Hoeveel euro gaat er dan wel niet per week aan eten bij jullie in?
heel veel, haha weet niet precies
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel euro gaat er dan wel niet per week aan eten bij jullie in?
inderdaad als de oudere in de gym een goed voorbeeld geven gaan de jongerren zich ook op straat en in het leven anders gedragen dan een voorbeeldfunctie van iemand die in cafe de hele dag te zuipen zitidd, philippe, ik zie dat ook,jonge gasten die trainen hangen niet de hele dag op straat of in cafe's, en ik vind dat door de dicipline voor hun sport ook wel betere mentaliteit hebben dan anderen van hun leeftijd, meer respect bv voor iets oudere mannen die ook trainen, in mijn vorige gym had ik eigenlijk enkel goed contact met 17/18-jarigen, die jongens hadden veel respect voor mij

woon al lang niet meer thuis, maar als ouder zou ik zelf toch blij zijn dat mijn zoon / dochter gaat fitnessen dan op straat te hangen of heel de dag achter de pc zit
woon al lang niet meer thuis, maar als ouder zou ik zelf toch blij zijn dat mijn zoon / dochter gaat fitnessen dan op straat te hangen of heel de dag achter de pc zit

letterlijk of firguurlijk
Kreeg laatst weer gezeik, heb je nou al weer supplementen besteld? Ja ik heb weer besteld en dit keer iets anders om uit te proberen. Als je nog een keer besteld zonder dat het mag dan gooi ik het weg hoorNog iemand die dit vaker heeft gehoord
![]()