Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of gewoon weinig. Ze heeft niet graag dat ik supps gebruikn behalve shakes, maar de rest verstop ikMijn vader vindt het goed dat ik aan sport doe, maar vindt de meeste gespierde kerels marginaal en wil niet dat ik zo word:-D, hij heeft het ook niet echt op supplementen. Maar die verstop ik dan. En m'n moeder(gescheiden ouders) vindt het goed da ik vaak sport, maar vindt dat ik soms overdrijf met de voeding en training. Maar ze snappe er geen **** van. Wat is het nut van fitness/ bb als je maar 1 of 2 keer per week gaat en slecht eetof gewoon weinig. Ze heeft niet graag dat ik supps gebruikn behalve shakes, maar de rest verstop ik
ze zijn zo onwetend, maarja, nog andehalf jaar en k doe wat ik wil
grtz
mijn ouwe zijn daar sppr chill over..
kopen me supplementen als k die nodig ehb steunen me der volledig in..
ben nu 15 jaar en week al 76kg..
hoe groot ben je?

mijn ouwe zijn daar sppr chill over..
kopen me supplementen als k die nodig ehb steunen me der volledig in..
ben nu 15 jaar en week al 76kg..
denk zoon 10kg
Klinkt goed manhoe groot ben je?
Derjuist weer over mijn kloten gehad van mijn pa ... hij was echt boos deze keer ... Wie veel eet word dik zegt hij , ik leef al veel langer dan jou ik kan het weten (hij weegt ook veel meer 110 kg ofzo).
Alsk me dan verdedig komt ie af datk alles geloof van mijn fitness coach en dat dat precies een god voor me is .. als ik dan zeg da 10 000 mensen hetzelfde zeggen dan komt ie af dat mijn nonkel ook dik is geworden .. is uiteindelijk wel een slecht voorbeeld ...
Mijn reactie was fitness , thuis komen 200 gram brood eten en 250 gram kippeworst !
En nu maar groeie !![]()

zekersss
sppr chilleMe ma wilt soms nog de opmerking maken ''til je niet teveel?''
Daar heb ik al een vast antwoord op ''Dan kan ik het ook niet tillen'' )