XXL Nutrition

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
@ Lork & Teamsjonnie: Ik wilde dat ik zo stoer was als jullie.

Haha wat een topic.

Heeft niks met stoer te maken hoor, ik ben zeker geen geweldadig persoon.

Ik ben gewoon heel goed met de vrouwen en daar mag ik best trots op zijn.

Ik ben ook hartstikke goed met vrouwen, mijn moeder vindt mij heel lief!

waarom heb ik net heel dit topic doorgelezen en weet ik nog steeds niet hoe ik moet stemmen

*random clickerdeclick dan maar*

• Topic Starter Topic Starter
Oei slecht nieuws: (wou er geen nieuw topic voor maken)
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1380472/2012/01/17/Een-A-cup-is-gezonder.dhtml

Uit een onderzoek uitgevoerd bij meer dan 92.000 vrouwen aan de Amerikaanse Harvard University en de Canadese University of Toronto, blijkt dat kleine borsten gezonder zouden zijn. Zo lopen vrouwen met een A-cup een veel kleiner risico op het ontwikkelen van diabetes type 2.
Dames die daarentegen een D-cup of meer hebben rond de leeftijd van 20, zouden zelfs drie keer meer kans hebben op het ontwikkelen van deze ziekte in tegenstelling tot vrouwen met kleine borsten.

Verklaring?
Professor Joel Ray denkt dat dit te wijten is aan de manier waarop borsten zich ontwikkelen in de tienerjaren:

"Tijdens de puberteit is er sprake van een verhoogde insulineresistentie waardoor het lichaam glucose niet zal absorberen zoals het hoort. Gevolg? Verhoogde suikerlevels in het bloed, wat dan weer een voorbode is van diabetes type 2".

Hij gaat verder: "Ondanks het feit dat dit bij de meeste gezonde tieners wel verdwijnt naarmate de puberteit op een einde komt, zijn er toch aanwijzingen dat meisjes (en vrouwen) met grotere borsten meer kans maken op het ontwikkelen van diabetes later in het leven". (lf)

Zo erg! :sad:*snif snif*

Ik ben zelf toch meer van een inhoudelijke relatie en coïtus is een bijzaak.
(no-homo)

Lol. En die onderzoekers is het niet opgevallen dat meisjes met overgewicht over t algemeen grotere borsten hebben? :D

Lol. En die onderzoekers is het niet opgevallen dat meisjes met overgewicht over t algemeen grotere borsten hebben? :D
Ik neem dat als het een wat degelijk onderzoek was dat ze daar dan toch wel rekening mee gehouden hebben:p. Wat is anders het nut er van.

Ok e-brah's. Ik vraag jullie hulp bij dit dilemma (fictief van aard)

Stel je hebt een relatie met iemand die je supergraag ziet, alles aan haar is perfect, qua uiterlijk een 8 (niet slecht dus, maar zeker geen perfectie).
Maar je komt een andere chick tegen, een 10 qua looks, maar op alle andere vlakken scoort ze een stuk minder.
Zou je een relatie met de eerste dumpen voor de tweede (er vanuitgaande dat het een once in a life time experience zou gaan met een 10).

Stel je hebt een relatie met iemand die je supergraag ziet, alles aan haar is perfect, qua uiterlijk een 8 (niet slecht dus, maar zeker geen perfectie).
Maar je komt een andere chick tegen, een 10 qua looks, maar op alle andere vlakken scoort ze een stuk minder.
Zou je een relatie met de eerste dumpen voor de tweede (er vanuitgaande dat het een once in a life time experience zou gaan met een 10).
Nah thx brah alsk goed zit, zit ik goed :)

Nee. Alleen als ik denk dat het met de 1ste niet lang meer zou duren of zoiets dan mss. Uiteindelijk met de jaren worden vrouwen toch allemaal lelijker op een bepaalde leeftijd, maar blijf je wel opgescheept zitten met het eventueel mindere innerlijke van een eens mooiere vrouw. (Nitwit gonna hate :p)

Verwacht je dat je met die 10 pics kan maken en op DBB kan posten? Dan zeg ik doen!

Terug
Naar boven