AndroidHealthClinic

Wat voor kleding dragen de bodybuilders hier??

Meestal gewoon beetje casual. Spijkerbroek (g-star vaak), en meestal een polo of longsleeve erboven. Hou wel van polo's, zit vaak lekker, ruimer dan een t-shirt, maar wel warmer. Wel een beetje moderne, niet van die met van die ruitjes ofzo, dat vind ik echt geen gezicht.

I love you 2 man
Was dat ook maar zo met je beste mattie dbc:no:

:roflol:

Heerlijk ja hoe mensen zich slaafs aan de wetten van de mode houden en zonder problemen het 5-voudige voor hetzelfde kledingstuk neertellen als ze het merk op TV en in de bladen hebben gezien.

@ Ryu: WE is iid relaxed, en ach, er zitten genoeg gare posts in elk topic, deze is tenminste nog van een mooie vrouw, die mogen dat. :D Ik heb het zelf trouwens ook niet echt op Air Max, maar ieder zijn ding...

ik draag een WE shirt nu;)
ook een relaxte winkel ja

ik draag wat ik mooi vind en wat me lekker zit dat loopt goedkoop tot duur want een merk daar kijk ik eigenlijk niet naar moet gewoon lekker zitten eigenlijk wel altijd een spijkerbroek met van die sneakers eronder en dan een mooie trui of blouse erop

Voornamelijk Zara en WE. Ik koop wel eens stukken van andere merken, maar dat komt niet dikwijls voor. Doordeweeks zijn het trainingspakken met baskets van and1

casual...t'shirt of een hemdje met lange mouwen,die ik dan opstrop tot boven de elleboog,met een jeans met wijde ppen(booth cut),daar m'n addidas schoentjes op,m'n nu het nog niet te koud is gewoon een trainingsvest of m'n bruinbuffelleren jas...nothing fancy :D

jeans met bootcut???
waar is dit nog te vinden, ben al tientallen winkels binnengegaan, tot in duitsland toe
overal 't zelfde verhaal, word niet meer ingedaan :mad:
ben mn andere broeken alweer uitgegroeid, ben DRINGEND op zoek, kan niet geworden met smalle ppen, draag altijd new rocks schoenen

allstars / kswiss / adidas / sneakers

naaldhakken / pumps / laarzen

baggy broeken / strakke broeken / rokjes / trainingsbroeken

stoer / sportief / netjes / 'sexy'

Ik zie er eigenlijk nooit hetzelfde uit, hou ik niet zo van.. heb van alles wat, wel veel merk maar als het niet merk is vind ik het ook best; zolang ik het maar mooi vind. Mn broeken zijn wel altijd merk omdat het kopen van broeken niet altijd makkelijk is met lange benen en een smalle taille.

Ben ik thuis dan 9 van de 10x trainingsbroek, truitje, vestje/sweater. Tijdens trainen altijd trainingsbroek en haltertop.

Heb trouwens echt een schoenen en tassen verslaving; daar moet ik een beetje mee stoppen denk ik.

Spijkerbroek met tshirt en kistjes.

Nike all the way, gucci headband, diamanten oorbellen:cool:

mij maakt het niet zo veel uit, meer casual
ben nie tzo va nde merken ...

zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jeans met bootcut???
waar is dit nog te vinden, ben al tientallen winkels binnengegaan, tot in duitsland toe
overal 't zelfde verhaal, word niet meer ingedaan :mad:

5weken terug, Brussel, Nieuwstraat, H&M, 2x bootcutjeans gekocht.
Echt goeie kwaliteit, ga ik met de solden die nu bezig zijn toch nog eens terug.

ik ga niet met de mode mee, ik ga bijv. echt geen skinny jeans dragen, omdat het dit jaar de modetrend is.

ik draag wat ik lekker vind; baggy broek, chill shirtje en old school sneakers.:D

en thuis; lekker in mijn joggingsbroek

Ik heb een zwak voor Mexx, lekker saai maar sTvol. Aangevuld met WE, H&M, G-Star en Pepe. Niet al te trendy, maar gewoon casual en niet te schreeuwerig. G-Star dan alleen broeken en shirts waar niet van die schreeuwerige grote logo's op staan en die zijn schaars. Ik ben niet erg gevoelig voor trends en mode maar je komt 'r vaak ook niet onderuit als je niet van plan bent om stad en land af te zoeken naar fatsoenlijke winkels waar ze kwalitatief goede kleding hebben die niet onderhevig zijn aan trends.

Strak in het pak tijdens mijn werk. Deze moeten altijd vermaakt worden.
In mijn vrije tijd, jeans en sweaters.Favoriete merk Tommy Hilfiger, Lacoste.
En s'avonds lekker in mijn pyama.

Terug
Naar boven