XXL Nutrition

Wat voor kleding dragen de bodybuilders hier??

heb altijd ruime kleding aan XXL of XXXl maar ben een klein mannetje van 1.67cm dus is dat soms heel lastig...

draag meestal hempjes met lange mouwen.

Ik draag wat ik lekker vind zitten... Meestal hip shirt met een vest of overhempje...

Wat ik draag hangt een beetje af van wat ik in de bladen en op straat zie, als ol in de stad iets nieuws zie en daar wat mensen mee zie lopen dan weet ik dat het goed zit, ik koop liever niet dingen zomaar zonder eerst na te denken over wat anderen ervan vinden of hoe de merken van de kleding die ik koop algemeen bekend staan want ik wil niet dat ze me raar aankijken, dat hele individu zijn is niks voor mij, ik hoor er liever gewoon bij, mode begeleid mij door het leven :)

Mogen alleen bodybuilders praten over wat bodybuilders dragen?

Wel als er nog enige bijdrage wordt geleverd aan dit forum, en niet alleen maar rare uitspraken.

ontopic@

Jack en jones, WE is relaxed voor mijn afmetingen. Score en forecast zijn killers :D

thuis: training
ergens anders: meestal merkkleren

Wat ik draag hangt een beetje af van wat ik in de bladen en op straat zie, als ol in de stad iets nieuws zie en daar wat mensen mee zie lopen dan weet ik dat het goed zit, ik koop liever niet dingen zomaar zonder eerst na te denken over wat anderen ervan vinden of hoe de merken van de kleding die ik koop algemeen bekend staan want ik wil niet dat ze me raar aankijken, dat hele individu zijn is niks voor mij, ik hoor er liever gewoon bij, mode begeleid mij door het leven :)

:roflol:

Heerlijk ja hoe mensen zich slaafs aan de wetten van de mode houden en zonder problemen het 5-voudige voor hetzelfde kledingstuk neertellen als ze het merk op TV en in de bladen hebben gezien.

@ Ryu: WE is iid relaxed, en ach, er zitten genoeg gare posts in elk topic, deze is tenminste nog van een mooie vrouw, die mogen dat. :D Ik heb het zelf trouwens ook niet echt op Air Max, maar ieder zijn ding...

casual...t'shirt of een hemdje met lange mouwen,die ik dan opstrop tot boven de elleboog,met een jeans met wijde ppen(booth cut),daar m'n addidas schoentjes op,m'n nu het nog niet te koud is gewoon een trainingsvest of m'n bruinbuffelleren jas...nothing fancy :D

Weet jij waar je die Bootcut jeans kan kopen? Ik zoek er al een tijdje naar.

Inderdaad, mode is voor mensen waarbij smaak, individualiteit en de ballen ontbreken.

Tijdens werktijd pakken, stropdassen en de hele teringzooi.
Als ik thuiskom, heb ik echt geen zin om 'mooie' casual kleding te gaan dragen voor die paar uurtjes achter de computer of op de bank.
Andere mogelijkheden zijn dat ik ga trainen of slapen en daarna loop ik rond met mijn badjas en dierenpantoffels of trainingsbroeken en slobbertruien.

In mijn echte vrije tijd casual met voorkeur voor Pall Mall en Boss orange label. Als ik geen zin heb veel geld uit te geven aan kleding koop ik wat makkelijke kleding bij winkels als de Sting, WE, Mexx enzo. En zoals Ryu al zei: Jack en Jones vind ik een fijn merk voor broeken.

:roflol:

Heerlijk ja hoe mensen zich slaafs aan de wetten van de mode houden en zonder problemen het 5-voudige voor hetzelfde kledingstuk neertellen als ze het merk op TV en in de bladen hebben gezien.

@ Ryu: WE is iid relaxed, en ach, er zitten genoeg gare posts in elk topic, deze is tenminste nog van een mooie vrouw, die mogen dat. :D Ik heb het zelf trouwens ook niet echt op Air Max, maar ieder zijn ding...

Tuurlijk mag ieder zijn ding hebben, word gewoon moe van die blaaskaak opmerkingen van der, ik mag dat :D

WE rules, maar jack en jones heeft tenminste nog wat leuke style soorten. Vind dat de WE altijd maar zo basis kleur laat zien.

Verder vind ik Zara ook relaxed :thumbs:

Inderdaad, mode is voor mensen waarbij smaak, individualiteit en de ballen ontbreken.

als ik met het vrouwtje ga shoppen en het vrouwtje zegt tegen me dat die broek echt lelijk is en dat zeker niet de mode is, zeg ik VERKOCHT :D

zal mij een worst wezen wat andere mensen van men kleren denken....

van alles en nog wat, van bijenkorf tot aan armani

Terug
Naar boven