MuscleMeat

Wat vinden jullie van zo'n training als deze?

http://www.ergogenics.org/arthurjones.html

kwam vorige week op ergo deze link tegen. Het gaat over HIT training en ik ken iemand (BB) die dit boek heeft aangeschaft. Hij was behoorlijk enthousiast over sommige ideeen die erin staan. Ook op ergo zijn ze behoorlijk positief. Misschien de moeite waard voor wie zich in HIT wil verdiepen. Onder aan het stukzit een stukje over HIT light..ff lezen voor de natural???

3XL zei:
? ? ? ? ?

Ik laat de stang al meer als 25jaar tot op de borst zakken (bij het trainen) en heb er nog nooit een blessure mee opgelopen.

Dus waar haal jij de wijsheid vandaan dat tot op de borst laten zakken blessures oplevert ?

De kapsels in je schouders zijn niet zeer stevig, als die scheuren heb je er een hele tijd plezier mee :( .

Daar zeg je wat, als ze scheuren.

En van hoeveel personen weet jij dat dit gebeurd is?

Ik ken er geen die bij normale techniek ooit z'n schouderkapsel verrekt of gescheurd heeft en kan je verzekeren dat ik veel BB'rs, PL'rs en gewoon KT'rs ken.

Ik ken trouwens wel iemand die de stang nooit tot op z'n borst liet zakken maar wel een scheur in de pec. major opliep.

Toeval ? ? ? ? ? ? ? ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik had er idd ook nog nooit van gehoord dat dat slecht was. Alleen zo'n fitnesshomo bij zo'n gayfitcentrum zei dat een keer, toen wist ik meteen dat dat niet klopte :D

met een 45 minuten workout bedoelen ze ook wel de 45 minuten dat je je inspant, niet de minuten dat je aan je flesje water lurkt of naar de knappe grietjes zit te kijken

Die 45-60 minuten is gerekend vanaf de eerste beweging die je maakt die de afgifte van cortisol begint te stimuleren, tot het moment dat je stopt en de afgifte weer minderd.

Dat is dus inclusief de rusttijden die je tussendoor neemt.

Het is niet zo dat op het moment dat jij naar de bar gaat om even wat te drinken je lichaam pauzeerd met afgifte tot het moment waarop je weer besluit verder te gaan.

Dus als je 16.00h begint met je schema moet je zorgen dat je rond 17.00h klaar bent.

Terug
Naar boven