Voila, (beetje) vrouwonvriendelijker gemaakt, tevreden?
NSFW:
NSFW:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Lork & Teamsjonnie: Ik wilde dat ik zo stoer was als jullie.

Probs enige waar je je trots voor voeltHeeft niks met stoer te maken hoor, ik ben zeker geen geweldadig persoon.
Ik ben gewoon heel goed met de vrouwen en daar mag ik best trots op zijn.

Toch niet moeilijk?waarom heb ik net heel dit topic doorgelezen en weet ik nog steeds niet hoe ik moet stemmen
*random clickerdeclick dan maar*
Je hebt juist ingevuld.Damn idd, ik denk dat ik mijn foto maar weghaal straks komen ze nog achter hun toetsenbordje weg om me op te zoeken![]()
*snif snif*Ja juist!Lol. En die onderzoekers is het niet opgevallen dat meisjes met overgewicht over t algemeen grotere borsten hebben?![]()

Lol. En die onderzoekers is het niet opgevallen dat meisjes met overgewicht over t algemeen grotere borsten hebben?![]()
idd geak 
Ik neem dat als het een wat degelijk onderzoek was dat ze daar dan toch wel rekening mee gehouden hebbenLol. En die onderzoekers is het niet opgevallen dat meisjes met overgewicht over t algemeen grotere borsten hebben?![]()
. Wat is anders het nut er van.Nah thx brah alsk goed zit, zit ik goedOk e-brah's. Ik vraag jullie hulp bij dit dilemma (fictief van aard)
Stel je hebt een relatie met iemand die je supergraag ziet, alles aan haar is perfect, qua uiterlijk een 8 (niet slecht dus, maar zeker geen perfectie).
Maar je komt een andere chick tegen, een 10 qua looks, maar op alle andere vlakken scoort ze een stuk minder.
Zou je een relatie met de eerste dumpen voor de tweede (er vanuitgaande dat het een once in a life time experience zou gaan met een 10).

Nee. Alleen als ik denk dat het met de 1ste niet lang meer zou duren of zoiets dan mss. Uiteindelijk met de jaren worden vrouwen toch allemaal lelijker op een bepaalde leeftijd, maar blijf je wel opgescheept zitten met het eventueel mindere innerlijke van een eens mooiere vrouw. (Nitwit gonna hateOk e-brah's. Ik vraag jullie hulp bij dit dilemma (fictief van aard)
Stel je hebt een relatie met iemand die je supergraag ziet, alles aan haar is perfect, qua uiterlijk een 8 (niet slecht dus, maar zeker geen perfectie).
Maar je komt een andere chick tegen, een 10 qua looks, maar op alle andere vlakken scoort ze een stuk minder.
Zou je een relatie met de eerste dumpen voor de tweede (er vanuitgaande dat het een once in a life time experience zou gaan met een 10).
)