XXL Nutrition

"Wat zijn Genetics?"

Simpel praktijkvoorbeeld: een herhaaldelijke CAG (een nucleotide triplet beschrijft 1 aminozuur) polymorfisme van de AR is gelinked aan meer transcriptie (dus meer mRNA, en potentieel dus meer getransleerd eiwit als gevolg van een ligand, in dit geval een androgeen, aan de AR). Kortweg: de AR heeft meer potentie bij binding met een ligand.

Gevoel voor humor kan jou niet ontzegd worden :roflol:

Edit

Laatst bewerkt:
Ik heb onwijs smalle polsen en enkels. Ecto-kuiten en onderarmen en meso bovenarmen, rug, borst, en buik en mijn bovenbenen en billen zijn endo.

Bedoel je nu dat ik nooit echt gespierde polsen zal krijgen? :p

Als je onwijs smalle polsen hebt, zal je nooit grote armen kunnen kweken als natural.hoewel dit voor vrouwen vaak al niet de bedoeling is. En met armen bedoel ik biceps en triceps, voor de duidelijkheid!
Hoe kan je trouwens meso bovenarmen hebben als je hele smalle polsjes hebt? Waar je vet hebt zitten betekend niet meteen dat je dan endo bent op die plaats. dit is nieuw voor mij.

Een man met 18cm polsomtrek kon volgens de formule max 39.9 cm armomtrek hebben bij een vet % van 10.
Natural wel te verstaan. Enkele uitzonderingen in een spiergroep daargelaten.

Ik heb een polsomtrek van 17,5 cm, mijn arm is groter dan 40 cm.

Dat zou zeer zeldzaam zijn als natural. Dan ben je van vele natural bb wedstrijdatleten de enige echte uitblinker. hoewel je niet met elke spiergroep boven deze max zal raken.
Zo is mijn borstomvang boven mijn natuurlijke max. De andere spiergroepen helaas niet.
Ik betwijfel het, ben zelfs 'n pak groter geweest (stond toen wat hoger in vet, maar ben nooit boven de 15% geweest). 1m94 met 40 cm armomtrek is gewoon niet zo veel.

Als je onwijs smalle polsen hebt, zal je nooit grote armen kunnen kweken als natural.hoewel dit voor vrouwen vaak al niet de bedoeling is. En met armen bedoel ik biceps en triceps, voor de duidelijkheid!
Hoe kan je trouwens meso bovenarmen hebben als je hele smalle polsjes hebt? Waar je vet hebt zitten betekend niet meteen dat je dan endo bent op die plaats. dit is nieuw voor mij.

Een man met 18cm polsomtrek kon volgens de formule max 39.9 cm armomtrek hebben bij een vet % van 10.
Natural wel te verstaan. Enkele uitzonderingen in een spiergroep daargelaten.

Ik heb gemeten: precies 14 cm pols, 28cm bicep. Beiden in rust :o

Terug
Naar boven