vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon losse sample';s te koop van alle pwo die er te verkrijge zijn(als de sample's natuurlijk aanwezig zijn). in een apart gedeelte. dat zou wel handig zijnbetaal liever 2 euro voor een sample dan niks want een hele pot koop ik niet zo ^^
Met zo veel stemmen eens in zo'n korte tijd MOET dat idee toch wel uitgevoerd worden, B&F shop?![]()
Van de meest populaire pre-workouts als Noxipro, Hard!, Maximize Intense, Jack3D zijn er momenteel helaas geen samples. Als we wel samples hebben dan geven we ze eigenlijk altijd weg. Maar goed, als het enigzins mogelijk is dan gaan we er serieus mee aan de gang.
hiervoor kun je toch een postzegel late betale? heb het er best voor over. sample's passen in een envalop dus moet kunne lijkt mij. weet verder niks van inkoop en verkoop dus weet ook niet of het mogelijk isLosse samples verkopen....ik denk niet dat het handig is voor B&F. Aangezien wij (consumenten) geen verzendkosten betalen en TNT niet gratis rijdt, dan betaalt B&F zelf. En elke keer zo een sample versturen van 1-2 euros....tjah!
Ik vind het handig dat ze bij elke bestelling mensen die samples gewoon meesturen.
maar lijkt me erg handigDat is makkelijker.. als gedaanVan de meest populaire pre-workouts als Noxipro, Hard!, Maximize Intense, Jack3D zijn er momenteel helaas geen samples. Als we wel samples hebben dan geven we ze eigenlijk altijd weg. Maar goed, als het enigzins mogelijk is dan gaan we er serieus mee aan de gang.
Moet dit perse vanuit de leverancier?Losse samples verkopen....ik denk niet dat het handig is voor B&F. Aangezien wij (consumenten) geen verzendkosten betalen en TNT niet gratis rijdt, dan betaalt B&F zelf. En elke keer zo een sample versturen van 1-2 euros....tjah!
Ik vind het handig dat ze bij elke bestelling mensen die samples gewoon meesturen.

Heb hoognodig nieuwe nodig en wil niet dat ik over een week €30 besteed aan iets waar ik amper op reageer om er vervolgens achter te komen dat 2-3 dagen later de PWO Sample Packs zijn binnengekomen! Laat even wat horen.had laatst me sporttas ergens vergeten waardoor ik een tijdje zonder shakebeker zat, nou goed denk ik heey gelukkig heb ik nog zo een gratis! shake beker van de body & fitshop liggen die ik zomaar gratis bij mijn laatste bestelling heb gekregen
vul de beker, probeer te schudden, bijna de helft vliegt eruit! steeds opnieuw sluiten, blijft steeds lekken als een gieter, en ik ben blijkbaar niet de enige die dit probleem heeft met deze shakers
klacht: body&fitshop voert misleidende reclame omtrent deze gratis shakers, zet mensen aan tot bestellen bij hun terwijl die beker totaal waardeloos is
laatste keer dat ik bij deze webwinkel besteld heb![]()
had laatst me sporttas ergens vergeten waardoor ik een tijdje zonder shakebeker zat, nou goed denk ik heey gelukkig heb ik nog zo een gratis! shake beker van de body & fitshop liggen die ik zomaar gratis bij mijn laatste bestelling heb gekregen
vul de beker, probeer te schudden, bijna de helft vliegt eruit! steeds opnieuw sluiten, blijft steeds lekken als een gieter, en ik ben blijkbaar niet de enige die dit probleem heeft met deze shakers
klacht: body&fitshop voert misleidende reclame omtrent deze gratis shakers, zet mensen aan tot bestellen bij hun terwijl die beker totaal waardeloos is

Moet je hem wel dichtdoen he
Btw ik heb er 5 thuisstaan en nooit problemen mee gehad![]()

damn nagel op de kopDenk je echt dat mensen lopen te springen om zo'n shakebeker? BnF is met veel spullen de goedkoopste, die shakebeker is mooi meegenomen. Zelf denk ik dat je niet in staat bent om de dop er op te schroeven, mss eens wat griptraining doen?![]()

had laatst me sporttas ergens vergeten waardoor ik een tijdje zonder shakebeker zat, nou goed denk ik heey gelukkig heb ik nog zo een gratis! shake beker van de body & fitshop liggen die ik zomaar gratis bij mijn laatste bestelling heb gekregen
Of zeg tenminste dat jij het bent, dan stuurt B&F jou vooraf vastgedraaide beker