Fitness Seller

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon 6 weken op het velocity diet zitten, gemixed met t3 en eca en dat moet zeker lukken. 95 op 8% is natuurlijk larie. Zelfs als je goed cut hou je maar +-85kg over als je van dat vetpercentage komt.

met T3 of clen is het een ander verhaal idd , maar ik denk niet dat TS daar naar wilt grijpen :D
 
Als je goed mijn post leest kan je daar uit opmaken dat ik niet binnen 6 weken op 8 % bij 95 kilo wil zitten maar dat dat mijn einddoel is.

En bij de vraag waarom ik dan zo dik ben poste ik het volgende:




Omdat als ik iets doe en iets prioriteit heeft ik er 100% voor ga.
Maar als ik iets niet doe en iets geen proioriteit heeft ik er ook echt niets aan doe.

Ben persoon van uitersten.
Heeft zijn voordelen (nu financieel) en zijn nadelen (nu lichamelijk)


Dat gaat over mijn karakter en de voordelen en nadelen daarvan.
Bedoel met voordeel van mijn karakter dat het me financieel goed gaat natuurlijk niet dat het slim is deze weddenschap aan te gaan. Als je dat stuk goed leest kan je dat er ook wel uit opmaken.
 
Verder nog wat tips die je kunnen helpen voor als je toch gewoon wil proberen de weddenschap te winnen:

- Probeer zo goed als je kunt in de 6 weken die komen zoveel mogelijk weegschalen op te sporen, om deze dan onherstelbaar onbruikbaar te maken. Vervolgens lieg je natuurlijk gewoon dat je de 15 kilo bent kwijt geraakt, hopende dat er geen weegschaal in de buurt is waarmee hij het tegendeel kan bewijzen.

- Drink een litertje sterke drank gedurende de 24 uur voordat het weegmoment gaat plaats vinden en doe nog even een paar uurtjes cardio met een flink pak niet-doorlatende kleding aan. Reken maar dat je hiermee extra vocht gaat verliezen. Gezond is het niet maar dat was de hele actie al niet.

- Oh ja je kunt natuurlijk ook gewoon de weegschaal wat 'aanpassen'.

- Verstop voor het wegen een helium-ballon in je reet. Zo ben je weer wat lichter.

- Probeer iemand te vinden die net zo stom is als jij en bereidt is eenzelfde soort kansloze weddenschap af te sluiten voor eveneens 2000 euro. Dit is natuurlijk wel het uiterste 'here goes nothing'.
 
Hey Joep ben blij dat jij de moeite neemt te zeggen dat ik stom ben.
Dan weet ik dat ook weer.

Maar wat ik me afvroeg is hoe je tot die conclusie bent gekomen?

Omdat ik een weddenschap heb afgesloten die niet al te slim is?
Jij hebt vast ook wel eens iets stoms gedaan denk?

Maargoed veel plezier met slim zijn Joep Snik snik ik wou dat ik jou was Hahahaha
 
:roflol: Wat verwacht je zelf nouw...Iniedergeval succes met sporten.
 
Ik ben 187 weeg 115 kilo en moet nog 15 kilo afvallen in 6 weken anders ben ik 2000 euro kwijt.

Heb een hoog bf 23%

Heb tot twee jaar geleden serieuze krachttraining gedaan.
Was toen echt sterk en had een mooi gebulkt lichaam.

Nu na 2 jaar is het een slappe zooi.

Ter motivatie 2000 euro gepint en aan collega gegeven.
Nu moet ik nog 15 kilo afvallen.
Wil dit gaan bereiken door alleen krachttraining en een scherp dieet met veeel eiwitten.

Dit omdat als ik nu alleen cardio zou gaan doen ik makkelijk 15 kilo kwijtraak maar mijn lichaam er nog niet aantoonbaar uitziet.



Mijn doel is om een gewicht te gaan halen van 95 met 8 % vet en dan schoon te gan bulken.




Ik eet niet op een tijdschema maar wel elke dag zoiezo een aantal dingen.

2 shake's met brinta, 500 gram magere kwark, 4 eitjes, blikje tonijn, 100 kalkoen filet, 250 gram kip, appel, banaan, tomaat, 5 snede droog bruinbrood, 3 amp fatburners energysers, 7 bcaa's, 6 amino, 2 visolie, 3 zma, 1 animalpack.


Ik eet wat ik voel, eet dit alles in 8 keer op dus vetverbranding blijft hoog en heb geen extreme honger.

Nog tips kwa training en voeding?
1m87 bij 115kg, is mééér dan 23%,véél meer, geloof me!!!
 
Meth_User_400x602.jpg
 
Waar ben je aan begonnen gast :D
 
impossible, that's fo sho
 
li
po
suc
tie

of gewoon met een mes je lovehandles eraf snijden
 
Dnp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Nee het gaat je lukken.. efjes berekenen..1m 87, 97..3..115..18 - 3 = -15
Heel weinig eten voor de komende 6 weken..'s morgens max 2 bruine boterhammen met mager beleg en groenten, middag shake, groenten, 's avonds voor 18u 250gr platte kaas. voor derest drink veel water.
 
Pak je geld terug, je vriend lacht je keihard uit nu. Dit is wat je moet doen!:
1.Zo snel mogelijk je geld terugkrijgen
2.Verantwoord alles goed op een rijtje zetten over hoe je het beste kunt afvallen
3.Met de cut beginnen(niks tegen je vriend zeggen), als je na 2 week ziet dat je bent afgevallen, snel naar die kerel toe gaan en een weddenschap beginnen en doorgaan met cutten

Oh ja, als je een weddenschap houdt, dan betekent het toch dat als je wint geld krijgt en als je verliest je geld moet geven. Maar ik lees dat het blijkbaar bij jou andersom gaat. Je hebt die kerel al 2000 gegeven
 
Begin dan eerder dan 6 weken van tevoren :rolleyes:
 
En hoe zwaar weeg je vandaag?
 
Dus je hebt die kerel 2000 euro gegeven en dat krijg je terug als je 15 kg bent afgevallen?

... 8-)
 
PSMF sT of gewoon een detox kuurtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven