Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]
Zoals je ziet doet hij (metname voor de kuiten) érg veel reps. Je bent dan toch meer aerobisch bezig dan anarobisch?
Wat vinden jullie?
[/font][/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Opwarmen en dan begin ik met b.v. liggende french press met 50 herhalingen, de 2e set verzwaar ik en doe 20/30 herhalingen, dan weer iets lichter en 50 herhalingen en als laatste set een maximaal gewicht waarmee ik tussen de 8 en 15 herhalingen zit.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Iedere set gebruik ik een ander gewicht en aantal herhalingen, let op ik ga iedere set door tot ik niet meer kan.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Biceps[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif] benader ik op dezelfde manier als triceps, met de nadruk op een rechte stang/greep om mijn piek te verbeteren.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Borst[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Door mijn blessure ben ik de Borst anders gaan trainen, zwaarder dan 140/150 op de bank kan ik niet meer gaan i.v.m. het risico van een scheuring naast het oude interne litteken weefsel.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Borst train ik veelal op de pomp, maar ook hier ga ik iedere set tot het maximale.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Schouders [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Mijn schouders wil ik zo snel mogelijk volpompen en dan maximale gewichten tot falen.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Rug [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Voor mijn Rug ben ik deels teruggegaan naar de basis, Deadliften bent over rowe´s en optrekken.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]De overige oefeningen doe ik nu als afmakers.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Benen [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Voor Quadriceps doe ik iets minder herhalingen, een maximum van 30/40.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Squatten, leg press, Sissy squats en leg extensions.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Sinds kort doe ik aan het eind van de beentraining een oefening met heel veel gewicht (een gewicht wat ik normaal gesproken aan het begin van de training gebruik)[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Hamstrings[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Voor de Hamstrings doe ik Body curls, stif legs en leg curls.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Als extra's doe ik uitstappen en steppen.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Kuiten [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Voor kuiten doe ik 2 maal per week 1 oefening 5 setjes van 45 tot 75 herhalingen, hierbij doe ik mijn kuiten in drie delen totale bewegingsbaan, alleen het hoogste deel en vervolgens het diepste deel rekken.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Na 1 oefening op deze manier kan ik niet meer lopen.[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Buik[/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]Voor buik doe ik 2 maal per week 2 oefeningen van 4 setjes.
Zoals je ziet doet hij (metname voor de kuiten) érg veel reps. Je bent dan toch meer aerobisch bezig dan anarobisch?
Wat vinden jullie?