Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila!alles gaat uit van 3 x week kan nu maar 2 x per week
dus weet ik nog niet welk programma?
En meeste zijn met losse gewichten geen toestellen
Maar dit gaat uit van maandag en donderdag en ik train dinsdag en vrijdag.

Kom eens met wat meer info;
Hoe vaak kun je per week trainen?
Hoe lang heb je over voor een workout?
Hoe ziet je voeding er uit?
2 dagen per week moet je mijn inziens niet te veel van verwachten. 3-4x per week is beter als je resultaat wil.
Ben benieuwd naar bovenstaande antwoorden🤗
Begin anders hier even mer wat te lezen;
![]()
Trainingsprogramma's voor beginners
Trainingsprogramma's voor beginners Als een beginnende krachtsporter is het moeilijk om te bepalen hoe je nu eigenlijk het beste kunt starten. Op internet staan duizenden voorbeelden die elkaar allemaal lijken tegen te spreken en in de sportschool moet je maar afwachten of het beginnersschema...forum.bodybuilding.nl
![]()
Welk trainingsprogramma is geschikt voor mij?
Welk trainingsprogramma is geschikt voor mij? Vooraf Om de diverse trainingsmethodes en talloze variaties daarop wat toegankelijker te maken heb ik een artikel geschreven. Ik heb van diverse methodes artikelen opgezocht, de beste reacties gezocht uit reeds bestaande topics en soms stukken...forum.bodybuilding.nl
Het wordt je aardig aangereikt! Begin eens daar te lezen. SuccesJe zult vast meer advies krijgen maar in zou van die twee keer dat je traint dan een goede fullbodytraing doen waarbij je echt tot het naadje gaat. Dan ook strak een voedingsschema, anders gaat je progressie wel tegenvallen🤗
Kom eens met wat meer info;
Hoe vaak kun je per week trainen?
Hoe lang heb je over voor een workout?
Hoe ziet je voeding er uit?
2 dagen per week moet je mijn inziens niet te veel van verwachten. 3-4x per week is beter als je resultaat wil.
Ben benieuwd naar bovenstaande antwoorden🤗
waar is je antwoord daar op brownie88Ga nu 2 x per week.
Zolang het nodig is ga nu tussen 1u30 en 2 u
Eet gezond weinig vet misschien iets te weinig.
Waarom geen ander schema da een 5 x5 schema
dat mag ook wel na 22 jaar ingeschreven te zzzzzzijn

hou nou toch op man
Als ik het goed begrijp wil jij een kant en klaar schema. Hier zelf zo min mogelijk energie in steken en bij iemand terecht kunnen met je gezeik als het niet werkt ?Geef dan een aanzet van een 2 dagen schema met toestel
Len en losse gewichten
Ben totale leek in schemas