AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

myn pa heeft zen eige fitness :d

Mijn ouders hadden nergens problemen mee, todat ik het ove een voedingsschema supps (whey) ging hebben. Toen flipte ze helemaal 2 uur lang gesprek gehad. Ze zijn bang dat het een obsessie word. Ze snappe het gewoon niet. Hqrd trainen en geen resultaat is frustrerend een voedingsschemais essentieel REKNAK REKNAK

Mijn ouders zijn er wel redelijk positief over, ze hadden het eerst niet helemaal verwacht dat ik deze kant op wou, maar tegenwoordig doen ze er wel normaal over, zolang ik maar naar de sportinstructeur luister op de sportschool en zolang ik maar alles goed uitvoer, dan hebben ze nergens moeite mee.

mijnes zijn echt angstig voor dat whey... Ebige bijwerkingen of belangrijke dingen medisch voor tieners dat je moet weten

Mijn ouders vinden het trainen wel best, maar de voeding lopen ze altijd over te zeuren. En dan met name supplementen. Een jaartje geleden wilde ik met creatine beginnen, had een pot gekocht om te proberen en ze werden helemaal gek:eek:. Heb het daarna ook niet meer gekocht want verschil merkte ik niet.

Mag nu sinds 2 maanden proteine shakes gebruiken maar niks anders. Maar toen ik het voorstelde zeiden ze gelijk ja en de volgende stap zijn zeker steroids???. Weten ook niet waar ze over praten hoor.

Bij mij precies t zelfde geen probleem met training maar voedingsschemaen supps waren ze bang dat ik verslaafd raak....

Quote van me pa:
Ik heb het met je te doen jongen, die Brinta zou ik nog voor geen goud eten. :D

Heb nog geen supplements, en zal die ook nog niet echt halen, maar hopelijk heb ik daar geen problemen mee met me ouders, ben binnenkort 18, dus dan hebben ze niks te zeiken. Hehe. :P

Chillert!
Ik mag nu een whey p/d proberen. Maar ik mag zelf niet kopen..... Heb ik dus al gedaan..... Ze gaan t ook nog aan de doktor vragen, maar vegetariers moeten die whey hebben als vegas mogen ik ook! ,voor kt is het essentieel, beter voor je hersenen en algemene gezondheid.

Vooral kwa eten doen ze lastig, omdat ik 7 keer per dag eet zeggen ze dat het nergens voor nodig is en veel te veel is. Maar ik moet verdomme toch groter worden zeg ik dan.. dan moet je veel eten. Schijnt niet tot ze door te dringen.

Ook als ik bij mijn ouders op bezoek ben, moet ik tot savonds laat nog wat eten, en de shakes maken, je hebt snel de neiging het maar te laten dan, omdat je steeds naar de keuken moet schransen, al begrijpen ze het wel beter dat het door het trainen komt,en mijn moeder doet gelukkig wel aan fitness.

Toen ik begon met trainen was het nog: je begint eindelijk eens wat breder te worden:D totdat ik me echt op voedingsschema's ging toeleggen en 6x per dag ging eten en veel meer ook. Nu is het je eet te veel je traint te veel/ te zwaar. :(

Quote van mijn zusje en mijn ouders die meteen haar nadoen: ja het is echt niet stoer ofso om 100kg te kunnen tillen.
nee t is 'stoer om 60kg te wegen bij 1.94m:eyes:

Of ook zo vervelend zit je net te trainen(thuis) komen ze de kamer binnen beginnen ze maar met je te praten want dat moet gewoon 'kunnen' onder het sporten, en ben je buiten adem is t meteen weer dat het te zwaar is:mad:

Toen ik begon met trainen was het nog: je begint eindelijk eens wat breder te worden:D totdat ik me echt op voedingsschema's ging toeleggen en 6x per dag ging eten en veel meer ook. Nu is het je eet te veel je traint te veel/ te zwaar. :(

Quote van mijn zusje en mijn ouders die meteen haar nadoen: ja het is echt niet stoer ofso om 100kg te kunnen tillen.
nee t is 'stoer om 60kg te wegen bij 1.94m:eyes:

Of ook zo vervelend zit je net te trainen(thuis) komen ze de kamer binnen beginnen ze maar met je te praten want dat moet gewoon 'kunnen' onder het sporten, en ben je buiten adem is t meteen weer dat het te zwaar is:mad:
Dat laaste zoude me ouders ook zegen :p

Mijn ouders vinden het wel oke maar zijn een beetje bang dat ik een naald ga gebruiken omdat ik 'te veel bezig ben met groot worden' volgens hun?

Maar voorderest is het wel oke..

Eigelijk doen mijn ouders helemaal niet moeilijk. Whey en alles moet je zelf maar weten zeggen ze. Alleen vinden ze wel dat ik veel eet en ze snappen ook niet dat het essentieel is bij krachttraining.

ze beginnen steeds soepeler te worden dus binnen kort maar een keertje whey halen en andere dingetjes :D

hmm ben dan eigenlijk geen bodybuilder maar het begin is opweg.. ik was niet ondervoed ofzo maar erg skinny, heb zelf ook iets op de site geplaatst over aankomen. me moeder heb samen met mij een voedingsschemaPROBEREN te maken wil em weer opnieuw make.. en volgnde week gaan we een bankdruk halen.. ze vind het wel relaxt en precies zoals ik eerder las bij familie leden moet ze tog zegge dat ik bezig ben met wat fitness :D me vader spreek ik niet zo heel vaak maar redelijk en die hoor ik er ook niet over dus tot nu toe kan ik hopenlijk nog lekker door groeien en eten :D

Ja ik maak natuurlijk zelf wel uit wat ik eet, alleen m'n kwark en tonijn moet ik zelf betalen. Whey shakes ook. Maar ik heb het er zeker voor over, binnenkort ook rijst kopen. :D Ik probeer dus veel te profiteren van de producten die we in huis hebben en niet zelf hoef te kopen, brinta, brood en melk bijvoorbeeld.

Apart, jullie eten dus als gezin nooit rijst?
Bij mij thuis is dat bijna het hoofdbestanddeel van elke avondmaaltijd:P minimaal 4 keer in de week rijst xD, I'm loving it!

ik heb nu de hele tijd het gezeik dat het een obsesie word en als ik dan vraag of ik kwark mag is dat te duur en dan moet ik maar yoghurt nemen is even goed voor me en als ik loop trek ik schijnbaar m'n schouders op waardoor ik volgens hun breeder wil lijken, gewoon onzin allemaal

ik heb nu de hele tijd het gezeik dat het een obsesie word en als ik dan vraag of ik kwark mag is dat te duur en dan moet ik maar yoghurt nemen is even goed voor me en als ik loop trek ik schijnbaar m'n schouders op waardoor ik volgens hun breeder wil lijken, gewoon onzin allemaal

Whaha dat gezeik dat het een obssesie wordt is bij mij thuis ook wel is maar toch is gelukkig alles in huis en mag ik alles gebruiken enzo.

ze zijn al blij dat ik gestopt ben met drinken (had anders volgens de doktor de 30 niet gehaald) dus ze steunen me overal mee en zijn er zelfs trots op en scheppen er zelfs over op hard eten, hard trainen, veel dicipline, eigen zaak :rolleyes: dus heb niks te klagen ook geen gezeik over supps :D

Terug
Naar boven