AndroidHealthClinic

Wat voor kleding dragen de bodybuilders hier??

schoenen meestal m'n all stars of australian leren schoenen, heb ook kistjes voor als ik aan het werk ben (nooit koude poten :D) en heb nog afgetrapte nikes voor bij het huis en naar de sportschool.

broek meestal gewoon model met ietwat wijdere ppen of gewoon rechte ppen, shirt meestal een polo'tje, t shirtje of tshirt met lange mouwen, met uitgaan verschilt mijn klederdracht niet echt meer.

moet overigens binnenkort weer eens gauw gaan shoppen en cutten, pas weinig meer.

jeans met bootcut???
waar is dit nog te vinden, ben al tientallen winkels binnengegaan, tot in duitsland toe
overal 't zelfde verhaal, word niet meer ingedaan :mad:
ben mn andere broeken alweer uitgegroeid, ben DRINGEND op zoek, kan niet geworden met smalle ppen, draag altijd new rocks schoenen

levis: de bootcutmodellen vindt je praktisch overal nog, ga eens in gent zien, winkeltje schuin over de vooruit, alle levis modellen.

Baggy jeans met iets leuks erop. De ene keer een blousje, de andere keer een shirt. Daarnaast heb ik drie paar schoenen (schandalig als ik er zo over nadenk) en kan ik een paar aan bij elke gelegenheid :roflol:

standaard:
casual levis of g star, NIET de modellen waar het lijkt of een ruandees zijn hakmespleziertjes heeft op gebotviert.

qua schoenen laatste tijd cowboylaarzen, af en toe nog eens sneakers maar dan enkel uit gemak. en sportieve leren frak als jas.

voor de rest simpel hemd, polo, shirt of trui, niet al te druk (WE, mex en dan esprit, geen superdude toestanden in elk geval)

Alles van Gorilla wear en altijd mouwloos.

Liefst felle fluoriserende kleuren zodat ik lekker opval.

standaard:
casual levis of g star, NIET de modellen waar het lijkt of een ruandees zijn hakmespleziertjes heeft op gebotviert.

qua schoenen laatste tijd cowboylaarzen, af en toe nog eens sneakers maar dan enkel uit gemak. en sportieve leren frak als jas.

voor de rest simpel hemd, polo, shirt of trui, niet al te druk (WE, mex en dan esprit, geen superdude toestanden in elk geval)

:roflol:

en ik wist niet dat het makkelijk wandelen is met cowboylaarzen ;)

simpel casual ; esprit springfield levi's , niets mis mee, goeie kwaliteit en gekleed door het straatbeeld ,dit moet volstaan.

Sportief/trendy. Voornamelijk spijkerbroek, sportief schoeisel enz.
O ja, en een sexy boxershort ;)

geloof dat alles wat ik nu draag zo'n beetje van het merk jack en jones is :)
Vooral de broeken vond ik daar toen erg mooi! (spijkerbroeken met bijv en kleuretint, nep beschadiging (nee niet met gaten!) etc). Gewoon net ff anders als 1 grote lap stof :)

Schoenen? simpel altijd me zwarte nikies :) Het zwart maakt ze nog netjes ook al worden het natuurlijk geen echte heren schoenen. Verder ben ik niet echt merk gericht kijk gewoon of ik wat leuks zie en of het delijk is.

Haha, die broeken met die nep slijtplekken en beschadigingen.
Ik weet niet wie een grotere mong**l is: De persoon die het heeft bedacht of de persoon die het draagt.
Als je een paar jaar geleden een echt versleten broek droeg werd je met een vies gezicht aangekeken, maar nu wordt het zelfs nagebootst.:roflol:

Altijd trendy en bij de tijd :D

Op werk in pak ;)

Haha, die broeken met die nep slijtplekken en beschadigingen.
Ik weet niet wie een grotere mong**l is: De persoon die het heeft bedacht of de persoon die het draagt.
Als je een paar jaar geleden een echt versleten broek droeg werd je met een vies gezicht aangekeken, maar nu wordt het zelfs nagebootst.:roflol:

Beetje kortzichtig. Ik zeg toch niet met die echte gaten. + dat de broek er dus niet echt versleten is maar nep. Het is dus niet hetzelfde als een broek die bijna uit elkaar valt. En ja er zijn broeken die wel bijna zo ver gaan maar die neem ik dus ook niet. Vind dit zelf ook geen porum gaat mij er gewoon om dat ik een spijkerbroek heb die niet een en al hetzelfde oogt van boven tot onder.

adam kostuum:D

altijd anders..over het algemeen netjes..pakken,colbertjes, getailleerde overhemden.

in het weekend heet ik guanita en draag ik het liefst een latex catsuit!

n**ga style, broek 2 meter onder m'n aars.

Ik ben die met dat roze shirtje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@Spiertje ; LoL , hebben die gasten allemaal dezelfde kapper ???

Omg xxltje..
Jij bent echt zoooo 2006, verlaat gebied rondom mij asap
ik heb liever geen niet-hippe mensen om mij heen dus toedels

OW , is dat hip ???

jk ;)

XXL, was het gezellig onder die steen?

Ontopic: Meestal beetje de standaard dingen, jack&jones, sting of dat wat ik leuk vind

Terug
Naar boven