XXL Nutrition

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
een testo-booster; nt-1, universal of dergelijke ook solid ofzo & een bekend pre-workout supplement

OF

een speciaal combi-pakket maken!!!

Solid doen we aankomende vrijdag!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 19:19 ----------

oh top, die kende ik nog niet.

Muscle Protect is de beste koop op dat gebied. Nieuw:) Bijna iedereen kiest hier nu voor ipv Xtend, BCAA e.d. Muscle Protect is beter en door de grote inkoop ook nog eens scherp in prijs.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 19:20 ----------

Isolaat perfection in de aanbieding please! Dan kan je op een grote bestelling verwachten, daar wordt je eng van!

Zou het heel graag doen, de inkoop laat het momenteel helaas niet toe. De vaste prijzen van Isolaat Perfection zijn echter altijd heel scherp.:cool:

Assault van Musclepharm. Heb laatst een pakketje samples gekregen en die bevalt met uitstekend. :D

Benk dus nog niet helemaal over uit :P het word aangeraden te stacken met A-HD en die solid kreeg ik er gratis bij ( voor 10 dagen ) en moet zeggen begon net wat te voelen en toen was de solid op :( dus ik wacht ff met me A-HD en bestel vrijdag solid en dan laat ik wel weten of het wat is :) srry kan er dus nog niet al te veel duidelijkheid over geven ben pas 13 dagen ermee bezig :)

Waarom nou weer facialbook ?!
k*t zooi........:(

Heb geen fb dus dan maar hier: result!
Ik hoorde dat de formule is veranderd, wat is er nu anders?
Ik vind de prijs nu wat hoog dus een aanbieding zou mij wel over de streep trekken ;)
Het is toch nog steeds wel een 90%+ creatine he, en geen 35% zoals bijv. jullie ultimate creatine.

Opti-men :D
Maar die zou al in de aanbieding komen toch? als die weer binnen was.

• Topic Starter Topic Starter
Heb geen fb dus dan maar hier: result!
Ik hoorde dat de formule is veranderd, wat is er nu anders?
Ik vind de prijs nu wat hoog dus een aanbieding zou mij wel over de streep trekken ;)
Het is toch nog steeds wel een 90%+ creatine he, en geen 35% zoals bijv. jullie ultimate creatine.

85% ongeveer. :) Smaak is echt 10x beter. :)

http://bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/result_ingredienten

-Leon

Opti-men :D
Maar die zou al in de aanbieding komen toch? als die weer binnen was.

Met Ilco weet je maar nooit! :D

-Leon

Whey perfection en een goeie pre-workout als ''crack'', was vorige keer net te laat met bestellen....

bodybuilding shots? wat zijn dat?

Kre-Alkalyn EFX, best creatine ever imo!

En maak kans op gratis bodybuildingshots!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven