XXL Nutrition

Wat voor bedorven voer eet jij?

Bezoekers in dit topic

Maar waarom zou je dat doen? Gooi het dan gewoon weg.

Als vlees echt bedorven is (en grijs van kleur ipv rood/bruin)... Ik weet niet, als je het bakt wordt het echt niet opeens niet-bedorven ofzo.
Nee maar schadelijke bacterieén gaan wel dood. Maar bedorven is bedorven :D
 
Dus jij denkt dat, als je een rauw stukje kip hebt waar een centimeter schimmel opstaat, dat dan goed bakt, het weer helemaal goed is.

Gewoon een kwestie van geluk dat je niet goed ziek word dan. Je kan dan zo 2 weekjes op bed liggen en 10kg lichter achteraf :D

schimmel is nu ook overdreven, ik had het over vlees met een geurtje, niet compleet bedorven boel, ben ook niet zo gek dat ik dat ga opeten.
 
Hé wat gek.
Bij mij krijgt geen enkele vorm van voer de tijd om oud te worden!
:burger:
 
Ooit eens een chateaux petrus of zoiets van al enkele decennia, wat was dat rommel seg!Meteen weer uitgespuwd en weggegooid, samen met die andere 10 flessen
 
Laatst eens in de kast gaan kijken van mijn oma.

Vond nog een blikje bananen yoghurt van nestle, uit 1995. Het zag er een beetje vreemd uit.
 
Laatst eens in de kast gaan kijken van mijn oma.

Vond nog een blikje bananen yoghurt van nestle, uit 1995. Het zag er een beetje vreemd uit.

vooral omdat het een blikje was zeker, normaal is yogourt in plastieken potjes.
Dat van je oma heeft dus heel wat doorstaan, als het al in aluminium getransformeerd is.
 
vooral omdat het een blikje was zeker, normaal is yogourt in plastieken potjes.
Dat van je oma heeft dus heel wat doorstaan, als het al in aluminium getransformeerd is.

Mjah het was ook niet echt yoghurt, het was een bananentoetje, maar wel yoghurt achtig. Maar boven op de yoghurt lag een soort verkleurd water.
 
Ik had een keer een soort van pizzakoekjes gegeten, bijna een heel pak. M'n maat pakt de laatste uit de verpakking ziet hij ineens dat er zo'n blauw/groenachtig donslaagje over het hele koekje zit terwijl hij er een hap van neemt. Hij kotsen..:roflol: Ik had al het hele pak op. Even naar de houdbaarheidsdatum gekeken bleek dat het 7(!) jaar over datum was. Ook helemaal geen last van gehad, op een paar flinke stinkerds na.
 
cottage cheese maar zitten wel veel eiwitten in!
 
Ik heb regelmatig dat ik keurig m'n bammetjes smeer voor op het werk en dat ik daar dan aankom en dat ik van die kleine groene stippies erop zie. Maar ik vind het ook zo zonde om dat halve brood weg te mieteren, dus piel ik die stukkies d'r gewoon af en eet het toch op. Kantinevoer is toch nog erger.
 
Yoghurt en melk over tijd vind ik nooit zo'n probleem. Is hier meestal toch 1 of hooguit 2 dagen, en zolang het nog dicht zit doe ik niet moeilijk. Maar kwark pfffftt, das toch een ander verhaal.
 
Doet me trouwens denken aan vroeger, de basisschool, dat je een eigen tafeltje had met twee laatjes erin. Ik kreeg altijd brood mee naar school, dan deed ik het in zo'n lade en vervolgens vergat ik het ofzo... (Of ik had er geen zin in.) Na een paar maanden kwam het bij het opruimen dan weer tevoorschijn, HELEMAAL GROEN en STINKEN!! Gatver! :roflol:
 
Doet me trouwens denken aan vroeger, de basisschool, dat je een eigen tafeltje had met twee laatjes erin. Ik kreeg altijd brood mee naar school, dan deed ik het in zo'n lade en vervolgens vergat ik het ofzo... (Of ik had er geen zin in.) Na een paar maanden kwam het bij het opruimen dan weer tevoorschijn, HELEMAAL GROEN en STINKEN!! Gatver! :roflol:

Haha, of het bleef ergens onderin je tas zitten. Kom je dan na 2 weken achter als het uit je tas probeerde te klimmen, lol.
 
herkenbaar, had ik ook altijd na een vakantie.

Vriend van mij had ook altijd boterhammendozen met nog wat inhoud in zijn auto rondslingeren, wordt die op een dag tegengehouden door de politie, tuurlijk wil 1 van die aspirant agentjes even kijken wat er in die dozen zat :D
 
ik haalde laatst kipfilet uit de vriezer maar tijdens het bakken kwam er wel een bedorven lucht van af, iig anders dan anders, het smaaktje ook bedorven maar heb het wel opgegeten.
Volgende keer gooi ik het mooi weg bah

Jij bent maf...net zo link met kip.
 
Haha, of het bleef ergens onderin je tas zitten. Kom je dan na 2 weken achter als het uit je tas probeerde te klimmen, lol.

ha ha ...heel herkenbaar ja...
 
Back
Naar boven