zurky
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Heb het daarna ook niet meer gekocht want verschil merkte ik niet.
. Weten ook niet waar ze over praten hoor.Vooral kwa eten doen ze lastig, omdat ik 7 keer per dag eet zeggen ze dat het nergens voor nodig is en veel te veel is. Maar ik moet verdomme toch groter worden zeg ik dan.. dan moet je veel eten. Schijnt niet tot ze door te dringen.
totdat ik me echt op voedingsschema's ging toeleggen en 6x per dag ging eten en veel meer ook. Nu is het je eet te veel je traint te veel/ te zwaar. 

Dat laaste zoude me ouders ook zegenToen ik begon met trainen was het nog: je begint eindelijk eens wat breder te wordentotdat ik me echt op voedingsschema's ging toeleggen en 6x per dag ging eten en veel meer ook. Nu is het je eet te veel je traint te veel/ te zwaar.
Quote van mijn zusje en mijn ouders die meteen haar nadoen: ja het is echt niet stoer ofso om 100kg te kunnen tillen.
nee t is 'stoer om 60kg te wegen bij 1.94m
Of ook zo vervelend zit je net te trainen(thuis) komen ze de kamer binnen beginnen ze maar met je te praten want dat moet gewoon 'kunnen' onder het sporten, en ben je buiten adem is t meteen weer dat het te zwaar is![]()

me vader spreek ik niet zo heel vaak maar redelijk en die hoor ik er ook niet over dus tot nu toe kan ik hopenlijk nog lekker door groeien en eten 
Ja ik maak natuurlijk zelf wel uit wat ik eet, alleen m'n kwark en tonijn moet ik zelf betalen. Whey shakes ook. Maar ik heb het er zeker voor over, binnenkort ook rijst kopen.Ik probeer dus veel te profiteren van de producten die we in huis hebben en niet zelf hoef te kopen, brinta, brood en melk bijvoorbeeld.
minimaal 4 keer in de week rijst xD, I'm loving it!ik heb nu de hele tijd het gezeik dat het een obsesie word en als ik dan vraag of ik kwark mag is dat te duur en dan moet ik maar yoghurt nemen is even goed voor me en als ik loop trek ik schijnbaar m'n schouders op waardoor ik volgens hun breeder wil lijken, gewoon onzin allemaal
ik niet ik had whey gekocht en toen mocht ik het neit want er zouden drugs in zittenWhaha dat gezeik dat het een obssesie wordt is bij mij thuis ook wel is maar toch is gelukkig alles in huis en mag ik alles gebruiken enzo.