XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

-100 mensen met no arms die in een shirt zonder mouwen "trainen".

Nog iets irritants: mensen die zeggen dat je een belt moet dragen tijdens het squatten/deadliften. F*ck off, don't need your f*cking advice, or belt....
ergste soort, krijg ik te horen dat ik zo mijn rug kapot maak door zonder riem te deadliften
zitten ze zelf te veel te zwaar te curlen waardoor hun rug bijna de grond raakt :rolleyes:

ochja

ik erger me eigelijk nergens aan..

Ik vind het bijzonder irritant als ik een k*tdag heb waar ik me heel slap voel en ik niet lekker train. Dan ga ik echt met zo'n k*t gevoel naar huis. :(
En dikke vrouwen die alleen maar cardioen en na een half jaar nog steeds dik, of zelfs dikker zijn.

Persoonlijk vind ik het reuze kinderachtig van ieder die gaat zeuren of het feit dat sommige mensen puffen bij weinig gewicht. Dat is hetzelfde als iemand uitlachen die met moeite zijn mavo haalt...

Ik heb er een bij mij die altijd zit te puffen terwijl er bijna niks aan gewicht aan hangt :rolleyes: Volgende keer neem ik een fietsband mee ;) Mag hij hem opblazen tijdens zijn setjes :D

Ik erger me eigenlijk nergens aan verder...sportschool is goed :)
Train bij Sjabbens ( :::... Welkom bij Sjabbens Sports & Health ...::: ) in 2001 een prijs gekregen voor beste het beste sportcentrum van Nederland ;)

Ook daar zat om je aan te ergeren!

-geen dumbbells verder dan 40kg
-Je zult eens zwaar moeten gaan deadliften, ten eerste is er nauwelijks plaats, ten tweede niet genoeg olympische schijven en ten derde kijkt iedereen je raar aan.
-Alleen Marcel is super relaxed maar die is jammer genoeg ook al 50 kg lichter???

- Mensen die komen vertellen dat ik mijn rug recht moet hebben bij mp en vervolgens vragen waarvoor deze oefening dient
- Instructeurs die komen zeuren dat ik te diep squat en het hebben over binnenkant borst
- Van die jongentjes die veel kunnen benchen maar niet weten wat squat en deadlift wil zeggen
- Dat ze op 100 kg bech zitten en denken een beest te zijn, en al wat doorboven komt zou kuren
- Mensen die denken dat ze sterker zijn omdat ze meer kunnen benchen
- Als ik sta te deadliften komen zeuren dat het slecht voor men rug is en dat ik beter hyperextensions kan doen
- Dat ze apparaten bezet houden terwijl het helemaal niet nodig
- Drank mag niet mee in het kracht gedeelte
- Ecto's die komen zeuren hoe je een oefening moet uitvoeren
- Zij die elke training constant op die peck deck machine zitten
- Zij die komen vertellen dat ik gewoon geluk heb met mijn lichaam en ik minder hard moet trainen
....................

Irritant is als je een keertje met je maatje wilt trainen die ergens anders traint, en je dan €10 fking moet betalen voor anderhalf uur.
Als je bij ons inschrijft als jeugdlid/scholier, je allen machines en cardioapparaten mag gaan uitvoeren, je wordt op zon ding gezet, ze zeggen hoe 't moet en na 5 minuten komen ze terug.
Soms als je even drinken haalt, zijn je schijven weg van de BP, mja who cares

Ik erger me als ik als instructeur duidelijk mijn tijd verspil aan gasten die toch niet de juiste instelling hebben.

1 hun een prachtig UB/LB of Full body schema geef omdat ze groot willen worden en ze vervolgens zie concentration curlen wat ik dus echt niet in het schema heb gezet.
2 Voor de tigste keer bij een gesprek komen staan als ik het over voeding heb en dan voor de tigste keer de opmerking maken: "Oh dus ik moet meer eten??"
3 Heel wijs doen als ik ze kom uitleggen dat het beter is om zelf je herhalingen te maken dan meteen je "breezer" maatje mee te laten hijsen aan die stang. Vervolgens ik me omdraai en er weer 10 geforceerde reps worden gemaakt.

Hier laat ik het maar bij want anders ga ik me nog echt druk maken.

Was nog vergeten;

Mannetjes die als wijven lopen te zeuren over m'n vetpercentage en constant moeten showen hoe droog ze zijn.

Barvrouw die een skihut cd aanzet, "kom op jongens, we gaan springen! heeelaaa heeelaaa hooo trallalala" :fire::fire:

gelukkig heb ik nu een gym met amper nadelen tegenover veel voordelen. nadeel zou kunnen zijn dat schijven allemaal door elkaar teruggehangen worden maarja das overal haast.

Jullie zijn grappig. :P

Ik heb eigenlijk geen ergernissen in de gym.

Alleen, wat iemand zei:

Mensen die krantjes of tijdschriften mee de zaal in nemen en dan de smith machine als tafel gebruiken:mad:

Of inderdaad mensen die gaan kamperen op machines en als je ze vraagt hoeveel setjes ze nog moeten, zeggen ze dat ze nog 10 minuten moeten.???:mad:

Mensen die kranten/tijdschriften meenemen de zaal in, en na elke set ongeveer tien minuten rusten en dan de krant gaan lezen.

Ik irriteer me er niet aan, maar... HALLO! Als je wilt lezen, doe dat dan thuis! Je bent hier om te trainen! Net als mensen die op de fiets gaan zitten en dan in een slakkentempo gaan fietsen en ondertussen de krant aan het lezen zijn.
Gaat nergens over.

Steeds dezelfde ouwe kerel die alleen maar komt ouwehoeren met iedereen en een uur naakt in de kleedkamer mensen blijft lastigvallen.

Nog-niet-uit-de-kast-homo's die naar je staren.

De begeleiding bestaat vooral uit stagiairs waarvan 1 wijf zelfs nog nooit in een sportschool getraind had. En dan zeggen: "Jongens jullie worden veel te groot, dat ziet er toch niet meer uit, jullie moeten dun worden"

Steeds dezelfde ouwe kerel die alleen maar komt ouwehoeren met iedereen en een uur naakt in de kleedkamer mensen blijft lastigvallen.

De begeleiding bestaat vooral uit stagiairs waarvan 1 wijf zelfs nog nooit in een sportschool getraind had. En dan zeggen: "Jongens jullie worden veel te groot, dat ziet er toch niet meer uit, jullie moeten dun worden"

:D

:roflol::roflol::roflol:

:aai: arme jongen:(

Marokaantjes die heel stoer voor die spiegel hun nieuwste thai-boks technieken laten zien

en dan rondkijken of iemand ziet hoe stoer ze wel niet zijn...

Terug
Naar boven