AndroidHealthClinic

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
*** Nieuwe Weekaanbiedingen!!***
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard!

De meest populaire Pre-Workout in Nederland & Belgie!

40 doseringen voor 17,50!!

Afslank Eiwit Sachets

Perfect voor dieet en sporters!

24 Sachets voor 24,90!!

Super Duo!

Onze 2 meest spieropbouwende en prestatie versterkende producten!

Per Combi voor 44,90!!

Agmatine

Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps!

Maandverpakking voor 16,50!

Ik ga weer beginnen aan mijn creatine 'momentje', voor mij mogen de volgende producten in de aanbieding:

Nr. 1
Magnifacent
Super creatine

Vroeg mij eigenlijk af wat de verschil is kwa werking van de producten. Voor al de eerste 2 lijken imo veel op elkaar?

creapure is in de aanbieding, prima product.

ot:

Ik zou wel eens wat vitamines in de aanbieding willen zien. combi pakketjes oid.

Natadrol (en eventueel Formadrol) zou wel nice zijn! :D Of Ultra-Micronized BCAA poeder, ook goed. ;)

Laatst bewerkt:
Heb Creapure besteld! Ben benieuwd.

Staat 5cc creatine gelijk aan 5gram creatine?

isolaat in de aanbieding!

iedereen is het ermee eens Whey Profection:)

Zou wel is wat Universal producten in de aanbieding willen zien, misschien een Animal stack?

Nr.1 met Magnificent :thumb:

Ja, wat Universal produkten in aanbieding gooien. En dan graag Amino 2700, Beef Aminos, Uni Liver :D

4540 gram Whey Perfection

Whey Perfection
Noxi Pro
Multivitamine

En wat echt gruwelijk zou zijn, proefverpakkingen van PWO die te koop zijn. Op de één reageer ik helemaal niet terwijl op de ander echt heftig. En om nou €30,- te besteden aan 60 pillen die voor jou misschien niet werken... Besteed ik liever €10 aan verschillende proefverpakkingen zodat ik weet waar ik goed op reageer.

Whey Perfection
Noxi Pro
Multivitamine

En wat echt gruwelijk zou zijn, proefverpakkingen van PWO die te koop zijn. Op de één reageer ik helemaal niet terwijl op de ander echt heftig. En om nou €30,- te besteden aan 60 pillen die voor jou misschien niet werken... Besteed ik liever €10 aan verschillende proefverpakkingen zodat ik weet waar ik goed op reageer.

Eens. Kan b&F niet soort sample pakketjes maken van 5/10 pillen per (populaire) PWO om te testen? Snap dat er voor jullie misschien minder winst uit te halen valt als mensen ontdekken dat het niet werkt maar als het wél werkt schaffen ze natuurlijk ook sneller een hele pot aan.

Whey Perfection
Noxi Pro
Multivitamine

Denk dat heel veel mensen hier blij mee zouden zijn. Denk ook dat jullie dan de enige zijn die dit aan bieden?

gewoon losse sample';s te koop van alle pwo die er te verkrijge zijn(als de sample's natuurlijk aanwezig zijn). in een apart gedeelte. dat zou wel handig zijn ;) betaal liever 2 euro voor een sample dan niks want een hele pot koop ik niet zo ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven