XXL Nutrition

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het niet om spieren gaat nu maar om de uitdaging ?
Je zal wel veel moeite moeten doen maar zo zou ik het aanpakken-

-S'morgens cardio op lege maag 30-60min.
-je voeding zou GEEN koolhydraten mogen bevatten,zo ga je je spieren leegtrekken.
-S'avonds 2 uur cardio en geen krachttraining
-veel water drinken maar 3tal dagen voor de weging bijna niets meer.
-eet vet en eiwitten dat je toch nog iets van energie hebt.

Oja de laatste 2 weken zouden kunnen een hel worden :)
 
veel trainen en weinigen eten, alleen dan schiet je lichaam in overlevings stand en zal je waarchijnlijk mee spieren en levend weefsel gaan verbranden dan vest

1 kg vet is ongeveer 7777kcal

7777kcalX15kg=116655kcal / 43 dagen = 2721 kcals verbranden per dag wat je dus niet gaat lukken

dat is dan wel volgens de rekensommetjes

Houd er wel rekening mee dat bij een drastische vermindering in voeding ook in eerste instantie veel vocht verloren gaat ,... wat in zijn geval 5kg zou kunnen zijn. In dat geval zou hij nog 10kg moeten afvallen wat in jou berekening op 1808.6 zou komen.

Bij een normale cut zou je 20% onder onderhoud gaan zitten , maar in zijn geval gaat dat niet werken en zou ik eerder voor 35-40% gaan wat neer zou komen op +/- 1000 onder onderhoud wat weer betekend dat er nog een 808 verbrand zouden moeten gaan worden met cardio ,.. wat opzich ook een zware klus is ,......... en waarbij je zeker moet uitkijken voor de "spaarstand" :eek: maar of die ook echt volop aanwezig is in 6wkn :dunno:

IIG zo goed als mission impossible ,.... maar hoe dan ook Suc6 !!!!!!!!
 
jij gaat 2000 euro afvallen, zover is zeker!

Volgens de berekening van 2721 kcal per dag. Stel dat je nu weken lang vrij neemt van werk of studie en je gaat allenmaar fietsen en zwemmen, wie weet. Denk dan aan een uur of zeven fietsen per dag en wissel dat af met een paar uur zwemmen per dag. Fietsen en zwemmen zijn het meest effectief, hardlopen houd je nooit zo lang vol en zwemmen en fietsen zijn andere spieren zodat je de spierbelasting af kan wisselen. Rustdagen zitten er voor jou niet in vriend. De dagen voor de meting trainen in een zweetpak zodat je zoveel mogelijk vocht gaat verliezen. Oei dit klinkt allemaal zo fout en ongezond!

Laat je de uitkomst weten?
 
je kan ook gewoon je arm afhakken als je het niet red, heb je iig je 2000 euries nog.
 
dit vraagt eigenlijk wel om een logje :D
 
ik hoop dat je het niet haalt. dom ook zeg die weddenschap jij verdient er niet eens iets mee! als dat je motivatie moet zijn.. ga dan maar pokemon spelen! succes
 
Laat ik het zo zeggen, het was niet een al te slimme zet.

Idd maar ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik zal vanavond even wat foto''s maken en ga zeker hier elke dag posten hoe het gaat.

Bedankt voor de reacties en elke reactie motiveert mij.

Ik weet zeker dat het gaat lukken, elk nadeel hebt zijn voordeel mijn voordeel is dat ik veel weeg en 15 kilo dus te doen moet zijn.

Voor die spaarstand kijk ik zeker uit.

Ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik ben een keiharde doorzetter en geen breezah als ik in de sportschool zit maar een beest die zichzelf helemaal kappot traint en echt to the limit gaat.
 
Laat ik het zo zeggen, het was niet een al te slimme zet.

Idd maar ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik zal vanavond even wat foto''s maken en ga zeker hier elke dag posten hoe het gaat.

Bedankt voor de reacties en elke reactie motiveert mij.

Ik weet zeker dat het gaat lukken, elk nadeel hebt zijn voordeel mijn voordeel is dat ik veel weeg en 15 kilo dus te doen moet zijn.

Voor die spaarstand kijk ik zeker uit.

Ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik ben een keiharde doorzetter en geen breezah als ik in de sportschool zit maar een beest die zichzelf helemaal kappot traint en echt to the limit gaat.

Je kan ook gewoon zeggen dat je 6 maanden ipv 6 weken bedoelde...;)
 
Laat een goedkope Liposuctie doen de laaste week, heb je 5 weken om als een gek af tevallen en dan in de laatse week nog een hoop kilos er uit laten zuige!!!

• 1 Locatie € 750, dan verlies je toch geen 2000 euro
 
Droog je gewoon uit een dag voordat je op de weegschaal doet. Zoals gewichtheffers dat doen voor hun weging.

Die gasten verliezen wel 7-10kg vocht in 1 dag.
 
omg domste weddenschap ooit...zelfs met spierverlies betwijfel ik of je 15kg in 4 weken gaat redden...denk het eigenlijk niet, zelfs met velocity red je dat bij lange na niet en da tis wel 1 van de extreemste dieeten
 
Voor die spaarstand kijk ik zeker uit.

Ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik ben een keiharde doorzetter en geen breezah als ik in de sportschool zit maar een beest die zichzelf helemaal kappot traint en echt to the limit gaat.

ik zie 3 dingen aankomen, overtrainen en spaarstand en 2000 kwijt

uitkijken voor spaarstand, maar wel 15kg afvallen in 4 of 6 weken is gewoon niet te doen (natural!)
 
Laat ik het zo zeggen, het was niet een al te slimme zet.

Idd maar ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik zal vanavond even wat foto''s maken en ga zeker hier elke dag posten hoe het gaat.

Bedankt voor de reacties en elke reactie motiveert mij.

Ik weet zeker dat het gaat lukken, elk nadeel hebt zijn voordeel mijn voordeel is dat ik veel weeg en 15 kilo dus te doen moet zijn.

Voor die spaarstand kijk ik zeker uit.

Ik weet zeker dat het gaat lukken.
Ik ben een keiharde doorzetter en geen breezah als ik in de sportschool zit maar een beest die zichzelf helemaal kappot traint en echt to the limit gaat.

Waarom ben je dan zo dik?
 
Omdat als ik iets doe en iets prioriteit heeft ik er 100% voor ga.
Maar als ik iets niet doe en iets geen proioriteit heeft ik er ook echt niets aan doe.

Ben persoon van uitersten.
Heeft zijn voordelen (nu financieel) en zijn nadelen (nu lichamelijk)
 
3 keer het maandloon van de meeste van de internethelden hier? :D

Zegt een fitnessinstructeur:roflol:

Bovendien zitten bijna alle ''internethelden'' van dbb op school, omdat ze niet, zoals jou, willen eindigen als fitnessinstructeur.
 
Hoe is het nu een financieel voordeel te noemen al je er uiteindelijk alleen maar mee kunt quite spelen?

Hoe dan ook, als het je al lukt om die 15 kilo af te vallen, zal het lichamelijk alleen maar slecht zijn. Maar dat had je al door. Vanwege je spaarstand heb je die 15 kilo er na de weddenschap weer zo bij lijkt me, en misschien nog wel meer. Niet voor niets dat crashdieeten vaak niet werken, en dan is dit nog wel een stukje extremer. Over 3 maanden ben je weer 115 kilo, met minder spierweefsel dan waarschijnlijk, tenzij je na het afvallen als een malle begint met KT.

Wat je er wel mee bereikt? Lachende mensen. Ik moest meerdere keren erg hard lachen bij het lezen van deze thread, hoe sneu het voor jou dan misschien ook is. Het entertainment-gehalte van een actie als deze is vrij hoog, dus misschien moet je maar eens het volgende overwegen:

Film alles en versla alles. Met het beeldmateriaal kun je later misschien nog dik geld verdienen bij een of andere tv-show. Succes. ;)
 
gewoon 6 weken op het velocity diet zitten, gemixed met t3 en eca en dat moet zeker lukken. 95 op 8% is natuurlijk larie. Zelfs als je goed cut hou je maar +-85kg over als je van dat vetpercentage komt.
 
Omdat als ik iets doe en iets prioriteit heeft ik er 100% voor ga.
Maar als ik iets niet doe en iets geen proioriteit heeft ik er ook echt niets aan doe.

Ben persoon van uitersten.
Heeft zijn voordelen (nu financieel) en zijn nadelen (nu lichamelijk)

Haha en na deze 6 weken zullen nadelen zowel lichaamlijk als financieel zijn. :rolleyes:
Weet je als je nog eens zulke weddeschap doet, laat me iets weten;)
 
Edit: Ik zag laatst het programma Survivorman op Discovery. Die vent moest 7 dagen overleven in de barre omstandigheden van Alaska. Hierbij verbrandde hij maar liefst 6500 kcal per dag. Echter had hij niets anders te eten dan wat stukjes zeehond, welke hem voorzagen van 150 kcal per dag. Misschien moet je je actie maar eens een inleiding geven met een weekje Alaska zoals die gast dat deed.

Vervolgens kun je natuurlijk allerlei andere dingen ondernemen om zoveel mogelijk kcal te verbruiken. Zo zou je in je tweede week kunnen proberen een wielertour te rijden. Met flink fietsen verbrand je ook een shitload, en het is veel langer vol te houden dan veel andere duursporten, zoals hardlopen.

Zo ga je telkens andere dingen doen en blijf je alles filmen. Reken maar dat het een leuke actie wordt voor diegenen die het volgen.

Oh ja misschien kun je het meteen in het Engels verslaan. Dan kun je het misschien meteen op internet gooien en dmv reclame-inkomsten een shitload verdienen. Veel makkelijker dan een partij vinden die de boel op tv wil uitzenden. :P
 
Haha ik begin er ondertussen ook de humor wel van in te zien.

Misschien moet ik niet meer aan die 2000 euri denken maar gewoon gezond gaan afvallen want dit is niet gezond.

Maar weer aankomen na zoveel te zijn afgevallen gaat niet gebeuren.

Ik ga mijn gezondheid niet op het spel zetten.
Ef een dokter raadplegen en dan besluit ik wat ik doe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven