AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Uhmm.. ze vinden dat ik niet moet overdrijven maar ik mag gewoon lekker trainen.

Mijn vader vindt het goed dat ik aan sport doe, maar vindt de meeste gespierde kerels marginaal en wil niet dat ik zo word:-D, hij heeft het ook niet echt op supplementen. Maar die verstop ik dan. En m'n moeder(gescheiden ouders) vindt het goed da ik vaak sport, maar vindt dat ik soms overdrijf met de voeding en training. Maar ze snappe er geen **** van. Wat is het nut van fitness/ bb als je maar 1 of 2 keer per week gaat en slecht eet:) of gewoon weinig. Ze heeft niet graag dat ik supps gebruikn behalve shakes, maar de rest verstop ik

ze zijn zo onwetend, maarja, nog andehalf jaar en k doe wat ik wil

grtz

Op een gegeven moment toen ik te vet werd vonden ze me een opgeblazen kikker:D
nou valt het wel weer mee (wat afgevallen) en hoor ze verder niet meer klagen
ook niet over de 4 en 5 kg bakken met eiwit:)

Ik train met m'n pa (H)

Mijn vader zegt dat t niets meer met sporten te maken heeft. Ik antwoord dan dat het niet alleen een sport is maar meer een leefsT. Vervolgens geniet ik van de stilte

Net 200 gr rijst gekookt, deed ik iets fout wardoor water over de pan liep waren ze gelijk chagerijnig. En maar weer even klagen over dat bodybuilding gelijk. I dont care :D

mijn ouwe zijn daar sppr chill over..
kopen me supplementen als k die nodig ehb steunen me der volledig in..
ben nu 15 jaar en week al 76kg..

Mijn vader vindt het goed dat ik aan sport doe, maar vindt de meeste gespierde kerels marginaal en wil niet dat ik zo word:-D, hij heeft het ook niet echt op supplementen. Maar die verstop ik dan. En m'n moeder(gescheiden ouders) vindt het goed da ik vaak sport, maar vindt dat ik soms overdrijf met de voeding en training. Maar ze snappe er geen **** van. Wat is het nut van fitness/ bb als je maar 1 of 2 keer per week gaat en slecht eet:) of gewoon weinig. Ze heeft niet graag dat ik supps gebruikn behalve shakes, maar de rest verstop ik

ze zijn zo onwetend, maarja, nog andehalf jaar en k doe wat ik wil

grtz

wat moet je nog meer dan...je bent 16

Klinkt goed man :o hoe groot ben je?

Derjuist weer over mijn kloten gehad van mijn pa ... hij was echt boos deze keer ... Wie veel eet word dik zegt hij , ik leef al veel langer dan jou ik kan het weten (hij weegt ook veel meer 110 kg ofzo).

Alsk me dan verdedig komt ie af datk alles geloof van mijn fitness coach en dat dat precies een god voor me is .. als ik dan zeg da 10 000 mensen hetzelfde zeggen dan komt ie af dat mijn nonkel ook dik is geworden .. is uiteindelijk wel een slecht voorbeeld ...

Mijn reactie was fitness , thuis komen 200 gram brood eten en 250 gram kippeworst ! :o:p

En nu maar groeie !;):rolleyes:

Net gewicht als het niet te veel vet is. Was op jou leeftijd al wel wat zwaarder;) denk zoon 10kg:P

Ik moet alles zelf kopen, heb wel de zeer grote zolder ter beschikking, mag niet naar een gym, en supplementen moeten ze niets van weten, maar die wil ik ook niet kopen/nemen.

Verder laten ze me doen, ben ik blij om.

Ze vinden het niet mooi, al die spieren, maar hebben toch liever mij dan zo'n slappe bonenstaak (al zeggen ze het niet in mijn gezicht).
Als ze zeggen dat het geen sport is, zeg ik gewoon dat ik het doe als ondersteuning van mijn judo (wat waar is).

Klinkt goed man :o hoe groot ben je?

Derjuist weer over mijn kloten gehad van mijn pa ... hij was echt boos deze keer ... Wie veel eet word dik zegt hij , ik leef al veel langer dan jou ik kan het weten (hij weegt ook veel meer 110 kg ofzo).

Alsk me dan verdedig komt ie af datk alles geloof van mijn fitness coach en dat dat precies een god voor me is .. als ik dan zeg da 10 000 mensen hetzelfde zeggen dan komt ie af dat mijn nonkel ook dik is geworden .. is uiteindelijk wel een slecht voorbeeld ...

Mijn reactie was fitness , thuis komen 200 gram brood eten en 250 gram kippeworst ! :o:p

En nu maar groeie !;):rolleyes:

ik ben 178cm..

Ze vertrouwen mij dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Zolang ik naturel ben vinden ze alles goed.
Ben zelfs al aan het overleggen met me moeder of ze me b12 injects wil gaan zetten als ik daar een keer mee ga beginnen.

Maar als ik aan de roids ga dan heb ik echt een big-ass probleem.

Me pa vind het best, omdat hij zelf ook veel aan fitness heeft gedaan. Hij heeft alleen liever niet dat ik eiwit-shakes koop, omdat hij dan vind dat ik godse stinkscheten laat! Me ma vind het ook wel best, maar ze vind me lats echt eng geloof ik. Ze zegt altijd:,, Jezus Dennis dit is toch lelijk?! straks ben je echt zo'n gorilla!''. Dan vertel ik weer dat het niks voorstelt en dat ik nog groter en breder wil worden. Maar me ma koopt nu wel altijd kwark en vis enzo voor me dus ze vind het echt wel goed :D

They support me, they think i'm awsome and they're ****ing right b*ch!

( Staan achter me, omdat ze weten dat ik het voor me sport doe en voor die ChIIckiesZZ JWZ!

Me ma wilt soms nog de opmerking maken ''til je niet teveel?''
Daar heb ik al een vast antwoord op ''Dan kan ik het ook niet tillen'' )

haha, volgens mij vind geen enkele ouder t leuk :p
mijne lopen te b**chen, zeg gewoon da k t nodig heb voor me werk
gewoon lekker doorgaan, zal mij een worst weze of andere t wel of niet mooi vinden
je doet t tenslotte voor jezelf;)

Terug
Naar boven