeggen: "Jongens jullie worden veel te groot, dat ziet er toch niet meer uit, jullie moeten dun worden"

jij hebt veel sjans op de sporschool als ik dat zo lees :eyebrow:

Op mijn vorige sportschool, van die marokanen die alleen maar de hele zaal door lopen af en toe wat doen en maar over auto's lullen in gebrekkig nl.
En waar ik geheel op afknapte, dat er gewoon werd toegestaan dat er werd geookt aan de bar, kom je bezweet, en wil je een drankje nemen, moet je nog uitwijken ook voor rokers.
Daar was ik dus vlug weg

Zooo, dat is wel echt slecht ja! :eek:

Daar was ik dus vlug weg

Dat is dan een gebrek van jullie gym. In een gym hoor je gewoon niet te roken, klaar. Tenzij je een apart hokkie hebt ofzo misschien.

Al die gasten die lopen zeuren dat je AAS e.d. gebruikt omdat je groot/breed bent zouden we eigenlijk t-shirts moeten laten drukken.

"Dit fysiek is bereikt door goede voeding en hard trainen."
[plaatje BBér met een broodje gezond of zoiets en een boek in zijn andere hand met een halter in zijn nek]
Niet door bezigheidstherapie in machientjes"​

Of iets anders wat komisch doch beledigend is ;)

In de gym waar ik vroeger trainde was er zo'n dikz*k die dacht dat zn vet spieren waren, die even alle schijven van 20kg opeiste om quarter legg press voor 3 reps te kunnen maken. Toen ik er ook enkele wou nemen zei hij "je moet kleinere schijven nemen, 20kg is te zwaar voor jou om te bankdrukken" (ik bepaal zelf wel hoeveel ik bankdruk, dankje). Zeg ik "nee, ik ga deadliften". "Wat is dat dan?" vroeg hij met een toontje dat overeen kwam met "dat is vast een nutteloze oefening die hij zelf uitgevonden heeft". En dat was dan het beest van de gym :rolleyes: Ik had niet bepaald zin om het em uit te leggen, dus heb ik em die schijf maar gegeven en met 10kg schijven gedeadlift.. Zag er nog zo stoer uit :D

Ik ben blij met mn homegym ^^

Ik erger me als ik als instructeur duidelijk mijn tijd verspil aan gasten die toch niet de juiste instelling hebben.

1 hun een prachtig UB/LB of Full body schema geef omdat ze groot willen worden en ze vervolgens zie concentration curlen wat ik dus echt niet in het schema heb gezet.
2 Voor de tigste keer bij een gesprek komen staan als ik het over voeding heb en dan voor de tigste keer de opmerking maken: "Oh dus ik moet meer eten??"
3 Heel wijs doen als ik ze kom uitleggen dat het beter is om zelf je herhalingen te maken dan meteen je "breezer" maatje mee te laten hijsen aan die stang. Vervolgens ik me omdraai en er weer 10 geforceerde reps worden gemaakt.

Hier laat ik het maar bij want anders ga ik me nog echt druk maken.

Ik kan me al gaan ergeren in jouw plaats

meest irritant....medesporters die je raar aan staat te staren als je geluid maakt tijdens een set :rolleyes:

In de gym waar ik vroeger trainde was er zo'n dikz*k die dacht dat zn vet spieren waren, die even alle schijven van 20kg opeiste om quarter legg press voor 3 reps te kunnen maken. Toen ik er ook enkele wou nemen zei hij "je moet kleinere schijven nemen, 20kg is te zwaar voor jou om te bankdrukken" (ik bepaal zelf wel hoeveel ik bankdruk, dankje). Zeg ik "nee, ik ga deadliften". "Wat is dat dan?" vroeg hij met een toontje dat overeen kwam met "dat is vast een nutteloze oefening die hij zelf uitgevonden heeft". En dat was dan het beest van de gym :rolleyes: Ik had niet bepaald zin om het em uit te leggen, dus heb ik em die schijf maar gegeven en met 10kg schijven gedeadlift.. Zag er nog zo stoer uit :D

Ik ben blij met mn homegym ^^

Leer jij eerst eens normaal squatten spierloze vette k*thond zeg je dan. Neem de schijven die je nodig hebt en ga verder met trainen en negeer hem :D

Ik vroeg een keer een Br33z4h om mij te spotten met zwaar benchen omdat er niemand in de buurt was, gaat ie me advies geven over me grip en dat ik mijn duimen om de stang moet doen. Ik train al 8 jaar en hij rommelt maar wat aan. Dacht ik echt donder op man!:mad:

ik vind het trouwnes ook zo irritant dat al die chickies moeten flirten met mij en naar me squat kontje kijken stiekem

"We kunnen ook naar de directeur gaan dan vertel je hem maar hoe het zit, of we kunnen het in de dojo van man tot man uitvechten(hij geeft ook judoles)."

My lord, I'm terrified! :eyes:

Dit is hem:

8e6p560.jpg
waarom heb je die 'challenge' niet aangenomen dan, is toch fantastisch dat die sjaak vrijwillig aanbied om in de pan gehakt te laten worden ???

bij ons liggen er zo van die grotere rubberen ballen en af en toe beginnen daar sommige gasten mee te shotten tussen de toestellen door.

vind ik niet alleen irritant maar eigenlijk nog gevaarlijk ook, het stoort iig soms de concentratie bij oefeningen.

voor de rest lopen er ook dikwijls katten door de zaal (openstaande deuren achteraan), maar da's dan eerder weer grappig :D

waarom heb je die 'challenge' niet aangenomen dan, is toch fantastisch dat die sjaak vrijwillig aanbied om in de pan gehakt te laten worden ???

Je gaat ook echt met iemand judo'en terwijl jij het niet kan. Als hij je nu uitdaagde voor een Free-Fight is het een totaal ander verhaal ;)

voor de rest lopen er ook dikwijls katten door de zaal (openstaande deuren achteraan), maar da's dan eerder weer grappig :D
lol ik zou kapot gaan van het lachen, ben je aan het benchen springt er eens een kat op je lichaam, die vrolijk begint te miauwen :D
Je gaat ook echt met iemand judo'en terwijl jij het niet kan. Als hij je nu uitdaagde voor een Free-Fight is het een totaal ander verhaal ;)
wie zegt dat hij dat niet kan? ;)

Ik vroeg een keer een Br33z4h om mij te spotten met zwaar benchen omdat er niemand in de buurt was, gaat ie me advies geven over me grip en dat ik mijn duimen om de stang moet doen. Ik train al 8 jaar en hij rommelt maar wat aan. Dacht ik echt donder op man!:mad:

duimloze grip bij benchen is dan ook niet erg verstandig wil je blessures voorkomen.

Terug
Naar boven