Fitness Seller

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

We hebben zo'n gaar buikspier kwartier. Meestal probeer ik dan met gekke bekken ze aan het lachen te maken of heerlijke eiwit scheetjes vlakbij te laten. Gewoon voor extra motivatie. :p

Neiging tot meezingen met mp3 tussen de sets. :o

Verder ben ik denk ik best braaf aan het trainen en minding my own business. :rolleyes:

ja ok als zo'n mooie meid op een cardio apparaat staat met der reet naar achteren ga ik ongeneerd zitten kijken/staren ook als ze het door heeft. :D

Soms neem ik 2-3 minuten tussen de sets. Dat is het enige wat ik kan bedenken.

Ik vind het zelf niet irritant, maar waarvan ik kan begrijpen dat anderen het irritant kunnen vinden: relatief veel herrie maken, alles onder smeren met magnesium, oefeningenbankje bezet houden puur om op te zitten tijdens rust tussen sets, de enige goede barbell en powerrack lang bezet houden. Soms schijven niet opruimen.

Laatst bewerkt:
Te lang rusten en mensen in de weg lopen.

Ik maak er een bende van en zorg dat sommige mensen bijna dr nek breken

Ik ruim af en toe gewichten niet op.
Maar alleen bij de hammer strength machine en EZ-curl bar:P

Ik kom soms ook klaar op een spiegel maar alleen als een superdude aan het posen is.

Heel vaak heen en weer lopen om water te halen en ondertussen in de spiegel kijken, daarnaast zeg ik nooit mensen gedag..

Heel vaak heen en weer lopen om water te halen en ondertussen in de spiegel kijken, daarnaast zeg ik nooit mensen gedag..

Mensen geen gedag zeggen is toch niet irritant?:P
Ik doe het ook nooit, alleen mensen die ik echt ken dan.
Voor de rest keihard trainen:P

****ing hard de barbell op de stangen droppen na een setje squatten, gniffelen als mensen aan het squatten zijn op nike air max, in de smith machine met een handdoekje erom, handschoentjes aan en quarter squats maken met welgeteld 60kg (maar wel 130 kunnen benchen) en als ze me aankijken zeggen dat ze lekker bezig zijn :o

Deadliften bij het squatreck.. Maar das de sportschool z'n schuld want er is nergens anders plaats voor..

Ik deadlift daar ook. Er is nergens een losse olympische stang. Doe er daarna ook gelijk rows mee, lekker alles bezet houden :)

En ik staar terug, moet ook redelijk irritant zijn. Maar dan hebben ze dat misschien eindelijk door.

dikke mensen vertellen dat ze dik zijn en wat harder moeten trappen op de fiets met hun olifante reet.

pissen is de douches

schreeewen tijdens de oefening.

dumbbells te hard laten vallen

extra schijven aan kabel machines hangen

geen handdoek gebruiken.

dat was wel zo beetje.

Squaten in het rack waardoor anderen niet kunnen curlen :(

En natuurlijk BOR en MPress ook in het squatrek... Moeten ze maar eens een losse olympische stang ergens neerleggen en ruimte maken voor die oefeningen...
Grote sportschool maar geen ruimte maken voor een fatsoenlijk krachthonk:mad:

net zolang kijken en wachten tot de bh van de mooie meisjes los schiet :D

Voor de rest ben ik (denk ik) vrij onopvallend. babbeltje op zijn tijd, maar voor de rest heb ik het motto; shut up and train

Oja, that reminds me, soms zie ik ze raar kijken als ik mijn shirts draag van Animal, helemaal zwart met enkel 1 zin op de voorkant....

Shut up and train, Im not here to talk, squat till you puke of go hard or go home :)

Dat zal ze motiveren, stelletje meer-pauze-houden-dan-trainen-maar-wel-denken-dat-je-alles-bent volk :P

Flink uitademen tijdens oefeningen. Merk dat het echt werkt, maar blijkbaar ben ik de enige die het doet. De rest is er waarschijnlijk te cool voor.

Zweten, lijkt ook alsof ik de enige ben die zweet.

Arrogant lopen lol.
Naja gewoon schouders naar achter, borst vooruit etc
Echt iedereen zit naar je te kijken / staren, HEERLIJK :p (positief / negatief whatever) I DON'T GIVE A FLYING F*CK :D

met m'n witte Adidas High Court *blits mode*. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

& m'n witte GG shirt : [afbeelding niet meer beschikbaar]

& m'n grijze Puma SP : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb ook het idee alsof ik de enige ben die geen flauw idee heeft hoe de koffie automaat werkt in de gym.....

als we die dan eigenlijk wel hebben.....?

:D

Maar dat heeft niks met irritant doen te maken :P

Terug
Naar boven