XXL Nutrition

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Ik vind het zelf niet irritant, maar waarvan ik kan begrijpen dat anderen het irritant kunnen vinden: relatief veel herrie maken, alles onder smeren met magnesium, oefeningenbankje bezet houden puur om op te zitten tijdens rust tussen sets, de enige goede barbell en powerrack lang bezet houden. Soms schijven niet opruimen.

Haha, ben jij mijn verloren broer fso? :o

Stoer hoor, elkaar groeten is een hele normale Nederlandse omgangsvorm.

Groet je dat soort mensen ook niet op je werk omdat ze niet "hardcore" zijn?

Die mensen komen toch consequent naar hun werk?
Dan zijn ze wel hardcore!

Een paar mensen ergeren zich aan mij omdat ik breed ben, maar dat is gewoon mijn bouw, hun denken dat ik zo expres sta, of loop terwijl het gewoon door mijn bouw komt.

Verder doe ik BB shrugs,BOR,MP in het squat rek, maar dat maakt niks uit, van de 2000+ leden ben ik met 3 andere de enige die benen trainen. Verder heb ik serieus nog nooit iemand zien squatten hier.

Ohya ik laat altijd roggels in het wasbakje :(

Mensen aankijken tot ze je gedan zeggen of glimlachen en dan is het de kunst om 1!! wenkbrauw op te halen.. en dan weer wegkijken

Niet vragen of ik even tussendoor kan maar doen alsof je al met die kabels bezig was voordat hij dat was

Bankje bezet houden om op te zitten tussen pull up, squats enz enz

Instructeur iets vragen wat ze niet weten

Als mensen iets fout doen laat ik altijd even een boer

Mja.. verder wil ik nog wel eens proberen om bij een cross trainer op die achterste dingen die draaien te gaan staan kijken of dat lukt..

Absdingen, buikspiermatjes en skippyballen aan de kant pleuren, daar gaan deadliften.

Niets opruimen. Doet die bemoeizuchtige instructeur wel.

Krijg er nu alweer zin in!

Mensen aanstaren en kijken hoeveel gewicht ze gebruiken.

Ik zou het niet weten.
Ben altijd helemaal verzonken in gedachten als ik aan het trainen ben. Al zou de gym in de fik staan, dan ben ik nog onverstoord met mijn setjes bezig.
Als ik iets vervelends doe, zal het ongetwijfeld daarmee temaken hebben.

Bovenstaande.

Tijdens het deadliften komt er wel eens een bilspleet tevoorschijn (doe te strakke broekjes aan, die te laag zitten en pardoes bij een bepaalde beweging over mijn billetjes gaan). Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Laatst bewerkt:
Aanwezig zijn in de sportschool, dan kijken de vrouwen alleen nog maar naar mij

Vieze eierscheten laten net bij de schijven die mijn trainingsmaat van de grond gaat oprapen, of bij het hoofdgedeelte van het bankje waar hij net moet gaan liggen gheghe

Ik doe onaardig tegen het oude mannen theekransje.
Niet dat het helpt...ze vergeten dat ik eigenlijk een b*ch ben, en morgen vragen ze gewoon weer om (negatieve) aandacht.

En het squatrek is zowiezo een half uur per dag van mij! :D Errug irritant!

Vieze eierscheten laten net bij de schijven die mijn trainingsmaat van de grond gaat oprapen, of bij het hoofdgedeelte van het bankje waar hij net moet gaan liggen gheghe

Vieze scheten in het algemeen! Damn wat een lucht kan daar vanaf komen

Absdingen, buikspiermatjes en skippyballen aan de kant pleuren, daar gaan deadliften.

Niets opruimen. Doet die bemoeizuchtige instructeur wel.

Krijg er nu alweer zin in!

zitten schijten in de kleedkamer wc met de deur open, vervolgens een willekeurige handdoek of t-shirt pakken en daar mun reet mee afvegen.

Ik kom elke morgen net na openingstijd binnen om alle dumbbells door elkaar te leggen. Dan hang ik nog even alle schijven van 1.25 en 2.5 achter de schijven van 20kg en vertrek ik weer.

Als iemand mij vraagt te spotten bij de laatste rep weglopen

Lol'd

Het begint al in de kleedkamer, ik maak mn pre workout shake omdat ik daar niet altijd 30min van tevoren tijd voor heb en dan zeg ik semi voor de grap "zo ff wat anabolen naar binnen werken" en dan "zou jij ook wel eens mogen doen trouwens" tegen willekeurige ecto in de buurt.

Dan begint de training en ik begin altijd met een apparaat dat al bezet is, loop dr naar toe en laat een harde eiwit bout en doe dan mn riem om, smeer de handen vast in met chalk...ongeachte de oefening, gewoon altijd doen. En dan lever ik wat commentaar op de uitvoering van de oefening van die gast, dan zeg ik "wacht maar, ik doe het wel even voor, en hoppa : ik heb zn oefening ingepikt.

Het enigste wat ik kan bedenken is dat ik me de t*fus zweet en dat die geur niet harden is ondanks dat ik voor de training extra deo gebruik.
Desondanks durven ze het aan om naast me te gaan staan en te vragen hoeveel setjes ik nog moet :mad: (dat wordt de volgende keer een deovrije dag) :devil:

Op benendag schuif ik alle bankjes tegen het dumbbellrek aan zodat ik achter de bankjes een gang heb die breed genoeg is om mijn lunges te doen.

- Laatst kwam de uitbater naar mij om mij een "tip" te geven. Namelijk het gebruiken van matjes omdat ik zijn vloer aan het beschadigen zou geweest zijn met het deadliften. Ik geef toe dat ik ze nogal hard neerlegde, maar ik ben meestal te lui om die matten (die aan de andere kant van de gym liggen) te gaan halen. Nuja, ik verwachtte die opmerking eigenlijk al enkele maanden geleden, maar nu heeft hij toch de moed gehad om naar me toe te stappen. :) Ik ben dus gewoon een irritante kerel voor hem, want voor de rest zie je zelden iemand deadliften.

- Als ik binnenkom meteen mijn handdoek op het squatrek gaan leggen, mijn fles water daar gaan zetten, enz. Daarna naar het toilet om te gaan schijten. Gewoon om geen risico te lopen dat er iemand mij gaat voor zijn.

Terug
Naar boven