Fitness Seller

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Iemand aan het lachen maken terwijl hij aan het drinken is:rolleyes:
of wanneer iemand net een spuit in zijn been wil zetten en hem dan aan het lachen maken, zodat die uitschiet:D

Iemand aan het lachen maken terwijl hij aan het drinken is:rolleyes:
of wanneer iemand net een spuit in zijn been wil zetten en hem dan aan het lachen maken, zodat die uitschiet:D

Alleen bij jou in de sportschool zetten mensen een spuit voor je neus :roflol:

Vind het altijd grappig om even met mijn lul over de rand van iemand z'n shakebeker te gaan als ie niet in de kleedkamer is.

Maar niet heus. :D

ik zeik in de douche. Ook als ik er niet train.

Gesprek zomaar afkappen om aan mijn volgende set te beginnen. Jwz vriend, kben alpha.

gewichten op de grond laten donderen om iemand naast je te laten schrikken. Altijd leuk:D

BUMP omdat dit zo'n geweldig topic is

squat rek lang bezet houden
scheten
gewichten laten vallen en daardoor mensen laten schrikken
staren naar mensen

vanaf het begin mn handdoek op een bankje zetten

naar een bepaald plekje lopen om mn eiwit scheet te laten en rustig terug lopen waarmee ik bezig was

kijken welk gewicht mensen gebruiken

mensen aanstaren die mij aanstaren tijdens het squatten, omdat niemand dat doet in onze sportschool

Kdoe in principe niks irritants, maar ik weet wel dat de vrouwtjes het irritant vinden of schrikken als je gaat deadliften, maakt veel geluid.

Ik trek altijd mensen hun benen onder hun lijf weg tijdens het squatten.
Ook trek ik altijd het bankje weg als iemand aan het bankdrukken is, als ik er zelf een nodig heb. Als ik zie dat iemand military press doet, ga ik die persoon altijd kietelen.
Verder pak ik altijd de bidon van iemand anders af als ik dorst heb.
niet echt aso toch?

Ook trek ik altijd het bankje weg als iemand aan het bankdrukken is, als ik er zelf een nodig heb. Als ik zie dat iemand military press doet, ga ik die persoon altijd kietelen.
niet echt aso toch?

Alsof jij zo'n bankje of been ook maar verplaatst krijgt als iemand een beetje zwaar aan het benchen of squatten als je stats kloppen :rolleyes:. :p

niet echt aso toch?

:mc:

als dat irritant mannetje in de sportschool met een set bezig is, snel een pulk uit mijn neus op de tuitje van zijn bidon plakken... leuk om te zien als ze snel een slokje nemen zonder te kijken en dan dat ding uit hun mond peuteren

Dumbbell kusje geven op het hoogste punt van de rom bij de laatste rep van een concentration arm curl oefening.

Ik sla die dumbbell altijd tegen mijn wang aan :D

Terug
Naar boven