MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Injection wat zeg je nu toch allemaal ...

MacB heeft niet voor niets al veel meer karma als jou hoor ...

MacB vraagt gewoon waaorm zou je 8 keer eten per dag en niet 4 keer? Je kon bijvoorbeeld zeggen dat het voor jou makkelijker is om kleine maaltijden te nemen ipv 4 keer veel te eten ... Want echt heel veel voordelen heeft dikwijlser eten niet .. ook geen nadelen zover ik weet

Ik snap niet waar het probleem zit?

Dus terug allemaal braaf zijn een geen ruzie maken ^^

Injection wat zeg je nu toch allemaal ...

MacB heeft niet voor niets al veel meer karma als jou hoor ...

MacB vraagt gewoon waaorm zou je 8 keer eten per dag en niet 4 keer? Je kon bijvoorbeeld zeggen dat het voor jou makkelijker is om kleine maaltijden te nemen ipv 4 keer veel te eten ... Want echt heel veel voordelen heeft dikwijlser eten niet .. ook geen nadelen zover ik weet

Ik snap niet waar het probleem zit?

Dus terug allemaal braaf zijn een geen ruzie maken ^^

We zitten maar te dolle geen ruzie respect voor iedereen

Ik eet 8x perdag me moeder wil niet meer koken is te veel werk voor haar volgens haar moet ik leren koken, 2jaar geleden 69kg nu 83kg

Vind ik niet vreemd als je 20 jaar bent... Als ik de hele dag zou moeten staan koken voor iemand omdat die 8 keer per dag wil eten, die op een leeftijd zit waarin zelf koken niet abnormaal is, zou ik na een tijdje ook zeggen "doe het lekker zelf".

Vind ik niet vreemd als je 20 jaar bent... Als ik de hele dag zou moeten staan koken voor iemand omdat die 8 keer per dag wil eten, die op een leeftijd zit waarin zelf koken niet abnormaal is, zou ik na een tijdje ook zeggen "doe het lekker zelf".

Nja bij ons is het zo pas alsje het huis verlaat dan pas zelf koken

Je krijgt hier ook karma als je blote tet*en post. FF DAT JE 't WEIT :P

Terug on-topic:

Mijn ouders steunen me erin, ik krijg elke week 20 euro bijdrage voor mijn voedingsschema(de andere 10 euro komen uit mn eigen pocket) en mijn vader maakt mij altijd extra veel eten en extra wat vlees enzo, en koopt elke avond liters melk in.

Mijn opa en oma zijn ook best cool in dit opzicht, ze weten dat ik alles vreet dat los en vast zit dus altijd als ik bij hun ben krijg ik een enorm bord met groente aardappelen etc, en nog een extra bord waar drie biefstukken opliggen met heel veel champignons.

jep....macb krijgt van mij karma als hij zn blote tet*en post (en aan zijn tepel likt)

hoezo, je zegt net dat je moeder wil dat je zelf kookt ???

Ja het zit zo mij broer doet al 10 jaar bodybuilding is pas de huis uit ze weet het is veel werk nu ik ook ben begonnen wil ze niet weer jaren lang 5/6xperdag koken snapte bedoel moet meer zelf doen ze bedoelt niet letterlijk ik ga niet meer koken maar meer zelf doen.

Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.:( ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...

Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.

laat ze zagen,het is uw lichaam,je doet er mee wat je wilt,en als za blijven zagen moet je zeggen dat ze ook dik worden,mss stoppen ze dan wel

Vinden het wel ok, eerste twee jaar niet, dachten ze dat ik aan de AAS zat omdat ik snel groeide (ik woog nog geen 60 kg bij 1.75, nu 1.79 en 77-78 kg). Creatine de eerste keer waren ze ook wat bang van, heb twee jaar geleden in sportvoedingsector gezeten, dan heb ik hen dat allemaal uitgelegd. Nu is alles goed, ze weten dat ik niets gebruik, dat ik veel eet vinden ze ook niet erg en ze zijn blij met wat ik doe. Ze komen naar wedstrijden zien als ze kunnen en steunen me volledig. Zolang ik geen doping gebruik is het ok!

Ja het zit zo mij broer doet al 10 jaar bodybuilding is pas de huis uit ze weet het is veel werk nu ik ook ben begonnen wil ze niet weer jaren lang 5/6xperdag koken snapte bedoel moet meer zelf doen ze bedoelt niet letterlijk ik ga niet meer koken maar meer zelf doen.

eet dna niet gekookt? Shakes, brood met vis, ...
Ik eet zelf ook maar 2-3 keer per dag gekookt (sommige dagen meer) en dat is toch niet extreem veel werk...?

ja wou ik ook nog reageren.

Mijn moeder moet maar 1 keer voor me koken.

200 gram spaghetti en mijn vlees , kan ik later toch in de microgolf opwarmen ! :D

heb medelijden met jullie moeders, doe t lekker zellef man

jij wil toch trainen eten en groeie,

kook zelf

ik sta smorgens ook 6 maaltijden tegelijk te koken, ben in 45minuten klaar, en dan heb ik 4bakke rijst 1kg vis 2 shakes. bak havermout, , en alles wat erbij komt kijke

hoi

Ze zeggen: beter verslaafd aan de bodybuilding dan aan drugs....:D

Terug
Naar boven