XXL Nutrition

Wat wordt jij dit jaar met Carnaval?

Ik denk dat ik maar een paar aanslagen ga plegen ofzo. Ik woon in Brabant maar vier geen carnaval. Ga lekker op wintersport. Raggen in de sneeuw. Ik voel me niet thuis in Brabant, heb een identiteitscrisis. Niemand wil me hebben, in Brabant hoor ik er niet bij omdat ik niet wil zuipen. In de rest van Nederland willen ze me niet omdat ik 'Belgisch' praat. Ik voel me net een allochtoon. Dat worden dus aanslagen plegen, ik word terror-fundamentalist. :D

Voor al diegenen die mij nu aan hun kartelmes willen rijgen: bovenstaande is een grap.

Laatst bewerkt:
Ach ja, gaan jullie maar lekker feesten, wij houden hier de economie wel draaiende.

Alsof men daar onder de rivieren uberhaupt iets bijdraagd... :rolleyes:

Wat zaldat een k*ttijd worden voor al die Brabant-haters hier. Over 50 jaar ligt Utrecht aan de Noordzee, en is Amsterdam verandert in Amsterlantis.

Hoppa, jongens: dat wordt carnaval vieren voor jullie. Of op wintersport, lekker met mij mee!

Mr. B.I.G. zei:
Idd the place to be met Carnaval is Bergen op Zoom aka Krabbegat hier gaat iedereen los!!! Behalve ik.... ik zit nu in mijn voorbereiding voor Delfzijl, maar ook als ik die niet had ik niet gegaan!!! IK HAAT CARNAVAL!!! Iedereen zuipen en mensen die je normaal voorbij lopen beginnen allemaal om je nek te hangen etc, daar heb ik dus GEEN zin in!!!
Maar uhh Juggernaut misschien kunnen we wel ff meeten!!! Wil jou er wel eens bij zien lopen met je adriaan bloesje hahah!!!

Kom maar op sl*tt*bak :D

Vergeet niet dat dat bloesje mij dezelfde acrobatische krachten geeft ;)

Ik denk dat ik een beetje pendel tussen de stadhouder, peperbus of stad Goes..maar meestal de stadhouder.

Ik word iemand die zich zelf opsluit in huis... :D

K*t carnaval altijd...

Karma voor degene die een foto van zijn outfit post :D

Toch verschijnen er weleens BN'ers uit uche..ucheDam in het Bourgondische Zuiden voor het Karnaval. Ben oa Paul de Leeuw in Bergen op Zoom al een keer tegen het lijf gelopen.

Maar waarom die aversie tegen Karnaval? Is het het zuipen? Feit dat je je zonder je merkkleding niet prettig voelt? De dames die gewilliger dan ooit zijn? Tell me...

JuggerNaut zei:
Toch verschijnen er weleens BN'ers uit uche..ucheDam in het Bourgondische Zuiden voor het Karnaval. Ben oa Paul de Leeuw in Bergen op Zoom al een keer tegen het lijf gelopen.

Maar waarom die aversie tegen Karnaval? Is het het zuipen? Feit dat je je zonder je merkkleding niet prettig voelt? De dames die gewilliger dan ooit zijn? Tell me...

Stomdronken verkleed over straat zwalken en je bek op iedere koe die er staat douwen is niet mijn ideale tijdverdrijf zeg maar...

Carnaval is niet meer wat het geweest is, maar goed ga toch 2 a 3 dagen eens kijken wat er te doen is... Ik ga dit jaar (weer) als achterlijke Tiroler Anton.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dan zonder de rest van de kapel ;)

MrJ zei:
Stomdronken verkleed over straat zwalken en je bek op iedere koe die er staat douwen is niet mijn ideale tijdverdrijf zeg maar...

Mooooooohh!! MrJ(eroen Post) ziet er niet echt de lol van in..kussen jullie in Neuscity liever schapen dan? :D

Hou het Karnaval in ere...zeker in deze multi-culti tijd waar we zelfs onze driekleur moeten neerstrijken.

Alaaf Juggernaut

hmm ik word altijd wat ik rest van het jaar ook ben. saai he. maar ik heb geen zin om me te verkleden, kom gewoon voor het zuipe en de vrouwtjes :D. maja iedereen loopt hier altijd in zo'n zwart/blauw of rood football shit met een nummer derop. denk dat ik ook maar zoiets aan ga schaffen. heb der zin an :D alleen heb dinsdag wel examen voor motorrijden hehe

eq_909 zei:
Carnaval is niet meer wat het geweest is, maar goed ga toch 2 a 3 dagen eens kijken wat er te doen is... Ik ga dit jaar (weer) als achterlijke Tiroler Anton.

Alleen dan zonder de rest van de kapel ;)

mwuhahaha dat ziet er prachtg uit, schlager festival, ranzige braadworsten en een polonaise, wat wil je nog meer.

Als ik ga ga ik als:
SCHNAPPI

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Karma is idd weinig meer waard nu :p

Zolang je maar makkelijk je beste vriend een hand kan geven. Zal me rotten verder, en de rest van de club loopt er ongeveer ook zo bij. De polo gaat weer het 2e jaar in, broek de 4e al zie de reparaties :D .
Bijnaam van de polo heb ik recentelijk moeten veranderen, omdat die niet meer gebruikt werd :cool:

Edit: die tuinbroek blijft ook hangen zo heel de carnaval,met een riem eromheen, das nog pratischer want dan kan ik de knopen open laten en dat scheelt werk op de wc, hoef ik alleen me spijkerbroek open te maken. Die lap hangt er toch voor. En dan kunnen de luitjes de clubnaam nog lezen he ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
The_Oak zei:
Ik heb het nog nooit gevierd. En zou dit jaar wel eens een fuif mee willen pikken...

Weten jullie een mooi plekje waar een gaaf fest is?

Maastricht, Breda. In principe alle branatse en limburgse plaatsen, maar ik hoor van veel mensen dat carnaval in Lumburg intenser is.

Maar Breda is ook leuk, mischien wat dichter bij je in de buurt?

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Maastricht, Breda. In principe alle branatse en limburgse plaatsen, maar ik hoor van veel mensen dat carnaval in Lumburg intenser is.

Maar Breda is ook leuk, mischien wat dichter bij je in de buurt?

Jaja hier in limburg word knal hard carnaval gevierd ^_^

*Inspiratie uitleent

Terug
Naar boven