AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze zeggen dat ik beter men hersenen kan trainen :(
 
ze zeggen dat ik beter mijn hersenen kan trainen :(
 
Mijn vader doet het zelf ook hij zegt juist om ermee door tegaan:D
 
Het boeit hen niet denk ik , dus geen probs mee .
 
mijn ouders vinde dat ik veel te veel eet zitten ze de heletijd te zeuren dat het geld niet op hun rug groeit en dat ik niet zo zwaar moet trainen want zelf kan mijn moeder niet eens 20 kg bankdrukkenxD
 
ze zeggen dat ik beter mijn hersenen kan trainen :(
:p

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

Of ook zo vervelend zit je net te trainen(thuis) komen ze de kamer binnen beginnen ze maar met je te praten want dat moet gewoon 'kunnen' onder het sporten, en ben je buiten adem is t meteen weer dat het te zwaar is:mad:
+1

Of dan komen ze je zeggen dat je dit of dat moet komen doen :mad:
 
:p

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------


+1

Of dan komen ze je zeggen dat je dit of dat moet komen doen :mad:

ja Of me Ma Komt binnen en Begint te lachen en zeggen dat ik niet goed ben:(
 
Ik krijg alleen maar positieve reacties uit mijn omgeving.
Je ziet er een stuk gezonder uit.
Tering wat ben jij breed geworden, vet man.

Begrijp die negativiteit van de mensen om je heen niet.
 
Zowel positief als negatief.
Je ziet er goed uit, en wat ben jij gegroeit enz.
Enja zo als zo velen hier, is het echt nodig dat je zoveel eet.. dat is helemaal niet goed.
Niet te zwaar doen he (moeders die dan bezorgt is..)

Mja ook dat hoort er allemaal bij he :D
 
Voor de mensen die ouders hebben die moeilijk doen over whey en dergelijke, misschien helpt het te vermelden dat veel mensen (ook op tienerleeftijden) die op een hoog niveau athletiek of andere sporten doen dit ook nemen? Om het een beetje "normaler" te laten lijken.
 
Af en toe gezeik over dat ik te vaak eet en te vaak train. Maar dat kan ik wel handelen. Ik ben tenslotte vet blij dat ik m'n homegym mocht bouwen op zolder met alle bijkomende herrie
 
Me ouders zeiden bij het begin althans me moeder zei van waarom shakes ?
Want zij was vroeger ook soort van builder maar ze wou neit verder terwijl der personal trainer zei van je kan het ver schoppen.

En betrefd me vader die boied het niet eens :P

Je meot het je gewoon neit aantrekken de meeste zeggen het uit jaloezie ;)
 
7x per dag eten is ook nergens voor nodig ;)

ik ben benieuwd naar jouw visie MacB :)

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Me ouders zeiden bij het begin althans me moeder zei van waarom shakes ?
Want zij was vroeger ook soort van builder maar ze wou neit verder terwijl der personal trainer zei van je kan het ver schoppen.

En betrefd me vader die boied het niet eens :P

Je meot het je gewoon neit aantrekken de meeste zeggen het uit jaloezie ;)

ouders zeggen het nooit uit jaloezie, maar uit preventie voor gevaren. Een aantal jaren trainen zorgt voor een andere gedachte :-)

Vaak ook uit naïeviteit ;)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Ze zeggen dat ik beter men hersenen kan trainen :(

Sporten zorgt ervoor dat je hersenen beter gaan werken(bepaalde stoffen etc.).. onderzoeken genoeg via google te vinden :p
 
Back
Naar boven