Tsn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 177
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
eeyoo fijn weekend gehad meesten? hoop het wel
Onndanks de vele haat op dit forum, haatmails, dreigbrieven, mentale aandoeningen die naar mn hoofd worden geslingerd, BEDANKT voor de comments. Topics slaan toch aardig aan!
Ik ben iig weer aardig uit mn serotoninesyndroom, dus we gaan op de seirieuze tour
Bedankt voor de vele views en reacties, hoe verschillend ze ook zijn, dit maakt me geiler dan karma
Meesten kennen de grondmotorische eigenschappen kracht. snelheid, uithoudingsvermogen, lenigheid en coördinatie.
Veel hebben 1 van deze wel als doel om verder te ontwikkelen.
Ik het liefst ze allemaal, maar gaat niet altijd goed samen qua trainingen.
Voor t gemak: kracht = ook snelkracht, krachtuithoudingsvermogen, coordinatie mbt krachtoefeningen, etc.
Zal morgen ff een uitgebreide poll toevoegen en de comments lezen van andere topics.
Laat iig alvast weten, zij die willen, welke doelen je stelt en op welke manier je tot nu toe
en vanaf nu probeert te bereiken.
enemies and friends, i couldnt care less, all react
http://www.youtube.com/watch?v=1d4aBfuVx_g
ps: als je kracht bv kiest, laat dan weten welk soort kracht, dmv powerlifting, standaard kt combinaties, hypertrofie/bodybuilding training gericht, olympic weightlifting, zieke shit die
trickster kan mbt tricks, parkour, freerunning, whatever, iig zieke lichaamscontrole...
brand los!
Onndanks de vele haat op dit forum, haatmails, dreigbrieven, mentale aandoeningen die naar mn hoofd worden geslingerd, BEDANKT voor de comments. Topics slaan toch aardig aan!
Ik ben iig weer aardig uit mn serotoninesyndroom, dus we gaan op de seirieuze tour
Bedankt voor de vele views en reacties, hoe verschillend ze ook zijn, dit maakt me geiler dan karma
Meesten kennen de grondmotorische eigenschappen kracht. snelheid, uithoudingsvermogen, lenigheid en coördinatie.
Veel hebben 1 van deze wel als doel om verder te ontwikkelen.
Ik het liefst ze allemaal, maar gaat niet altijd goed samen qua trainingen.
Voor t gemak: kracht = ook snelkracht, krachtuithoudingsvermogen, coordinatie mbt krachtoefeningen, etc.
Zal morgen ff een uitgebreide poll toevoegen en de comments lezen van andere topics.
Laat iig alvast weten, zij die willen, welke doelen je stelt en op welke manier je tot nu toe
en vanaf nu probeert te bereiken.
enemies and friends, i couldnt care less, all react
http://www.youtube.com/watch?v=1d4aBfuVx_g
ps: als je kracht bv kiest, laat dan weten welk soort kracht, dmv powerlifting, standaard kt combinaties, hypertrofie/bodybuilding training gericht, olympic weightlifting, zieke shit die
trickster kan mbt tricks, parkour, freerunning, whatever, iig zieke lichaamscontrole...
brand los!

en als je dat wel wilt boeiuhh
), je daardoor als je bloed ziet beseft dat het een opeenhoping is van dit soort moleculen in allerlei mogelijke manieren en minder snel geshockeerd raakt door voor anderen levenslang traumatische gebeurtenissen (zeg niet dat dit alsnog niet kan gebeuren, veel shockerende dingen kunnen elke dag om je heen gebeuren) je ook weet dat je niet alleen op je kamertje je arm eraf moet hakken zonder verband in huis en je als je wel verband hebt weet wat je moet doen, je ook nog eens vermoord kan worden op al deze plekken, zelfs op de voor velen veiligst mogelijke pllekken en ook door jezelf, waarom zou je dan om ook maar iets van al dit je druk maken of bang zijn?