MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

mijn ouder laten mij er helemaal in vrij (mischien ook omdat mijn vader het ook doet?);)

Kreeg laatst weer gezeik, heb je nou al weer supplementen besteld? Ja ik heb weer besteld en dit keer iets anders om uit te proberen. Als je nog een keer besteld zonder dat het mag dan gooi ik het weg hoor:o Nog iemand die dit vaker heeft gehoord:o

als ze het bij mij dan weg zouden gooien...
dan moesten ze bij mij toch hun beurs niet uit het oog verliezen want ik pik het geld gewoon terug wat het kostte..

Moet je anders doen :D Wat is dat? Dat zijn me drugs.. OKé en dan moeten ze weer ff denken,, werkt bij mij wel

ik mocht gaan trainen toen ik nog een jonkie was zodat ik niet op straat rondhing

idd, philippe, ik zie dat ook,jonge gasten die trainen hangen niet de hele dag op straat of in cafe's, en ik vind dat door de dicipline voor hun sport ook wel betere mentaliteit hebben dan anderen van hun leeftijd, meer respect bv voor iets oudere mannen die ook trainen, in mijn vorige gym had ik eigenlijk enkel goed contact met 17/18-jarigen, die jongens hadden veel respect voor mij

idd, philippe, ik zie dat ook,jonge gasten die trainen hangen niet de hele dag op straat of in cafe's, en ik vind dat door de dicipline voor hun sport ook wel betere mentaliteit hebben dan anderen van hun leeftijd, meer respect bv voor iets oudere mannen die ook trainen, in mijn vorige gym had ik eigenlijk enkel goed contact met 17/18-jarigen, die jongens hadden veel respect voor mij
inderdaad als de oudere in de gym een goed voorbeeld geven gaan de jongerren zich ook op straat en in het leven anders gedragen dan een voorbeeldfunctie van iemand die in cafe de hele dag te zuipen zit;)

Mijn ma zij ook de ze spijt had dat ze een fitness abbonement voor me had gekocht. Omdat al die supplementen onzin zijn en ik zogenaamd de massa zou volgen. Als je een sport vind die je echt leuk vind en waar je tijd in wil steken is daar toch niks verkeerds aan...

Kherinner me nog toen ik 16 was en het voor de eerste keer deed kreeg ik van mama supplementen van de apotheker.
Wat een troep was dat! Anyway ben nu 21 en het kan hun niet meer schelen zolang ik maar gelukkig ben!

Krijg alleen dat gezeur dat ik teveel eet voor de rest valt dat gezeur wel mee. Ouders hebben vaak gelijk maar vergeten dat ik Turo super slim, sterk en knap ben ;)

woon al lang niet meer thuis, maar als ouder zou ik zelf toch blij zijn dat mijn zoon / dochter gaat fitnessen dan op straat te hangen of heel de dag achter de pc zit

Ga op kamers wonen, en naast je studie beetje werken. Kun je vreten wat en wanneer je wilt. Je kan 6 keer in de week gaan trainen als je wilt. Geloof me, op kamers met werk erbij is geweldig, voor jezelf en ook voor je bb.

bij mij is het let op voor je gezonheid. let op niet te hard trainen anders groei je niet meer(in de lengte). En dat ik op moet leten dat ik geen blesures krijg.

Bij mij vinden ze et geen problem

Geen gezeik, alleen maar respect van me pa en ma dat ik het combineer met werk en school, lol. :P
Alleen me pa heeft een hekel eraan om mij brinta te zien eten, want het is gewoon echt smerig, maar meh. :P

Kreeg laatst weer gezeik, heb je nou al weer supplementen besteld? Ja ik heb weer besteld en dit keer iets anders om uit te proberen. Als je nog een keer besteld zonder dat het mag dan gooi ik het weg hoor:o Nog iemand die dit vaker heeft gehoord:o

hahah heb ik ook last van haha !

Terug
Naar boven