- Waardering
- 29
Waarom lachje ik moedig je aan blijf nou maar rennen
haha je snapt het ook nog niet lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom lachje ik moedig je aan blijf nou maar rennen
Die weten er niks van, denken dat ik zo gegroeit ben door hard werken.
![]()

Injection wat zeg je nu toch allemaal ...
MacB heeft niet voor niets al veel meer karma als jou hoor ...
MacB vraagt gewoon waaorm zou je 8 keer eten per dag en niet 4 keer? Je kon bijvoorbeeld zeggen dat het voor jou makkelijker is om kleine maaltijden te nemen ipv 4 keer veel te eten ... Want echt heel veel voordelen heeft dikwijlser eten niet .. ook geen nadelen zover ik weet
Ik snap niet waar het probleem zit?
Dus terug allemaal braaf zijn een geen ruzie maken ^^
Ik eet 8x perdag me moeder wil niet meer koken is te veel werk voor haar volgens haar moet ik leren koken, 2jaar geleden 69kg nu 83kg
Vind ik niet vreemd als je 20 jaar bent... Als ik de hele dag zou moeten staan koken voor iemand omdat die 8 keer per dag wil eten, die op een leeftijd zit waarin zelf koken niet abnormaal is, zou ik na een tijdje ook zeggen "doe het lekker zelf".
Nja bij ons is het zo pas alsje het huis verlaat dan pas zelf koken

hoezo, je zegt net dat je moeder wil dat je zelf kookt![]()
Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...
Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.
Ja het zit zo mij broer doet al 10 jaar bodybuilding is pas de huis uit ze weet het is veel werk nu ik ook ben begonnen wil ze niet weer jaren lang 5/6xperdag koken snapte bedoel moet meer zelf doen ze bedoelt niet letterlijk ik ga niet meer koken maar meer zelf doen.
Ze zeggen: beter verslaafd aan de bodybuilding dan aan drugs....![]()
Als ik niet eet kom ik niet aan, maar jij hebt daar geen verstand van neem ik aan.![]()