- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
recca zei:Waarom zuigt carnaval zo hard dan? Enige wat ik zo klote vind zijn die carnavals liedjes. Voor de rest prima, al die jonge meiden straal bezopen en ready to get spankedVoor mij een prima tijd hehe
![]()
Leviathan zei:Yeah,yeah...dat kan ik me nog wel herinneren van de keren dat ik wel carnaval heb gevierd.

Het is met carnaval wel de bedoeling dat je je verkleed!Cargo zei:Ik ga als....uhm....homo? offuh zoiets ik weet het niet echt. Ik heb ff bij de Zeeman en de Action geshopt. Roze panty, groene korte broek en een roze strak vrouwen shirtje![]()
Naja als het er maar belachelijk uit ziet, en dat doet het![]()

recca zei:Nouja, waarom vier je het dan niet meer, vindt het toch wel een zeer aardige reden om het te vieren niet waar? Vooral voor ons als bbers met het nogal hoge test. gehalte![]()

Leviathan zei:Ik doe niet aan carnaval....is voor de meesten een dom excuus om 2-3 dgn bezopen rond te lopen.
Var zei:
Leviathan zei:Ik doe niet aan carnaval....is voor de meesten een dom excuus om 2-3 dgn bezopen rond te lopen.
Leviathan zei:Sinds mn 14e heb ik het niet meer gevierd. Ik woonde destijds in een carnavalsdorp, dan wordt je hoe dan ook meegetrokken. Vondt de keren dat ik het gevierd heb wel gaaf. Gewoon dom doorzuipen en vreemde (bezopen) meisjes aflebberen.
Stad waar ik nu woon wordt er praktisch niets aan gedaan. Maar heeft denk ik meer te maken met het feit dat het uitgaansleven op zich me al lang niet meer trekt. Daarnaast zijn er vaak figuren die zich met een zatte kop niet meer weten te gedragen tegen de vroege uurtjes....daar heb ik geen trek in.
Maar voor diegenen die het wel vieren: Lik ook n paar vrouwtjes namens mij!![]()

Man-Mountain zei:ik snap dat echt niet he, alsof die brabanders al niet gek genoeg zijn.

MrJ zei:Ik zie het volk daar onder de rivieren een beetje als een inteelt volk. Geen idee waarom, maar ze komen allemaal zo Josti achtig over.
/flame![]()

3 dagen in het jaar gewoon even helemaal los gaan moet kunnen. Zelfs de meidjes hebben dan overal scheid aan. Tegen de meeste hoef je amper te praten. Die kijk je aan, je loopt er heen en je pakt haar. Dat hoef je op een gewone zaterdagavond niet te proberen.MrJ zei:Ik zie het volk daar onder de rivieren een beetje als een inteelt volk. Geen idee waarom, maar ze komen allemaal zo Josti achtig over.
/flame![]()