Endobulk
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Wat zijn nou genetics. Ik lees het vaak. En vandaag had ik het in het echt meegemaakt: "oooh die heeft niet zo hard moeten werken, want die heeft genetics!" Vandaag zat ik met een gozer te praten op mijn sportschool. En we zaten wat slap te lullen over voedsel en ineens uit het niets zegt ie dat ie slechte genetics heeft. Ik zei toen slechte genetics? Hij zei ja want mijn buik loopt achter op de rest. Nou ik als ex-obesitas zag dus dat ie minder vet had dan mij, ik kon helemaal geen vet zien. en toen zei ik "Dan moet je meer cardio doen toch?" Hij zei toen ja maar ik heb dat al zo lang gedaan en ik krijg maar geen vooruitgang. Nou dat ken ik ook wel mijn chest gaat ook niet zo lekker vind ik zelf en toen vroeg ik wat zijn doel was en toen zei ie dat hij en vet wil verliezen en spieren wil aanmaken maar dat het allemaal niet snel genoeg gaat omdat ie slechte genetics had.
nog even doorgelult over kipfilet en tonijn en toen ging ik naar huis en toen dacht ik wat bedoeld die gast nou met genetics =_=.
1. Bodyshape?
2. Muscle Gains?
3. Strength?
4. Asymmetry?
5. Weinig kunnen eten?
6. Langzaam of te snel metabolisme
6. Heel snel vet aanzetten? (Zoals ik ^^)
Nouja hij zag er gewoon normaal uit hoor laag vet, zowieso minder dan mij met mijn wintervachtje, maar hé! Daar kan ik niks aandoen hoor! Want dat zijn genetics! (en 5000 calorien elke dag)
Nou als toetje nog even:
Hoe kom je erachter of je slechte genetics hebt.
nog even doorgelult over kipfilet en tonijn en toen ging ik naar huis en toen dacht ik wat bedoeld die gast nou met genetics =_=.
1. Bodyshape?
2. Muscle Gains?
3. Strength?
4. Asymmetry?
5. Weinig kunnen eten?
6. Langzaam of te snel metabolisme
6. Heel snel vet aanzetten? (Zoals ik ^^)
Nouja hij zag er gewoon normaal uit hoor laag vet, zowieso minder dan mij met mijn wintervachtje, maar hé! Daar kan ik niks aandoen hoor! Want dat zijn genetics! (en 5000 calorien elke dag)
Nou als toetje nog even:
Hoe kom je erachter of je slechte genetics hebt.

die onderste zijn alledrie overwegend meso hoor
??