XXL Nutrition

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Met Roth eens.

Ik hoef ook echt geen heel lekker wijf. Als ze uitstraling hebt ben ik tevreden. Daar val ik ook op. Een lief glimlachje doet het als bij mij. Val ook op hele andere vrouwen dat mijn vrienden bv.

Als het gewoon een chill meisje is die ook nog een beetje ondernemend is en een beetje gek, dan is Z1000 more than happy.

+1 brah :D. Zolang je maar kan lachen, fun maken en af en toe over wat serieuzere dingen goed kan praten. Veel meer is er niet nodig. Uitstraling doet idd al veel :).

Waardeloos en respectloos is het wel maar veel zegt één post niet over iemand.
Als je dat soort dingen er uit gooit zegt dat wel iets over iemand.

Als je ziet dat iemand aan het knokken is om met een aantal beperkingen toch omhoog te komen in zijn leven, accepteert dat hij wat issues heeft maar wel zo sterk is om te zeggen dat hij geen kuddedier is en zijn eigen plan durft te trekken, dan ben je een eerste klas eikel als je daar op gaat zitten etteren.

Lekker gemakkelijk, zeiken vanachter je toetsenbord.

laat mn aarsvijand met rust jongens!:mad:

• Like
Waarderingen: Lork

Als je ziet dat iemand aan het knokken is om met een aantal beperkingen toch omhoog te komen in zijn leven, accepteert dat hij wat issues heeft maar wel zo sterk is om te zeggen dat hij geen kuddedier is en zijn eigen plan durft te trekken, dan ben je een eerste klas eikel als je daar op gaat zitten etteren.

Juist juist je hebt gelijk

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 20:35 ----------

Niet zn eerste post in dit topic

Didn't notice

Je hoeft helemaal niet sterk zijn om dat te zeggen. Iedereen zegt dat namelijk. Klinkt veel leuker om iedereen wijs te maken dat je je niets van hen aantrekt en dat je je eigen ding doet.

• Topic Starter Topic Starter
Je hoeft helemaal niet sterk zijn om dat te zeggen. Iedereen zegt dat namelijk. Klinkt veel leuker om iedereen wijs te maken dat je je niets van hen aantrekt en dat je je eigen ding doet.
Kinda agree :p. Maar velen die dat zeggen lopen uiteindelijk wel constant achter iemand anders zn kont aan.

Ik denk dat als je de rest van zijn bericht leest, je wel ziet dat er wat meer achter zit dan 'god, lijkt me leuk om die zin er eens bij te zetten'.

maarja als je geen wijven KAN scoren is het makkelijk om te zeggen 'ik moet niemand hebben, ik doe mn eigen ding'. als je zelf echt gelukkig bent, goed voor jou.
Echter moet je daar een enorm verlicht persoon voor zijn, want de meesten die zoiets zeggen leven gewoon in ontkenning totdat de volgende depressie weer op de kop steekt:)

als ik het zo lees is jouw koers een doodlopend straatje vriend

Potverdomme joh, hoe haal je het in je botte kop iemand die zo open is over zijn leven en problemen zo aan te spreken? Ga hier maar niet te veel over uitwijden, maar je hoort je kapot te schamen idioot.

• Topic Starter Topic Starter
Potverdomme joh, hoe haal je het in je botte kop iemand die zo open is over zijn leven en problemen zo aan te spreken? Ga hier maar niet te veel over uitwijden, maar je hoort je kapot te schamen idioot.
Als mensen problemen hebben zoeken ze altijd een zwakker slachtoffer om zich op af te reageren.

Note to self: tot 207 done

Laatst bewerkt:
Als mensen problemen hebben zoeken ze altijd een zwakker slachtoffer om zich op af te reageren.
dan zijn ze juist zwakker dan hun slachtoffer omdat ze totaal geen niveau hebben door zich af te reageren op anderen. problemen los je op door jezelf te beheersen en rustig na te denken over een oplossing. zielig gewoon dat soort mensen. maarja, niet iedereen heeft een iron mind zeker.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:38 ----------

Mijn topics zijn altijd top hé ;) :p
idd, lach me altijd rot met jou (positive offcourse) :rolleyes::D

bla bla bla

69ingChipmunks, Angelus, bappi, Barteh, bascross, Bobby10, Buffalo Billy, Daster, Detroit09, frankyman, gainer123, growlikeweed, jbrwjan, Krakatoa, Lork, MC H3aDsH0T, mc. chick, pokerladron, Primo Victoria, Remi AFCA, sachin531, shenanigans, SHREDDEDBRAH, stefanbegint, SubGenius, TeamSjonnie

Neukbaasjes !

hij mag zo open zijn als hij wil, jij weet zijn achtergrond niet net als ik. Ik reageer erop en daarmee gaat hij wrr eens goed over nadenken ipv jouw (jullie) zwakzinnig gedoe.

Wat een zielig stuk stronten zijn we toch geworden.

Laten we er nu eens een slechte achtergrond achter plaatsen ...

maargoed daar gaat het topic niet over

Laatst bewerkt:
hij mag zo open zijn als hij wil, jij weet zijn achtergrond niet net als ik. Ik reageer erop en daarmee gaat hij wrr eens goed over nadenken ipv jouw (jullie) zwakzinnig gedoe.

Wat een zielig stuk stronten zijn we toch geworden.

Laten we er nu eens een slechte achtergrond achter plaatsen ...

maargoed daar gaat het topic niet over

Normaal trollen ze er op los, maar nu een wijf (Nitwit) in dit topic komt, zijn ze ineens allemaal de gentleman. Serieus joh? Hoe nep kun je zijn. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ellegirl thread aan het worden.

Btw, heb net met mijn vriendin gedoet, keihard, haalde het uit haar vagina en ging met mijn derde been naar haar gezicht, kwilde dat ze ging slikken maar ze snapte de boodschap niet. Kon me niet langer inhouden dus maar een facial gegeven. Ze was blij.

Terug
Naar boven