XXL Nutrition

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij bodybuilding.com hebben ze van zeer veel préWO boosters een 10servings potje, voor +/- 10 dollar.

Betekent dat de fabrikant het heeft, dus dat moet zeker mogelijk zijn ;)

gewoon losse sample';s te koop van alle pwo die er te verkrijge zijn(als de sample's natuurlijk aanwezig zijn). in een apart gedeelte. dat zou wel handig zijn ;) betaal liever 2 euro voor een sample dan niks want een hele pot koop ik niet zo ^^

Eens!!!!!!

Met zo veel stemmen eens in zo'n korte tijd MOET dat idee toch wel uitgevoerd worden, B&F shop? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Met zo veel stemmen eens in zo'n korte tijd MOET dat idee toch wel uitgevoerd worden, B&F shop? ;)

Dat is makkelijker.. als gedaan:D Van de meest populaire pre-workouts als Noxipro, Hard!, Maximize Intense, Jack3D zijn er momenteel helaas geen samples. Als we wel samples hebben dan geven we ze eigenlijk altijd weg. Maar goed, als het enigzins mogelijk is dan gaan we er serieus mee aan de gang.

Losse samples verkopen....ik denk niet dat het handig is voor B&F. Aangezien wij (consumenten) geen verzendkosten betalen en TNT niet gratis rijdt, dan betaalt B&F zelf. En elke keer zo een sample versturen van 1-2 euros....tjah! ???
Ik vind het handig dat ze bij elke bestelling mensen die samples gewoon meesturen.

Laatst bewerkt:
Losse samples verkopen....ik denk niet dat het handig is voor B&F. Aangezien wij (consumenten) geen verzendkosten betalen en TNT niet gratis rijdt, dan betaalt B&F zelf. En elke keer zo een sample versturen van 1-2 euros....tjah! ???
Ik vind het handig dat ze bij elke bestelling mensen die samples gewoon meesturen.
hiervoor kun je toch een postzegel late betale? heb het er best voor over. sample's passen in een envalop dus moet kunne lijkt mij. weet verder niks van inkoop en verkoop dus weet ook niet of het mogelijk is ;) maar lijkt me erg handig

Dat is makkelijker.. als gedaan:D Van de meest populaire pre-workouts als Noxipro, Hard!, Maximize Intense, Jack3D zijn er momenteel helaas geen samples. Als we wel samples hebben dan geven we ze eigenlijk altijd weg. Maar goed, als het enigzins mogelijk is dan gaan we er serieus mee aan de gang.

Jullie mogen ook niet zelf op eigen initiatief zo'n pot NoxiPro openen en in een aparte sachet aanbieden? :D Moet dit perse vanuit de leverancier?

Ik bedoelde het ook meer dat er een heel pakket werd aangeboden... bijvoorbeeld:
- 3 pillen B&F powerpills
- 3 pillen Dexaprine
- 2 sachets NoxiPro
- 2 sachets Hard!
- 2 sachets Jack3D
voor €15,-

Zelfde prijs als Creatine, die ook gewoon apart verzonden kan worden en de verzending van een paar samples zal een stuk goedkoper zijn dan een pot creatine denk ik zo. Die samples passen zowat door de brievenbus.

Maar ik denk dat het probleem eerder zal liggen bij dat de leverancier dit moet aanbieden aan B&F, ipv B&F dit aan ons.

Pre-workouts sample pack:D

Voor mij ook de animal pak

No Shotgun no synthesize stack..! :D:D

had laatst me sporttas ergens vergeten waardoor ik een tijdje zonder shakebeker zat, nou goed denk ik heey gelukkig heb ik nog zo een gratis! shake beker van de body & fitshop liggen die ik zomaar gratis bij mijn laatste bestelling heb gekregen

vul de beker, probeer te schudden, bijna de helft vliegt eruit! steeds opnieuw sluiten, blijft steeds lekken als een gieter, en ik ben blijkbaar niet de enige die dit probleem heeft met deze shakers

klacht: body&fitshop voert misleidende reclame omtrent deze gratis shakers, zet mensen aan tot bestellen bij hun terwijl die beker totaal waardeloos is

laatste keer dat ik bij deze webwinkel besteld heb ;)

Mijn broer en ik bestellen echt altijd bij B&F.. we hebben denk ik letterlijk 20 van die shakebekers hier thuis liggen, waaronder de nieuwere en ook de oudere. Geen één lekt er ook maar een beetje, en we gebruiken ze 4x per dag.

Er zit geen hele wetenschap achter zo'n beker, dus gewoon een kwestie van de dop er goed opdraaien lijkt mij zo.

Maar kom op B&F shop, laat even weten of die PWO Sample Pack enige toekomst heeft :D Heb hoognodig nieuwe nodig en wil niet dat ik over een week €30 besteed aan iets waar ik amper op reageer om er vervolgens achter te komen dat 2-3 dagen later de PWO Sample Packs zijn binnengekomen! Laat even wat horen.

had laatst me sporttas ergens vergeten waardoor ik een tijdje zonder shakebeker zat, nou goed denk ik heey gelukkig heb ik nog zo een gratis! shake beker van de body & fitshop liggen die ik zomaar gratis bij mijn laatste bestelling heb gekregen

vul de beker, probeer te schudden, bijna de helft vliegt eruit! steeds opnieuw sluiten, blijft steeds lekken als een gieter, en ik ben blijkbaar niet de enige die dit probleem heeft met deze shakers

klacht: body&fitshop voert misleidende reclame omtrent deze gratis shakers, zet mensen aan tot bestellen bij hun terwijl die beker totaal waardeloos is

Gewoon die dop vasthouden terwijl je schud, is niet zo moeilijk.Je hebt hem gratis gekregen dude dus wtf...

Moet je hem wel dichtdoen he :o
Btw ik heb er 5 thuisstaan en nooit problemen mee gehad;)

dop effe vasthouden.. ik heb die heel hard dertegen gedrukt tijdens het schudden en bleef lekken, zat een kerel in de kleedkamer van de fitness met dezelfde beker en net hetzelfde probleem, en dat hij gratis is is geen excuus, dan moeten ze hem maar niet daarbij doen en mensen gek maken van bestel hier bij ons krijg je een gratis beker die nergens op trekt

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 20:34 ----------

Moet je hem wel dichtdoen he :o
Btw ik heb er 5 thuisstaan en nooit problemen mee gehad;)

oh nee einstein, EUREKA! je moest de dop er dus opdraaien?? dat ik daar niet eerder op ben gekomen...

PWO Stacki man, kan je testen welke je het beste ligt zonder voor elke pot eerst 30/40 euro te betalen en vervolgens in de kast laten ver stoffen omdat ze niet aanslaan....:P

Denk je echt dat mensen lopen te springen om zo'n shakebeker? BnF is met veel spullen de goedkoopste, die shakebeker is mooi meegenomen. Zelf denk ik dat je niet in staat bent om de dop er op te schroeven, mss eens wat griptraining doen? :)

Denk je echt dat mensen lopen te springen om zo'n shakebeker? BnF is met veel spullen de goedkoopste, die shakebeker is mooi meegenomen. Zelf denk ik dat je niet in staat bent om de dop er op te schroeven, mss eens wat griptraining doen? :)
damn nagel op de kop :roflol:

zo'n PWO sample pack lijkt mij ook idd wel handig!

Volgende keer bij je bestelling NIKS als kado selecteren AUB! dan krijg je ook niks, dan kan er niks lekken ;) Of zeg tenminste dat jij het bent, dan stuurt B&F jou vooraf vastgedraaide beker ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven