Standaard Coolcat dus voor jou en je heb vast een paar mooie "pattas" gekocht he Mo?![]()
wat ik draag tijdens het uitgaan is meestal:
jack&jones
lacoste
vrije tijd: grijze joggingbroek en vest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Standaard Coolcat dus voor jou en je heb vast een paar mooie "pattas" gekocht he Mo?![]()
) en heb nog afgetrapte nikes voor bij het huis en naar de sportschool.jeans met bootcut
waar is dit nog te vinden, ben al tientallen winkels binnengegaan, tot in duitsland toe
overal 't zelfde verhaal, word niet meer ingedaan![]()
ben mn andere broeken alweer uitgegroeid, ben DRINGEND op zoek, kan niet geworden met smalle ppen, draag altijd new rocks schoenen
standaard:
casual levis of g star, NIET de modellen waar het lijkt of een ruandees zijn hakmespleziertjes heeft op gebotviert.
qua schoenen laatste tijd cowboylaarzen, af en toe nog eens sneakers maar dan enkel uit gemak. en sportieve leren frak als jas.
voor de rest simpel hemd, polo, shirt of trui, niet al te druk (WE, mex en dan esprit, geen superdude toestanden in elk geval)

Het zwart maakt ze nog netjes ook al worden het natuurlijk geen echte heren schoenen. Verder ben ik niet echt merk gericht kijk gewoon of ik wat leuks zie en of het delijk is.
Haha, die broeken met die nep slijtplekken en beschadigingen.
Ik weet niet wie een grotere mong**l is: De persoon die het heeft bedacht of de persoon die het draagt.
Als je een paar jaar geleden een echt versleten broek droeg werd je met een vies gezicht aangekeken, maar nu wordt het zelfs nagebootst.![]()