XXL Nutrition

Wat voor werk doen jullie eigenlijk?

Werk in de fabriek atm :). Volgend jaar waarschijnlijk bedrijfsmanagement studeren en dan optie financie&verzekeringen. Daar zit ik nu toch mee in mijn hoofd.

Ben nu ff gestopt met school , richting lo-bio ( leerkracht) was mijn ding niet en heb het ook beetje verkloot :). Maargoed volgend jaar opnieuw alleen dan 7000 euro rijker :D

Oh en om de zondag of soms 3-4x per maand mee naar de markt :D ( kip aan t'spit )

Ga gewoon voor hmi werken dan, genoeg volk dat je ervoor lastig valt constant :p

service desk voor klant ING Nederland. :o (zit zelf bij abnamro shhhhhh).

IT-consultancy.

ik heb een WaJong uitkering

Ik word ingehuurd als ober/barman bij grote feesten en partijen. (bijbaan)

Fulltime student, barman in de zomer

ik zorg ervoor dat alle speeltuintjes en voetbalveldjes hondenpoep vrij zijn..

met m'n handen..
en een zakje..

Opleiding webdesign? Is dat niet vooral voor bejaarden en halve analfabeten die geen online tutorials en fora kunnen lezen?

dan is het iets voor mij denk ik :D

denk dat er wel meer bij komt kijken als dat, al weet ik dat je veel online kan leren
maar mijn broer kent ook alles van pc, en dat kan je ook allemaal online leren. je hebt van alles tutorials.

Trouwens er zijn veel vaccatures er voor en ik denk als je met een diploma afkomt je veel kans maakt, ook heb ik publiciteit/reclame gevolgd dus dat komt ook van pas bij het ontwerp.

ik ben eindbaas.

33bfjm9.jpg

http://www.blokwatch.be/images/stories/Vlaams_Blok_archief/Baas2000_KL.jpg

ik zit in de uitkering en de fietsen/scooter zaken.

Morgen gesprek voor een tijdelijk baan. In september weer beginnen met een opleiding.

hee mocro, heb je voor mij wahed scooter?
180 er ofzo.
zodat ik kan zeggen; 110,120,130 geen enkel probleeeeem.
schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen, anders gaan we nergens heen.

Terug
Naar boven