Fitness Seller

Wat wordt jij dit jaar met Carnaval?

Vind carnaval weinig aan.

Ga gewoon als biker niet al te moeilijk gaan doen, leren broek, leren vest, bandana, oftewel effe als reclamebord voor Hd rondlopen :p .

Ik ga als Ali el B.: met een damestasje in mijn handen en een bumper aan mijn rug getaped.

waarschijnlijk komt het omdat ik in Amsterdam woon maar vind carnaval niks aan.. ofterwel.. voor mij hoefd het niet, maar wat ik zeg waarschijnlijk als ik onder de rivieren had gewoond dat ik er anders over had gedacht... het enigste carnaval die ik leuk vind is die van Brazilië... maar dat heeft andere redenen hehehe.....

Maar ik heb me voor het laatst verkleed toen ik 12 was ofzo..was ik een cowboy...

Socrates zei:
.. het enigste carnaval die ik leuk vind is die van Brazilië... maar dat heeft andere redenen hehehe.....

De tweeduizend moorden die er jaarlijks gebeuren en de verbreiding van het HIV virus zeker :cool:

Whahahaha dat plaaytje van var is vet man! Whahaha :roflol:

Dat is ook het mooie van carnaval, die shit die mensen ooit aanhebben, whahaha, echt lachen ooit!

Ik zit nog te twijfelen, Mr. Incredible of Scarface of zo. Moet ff kijken wat ik zo snel nog kan fixen...

Ennuh, wie van al die carnaval haters hier heeft het ook daadwerkelijk een keer meegemaakt?

Rob G zei:
Ennuh, wie van al die carnaval haters hier heeft het ook daadwerkelijk een keer meegemaakt?

Ik iig niet en heb er geen behoefte aan. :P

Staat ineens RobG voor je die stomdronken je op je bek pakt. :o

MrJ zei:
Staat ineens RobG voor je die stomdronken je op je bek pakt. :o

Jah bro, met een nuchtere kop ben je al moeilijk te onderscheiden van een b*ch, kun je na gaan als je 10 bier in je nek hebt hangen... :p

Kut, verkeerd uitverdedigd.

Rob G zei:
Jah bro, met een nuchtere kop ben je al moeilijk te onderscheiden van een b*ch, kun je na gaan als je 10 bier in je nek hebt hangen... :p

Hehe touché.

Dit wordt mijn kostuum (beetje koud wel):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bah carnaval is een dom feest. Door dit carnaval gebeuren is mijn gym gewoon 4,5 dag gesloten. Dus tot woensdag wachten :mad:

T was me gister het avondje wel weer. De sfeer zat er goed in, beetje wennen aan het bier, dat ik al sinds mensenheugenis niet meer op had, en ook nog binnengehouden. Mooie vrouwkes al gezien. Dus het belooft wat dit jaar :)
Morgen de kroegentocht :cool:

Pfff was me het avondje wel weer...
Begon al op het station in Dordt met een ruzietje met een bezopen gast die moeilijk deed. Daarna wat geouwehoerd met een groepje marokkanen in de trein die praatjes hadden dat ze een kraak gingen zetten. Nog uitgenodigd om mee te gaan bier drinken maar ze hadden andere prioriteiten.

In Breda ook nog veel bier gedronken, mooie dames aanwezig maar ik heb me weten te gedragen gelukkig. Misschien dat ze ook mij sowieso niks vonden, moest n hippie voorstellen maar werd door iedereen uitgemaakt voor 'Ozzie'
Op een gegeven momemt natuurlijk weer iedereen kwijt geraakt en een illegale taxi naar huis genomen. Werd uiteraard wakker met de smaak van een dooie rat in mn bek.
Zometeen om 1 uur heb ik aan afspraak met een niet nader te noemen lid van dit forum om weer bier te gaan drinken in een kroegje hier. Zal vanavond wel weer Breda worden. :)

Gelukkig carnvalsfeest, mensen. Ook alle haters-sterkte met het doorkomen van de dagen, ik zal nie te hard zingen als ik naar huis ga ;)

Terug
Naar boven