John Wayne
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ergste soort, krijg ik te horen dat ik zo mijn rug kapot maak door zonder riem te deadliftenNog iets irritants: mensen die zeggen dat je een belt moet dragen tijdens het squatten/deadliften. F*ck off, don't need your f*cking advice, or belt....

Misschien versta jij iets anders onder trainen dan 12kilo dumbbell flyes and not a compound exercise in sight?
-100 mensen met no arms die in een shirt zonder mouwen "trainen".

Ik heb er een bij mij die altijd zit te puffen terwijl er bijna niks aan gewicht aan hangtVolgende keer neem ik een fietsband mee
Mag hij hem opblazen tijdens zijn setjes
Ik erger me eigenlijk nergens aan verder...sportschool is goed
Train bij Sjabbens ( :::... Welkom bij Sjabbens Sports & Health ...::: ) in 2001 een prijs gekregen voor beste het beste sportcentrum van Nederland![]()

Mensen die krantjes of tijdschriften mee de zaal in nemen en dan de smith machine als tafel gebruiken
Of inderdaad mensen die gaan kamperen op machines en als je ze vraagt hoeveel setjes ze nog moeten, zeggen ze dat ze nog 10 minuten moeten.![]()
Steeds dezelfde ouwe kerel die alleen maar komt ouwehoeren met iedereen en een uur naakt in de kleedkamer mensen blijft lastigvallen.
Nog-niet-uit-de-kast-homo's die naar je staren.
De begeleiding bestaat vooral uit stagiairs waarvan 1 wijf zelfs nog nooit in een sportschool getraind had. En dan zeggen: "Jongens jullie worden veel te groot, dat ziet er toch niet meer uit, jullie moeten dun worden"

Steeds dezelfde ouwe kerel die alleen maar komt ouwehoeren met iedereen en een uur naakt in de kleedkamer mensen blijft lastigvallen.
Nog-niet-uit-de-kast-homo's die naar je staren.
De begeleiding bestaat vooral uit stagiairs waarvan 1 wijf zelfs nog nooit in een sportschool getraind had. En dan zeggen: "Jongens jullie worden veel te groot, dat ziet er toch niet meer uit, jullie moeten dun worden"

arme jongen