XXL Nutrition

Wat zal ik nemen?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ok, ik begin dus binnenkort aan mijn 6 maanden HGH/IGF kuur en kreeg dus toch wel het advies er aas bij te knallen. Ok, geen probleem, maar ik heb een paar eisen.

Wat moet ik bijvoorbeeld zetten? Ik ga 1 juni trouwen, en wil daarna aan mijn 2de etter beginnen. Dus ik wil iets nemen wat goed samen gaat met sth, maar wat mijn axis niet verdoet. Deca is bijvoorbeeld al uitgesloten alsmede tren.

Iemand ideeen wat ik erbij kan nemen?

Wat dacht je van testo only?

• Topic Starter Topic Starter
Ja en nee. Wil opzich wel, maar ben toch bang dat ik mijn eigen produktie verknal.

Test Only indd.Primo.Masteron enth maybe?Keuzes genoeg.:D

Primo en masteron (vooral masteron) heb ik ook over na zitten denken.

Als je bang bent je eigen productie te verknallen moet je niet kuren;)

Je begrijpt me wel dude ;)

Boldenone niet te vergeten.Ik kan me wel een lekker kuurtje indenken met die verschillende producten :D

test e/mast e

6 maanden non stop kuren? Dat is niet niks zeg :) Ben benieuwd wat voor resultaten je zal boeken. Waarom de HGH precies? Heb schijnt dat de resultaten niet opwegen tegen de kosten.

Wel als je er aas bij neemt.

Yzord, wrom stel je de kuur niet ff uit?

Mja, das ook een optie....

Alleen is dat spuiten zo lekker.....junk style :D

winny miss??
Alleen niet voor 6 maanden natuurlijk:P

zou niet 6 maanden ON gaan. misschien een optie om een langere periode ON gaan met een tussenpauze. bijv. 10 weken(kuur) - 8 weken - 10 weken(kuur). Beide keren flink knallen.

is dat niet gevaarlijk zes maanden kuren, hoe gaat je lichaam reageren als het alles terug zelf moet aanmaken, heb al wel gelezen dat er atleten zijn die een heel jaar door kuren zoals Tyler Hamilton enzo, maar ja die kunnen de beste prof dokters betalen ook en aan het meest geavanceerde spullen geraken

bold en test misschien afmaken met masteron en zorgen dat je in juni klaar bent
voor de grote stap

test en bold ;)

Ik ga niet 6 maanden aan de aas zitten....6 maanden aan de sth en igf (ook die met on/off periodes). En ergens tussenin knal ik er aas bij.

Terug
Naar boven